Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Til å sove ol.? Jeg foretrekker de i silikon. Der er det seks stykker i en pakke, og jeg deler dem i to og bruker i en uke, så da varer en pakke i 12 uker. Det blir ikke dyrt. Jeg har brukt dette i 20 år nå, og synes det fungerer utmerket. De løsner litt i løpet av natten slik at litt lyd slipper inn og man fint hører brannalarm, unger som roper ol., men det tar ett sekund å dytte dem inn igjen hvis det er snakk om å halvvåkne av snorking, fuglekvitter el.

Anonymkode: d0a48...bb8

oslofrk skrev (50 minutter siden):

Jeg tenkte på til p snakke i tlf 😂 - men takk for tips! 

Haha, da misforstod jeg! Da har JBL noen veldig gode som ikke er så dyre, og jeg personlig er veldig fornøyd med Samsung sine hvis du har Android. 

Anonymkode: d0a48...bb8

Jeg sverger til AirPods, har både pro og Max. Begge funker til å snakke i telefonen, stenger all lyd ute når du trenger den funksjonen, og har ellers god lydkvalitet til musikk, podcast+++ Kobles automatisk til både iPhone, Mac, AppleTV mm. 

Hvis du har android ville jeg fulgt rådet til noen andre☺️

Anonymkode: ccf7a...2c6

Annonse

Jeg har fra jabra, og er veldig fornøyd. Men nå vet jeg ikke hva du legger i «ikke altfor dyre». Min terskel har flyttet seg i løpet av årene, for 15 år siden kunne jeg aldri brukt over tusenlapper på ørepropper. Nå derimot er erfaringen at ørepropper til under 1000 har dårlig lydkvalitet.

https://www.clasohlson.com/no/Jabra-Elite-3-trådløst-in-ear-headset/p/39-1374-1

Jeg har disse, er på par nummer to (Mistet de første)... Sitter veldig godt i mine ører og er av de få jeg kan jogge med uten at jeg føler jeg trenger buff/hårbånd over ørene for å holde proppene inne. 

Har androidtelefon og kan trykke på venstre plugg og velge hvor mye av "uteverden" jeg vil slippe inn,- men å slå av demping av støy er egentlig uaktuelt da lyden da virker å bli "vrengt"

De stenger ikke verden ute,- men for min del passer det supert da jeg bruker de i all hovedsak på trening (jogging utendørs) og da er det greit å få med seg lyder fra trafikken der det er biler, høre syklister plinge med bjella om det er smalere stier mm..... Når det er sagt, jeg har vel relativ lav lyd på når jeg hører på musikk så mulig andre med sans for høyere volum ikke ville hørt de lyder jeg "trenger"... Elsker mine og ser de snart muligens ikke vil bli å få kjøpt og jeg må "opp" en modell. Den er en del dyrere,- men samtidig har jeg lært både når det kommer til tekniske duppeditter (som øreplugger, mobiler, treningsklokker mm), joggesko eller trenings/turtøy,-så er ikke nødvendigvis nyere modell bedre! Ikke for mitt bruk og passform! Jeg har "måtte" bytte skomerke og løpetightsmerke mange gange gjennom årene for "den nye og bedre" modellen ikke har funket i det hele tatt!!

Anonymkode: 74805...92f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...