Gå til innhold

Trenger skjønnhetstips

Anbefalte innlegg

Dame på 46 her som har lyst til å oppdatere utseendet litt i sommer. Har i utgangspunktet et godt utseende, men med sykdom og dødsfall i nær familie ser jeg utrolig sliten ut. Vel, lang historie kort: jeg vurderer enten litt botox i den dype bekymringsrynka mi mellom øynene, eller litt filler i leppene som er smale. Hva burde jeg velge?

Anonymkode: 920a9...73f

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440392-trenger-skj%C3%B8nnhetstips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Noe av det kleineste jeg ser er damer som er nærmere 50 enn 40 som plutselig dukker opp med ommøblert fjes. Selvtillit, lykke og holdning er alltid mye penere enn injisert drit som passer bedre til de som jobber i p-industrien.

Anonymkode: 7c85e...6f6

Hvis du først skal gjøre en av delene så velg botox. Å fylle på leppene kan ofte se veldig rart ut, selv om noen kan være flinke og ikke ta i for mye. Som regel kler vi akkurat det vi er født med best, men har ikke mot at folk gjør litt småting for å føle seg bedre. 

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Dame på 46 her som har lyst til å oppdatere utseendet litt i sommer. Har i utgangspunktet et godt utseende, men med sykdom og dødsfall i nær familie ser jeg utrolig sliten ut. Vel, lang historie kort: jeg vurderer enten litt botox i den dype bekymringsrynka mi mellom øynene, eller litt filler i leppene som er smale. Hva burde jeg velge?

3-5 dager på spa, hudpleie og god frisør.
Ville også investert i sminke fra profesjonell merke - med god veiledning i hudpleiesalong får du et resultat som gjør at du kan unngå Botox 😉

Anonymkode: 28e59...121

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

3-5 dager på spa, hudpleie og god frisør.
Ville også investert i sminke fra profesjonell merke - med god veiledning i hudpleiesalong får du et resultat som gjør at du kan unngå Botox 😉

Anonymkode: 28e59...121

Men det vil jo ha veldig kortvarig effekt.. Jeg jobber i barnehage og kan ikke være særlig nøye på sminke og hår. Litt botox tenkte jeg derfor ville kunne bidra til at jeg liker bedre det jeg ser i speilet.. ts

ReneRene skrev (3 timer siden):

Hvis du først skal gjøre en av delene så velg botox. Å fylle på leppene kan ofte se veldig rart ut, selv om noen kan være flinke og ikke ta i for mye. Som regel kler vi akkurat det vi er født med best, men har ikke mot at folk gjør litt småting for å føle seg bedre. 

Takk for tips. Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...