Gå til innhold

Er du alltid ærlig med partneren din eller har du noe du ikke forteller?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alle har vel en "innste grind" som er forbeholdt bare seg selv? Utover det så er jeg og mannen min svært åpne og ærlige overfor hverandre, langt mer enn det jeg har inntrykk av at er vanlig. Det jeg ikke forteller er ting som uansett ikke angår ham, for eksempel ting venner betror meg, eller som uansett ikke er noe han ville vært interessert i. Så vidt jeg kommer på nå så er det eneste jeg ikke har fortalt ham til nå, at en full kollega en gang kysset meg på et julebord og at jeg i to sekunder lot det skje fordi jeg var litt småbetatt av ham, før jeg skubbet ham bort. Det føles ikke nødvendig å såre ham med dette siden det verken var jeg som tok initiativet eller det noen gang skjedde noe som helst annet. I tillegg byttet vi begge jobb, av helt andre årsaker altså, like etterpå. 

Anonymkode: 5300a...822

Vi er veldig åpne med hverandre, så jeg kan ikke komme på så mye jeg ikke forteller. Bortsett fra hvor mye skjønnhetspleien jeg bruker egentlig koster🙈😅🤣

Anonymkode: 39031...6d3

Jeg forteller ham ikke at jeg har et svart hår på puppen som jeg pleier å nappe ut. 

Eller hva jeg veier. Eller andre kroppslige detaljer som ikke er til min fordel. 

Men store, mørke hemmeligheter har jeg vel ikke holdt skjult for ham. Ikke at jeg har noen heller, når jeg tenker etter. 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...