Gå til innhold

Flere bleikfiser som er ute å lufter skrotten i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å sole meg litt i dag, nydelig vær. Men fy så bleik jeg er, nesten sånn blåhvit😂føler meg ikke fresh i det hele tatt. Var en tur i oslo i går, mange gikk i kjole og lite klær, men det var så mange som var skikkelig fine brune. Hva gjør de da? Ligger i solarium hele vinteren? 

Skal snart i bryllup og ønsker litt farge, vurderer litt solarium, men er jo så dyrt og. Kan jo ta sånn selvbruning, men ikke så fint hvis det ikke blir jevnt😅

Får helt mark av å ligge å sole meg og, koker bort, og vi skal til Hellas i sommer, skjønner ikke hvordan jeg skal orke det🥵

Ha en fin og solfylt dag videre dere som har sol, og en fin dag videre dere som kanskje ikke har det og.

Anonymkode: af8f5...051

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg sitter ute i solen og koker. Jeg er også blåhvit, spesielt på lår og legger. 

Anonymkode: 546b9...784

Skrevet

Jepp, men ikke i direkte solskinn. Skyggen passer meg bedre. Bleik, javel, men å koke i sola er uansett uaktuelt. Likevel deilig å kjenne på varmen. 

Anonymkode: 489e0...614

Skrevet

Glad i skyggen selv, men blir  ikke brun da, så må pine meg litt😅

Hi

Skrevet

Jupp! Er ikke bleik da, men nyter solen ja! Sausa meg inn i solkrem og nyter sol, dib og musikk på øret😊

Skrevet

Hahaha, jeg pleier å tulle med mannen at han må ta på solbrillene når jeg blottlegger beina om våren 😆 Ville ikke vært forundret om de rapporterte om ett unaturlig lysfenomen i området vårt i dag. 

Jeg kaller meg selv for refleksen. Lettere å brune flesket hvis du har noe å finne på. Stelle litt med planter eller annet, vips så er du ikke fullt så selvlysende. Det er helt innafor å klippe plen eller luke hekken iført bikini. 

Anonymkode: f8187...d0e

Skrevet

Ligge å sole meg orker jeg ikke, blir for varmt og kjedelig.
Har vært ute i solen og jobbet i hagen i hele dag, blir nok litt farge av det også :)

Skrevet

Er alltid ute når det er sol, så derfor får jeg farge. Ble vel solbrent første gang før påske. Var ute i hele går og har vært ute i hele dag 

Anonymkode: 21dc4...bb8

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Prøver å sole meg litt i dag, nydelig vær. Men fy så bleik jeg er, nesten sånn blåhvit😂føler meg ikke fresh i det hele tatt. Var en tur i oslo i går, mange gikk i kjole og lite klær, men det var så mange som var skikkelig fine brune. Hva gjør de da? Ligger i solarium hele vinteren? 

Skal snart i bryllup og ønsker litt farge, vurderer litt solarium, men er jo så dyrt og. Kan jo ta sånn selvbruning, men ikke så fint hvis det ikke blir jevnt😅

Får helt mark av å ligge å sole meg og, koker bort, og vi skal til Hellas i sommer, skjønner ikke hvordan jeg skal orke det🥵

Ha en fin og solfylt dag videre dere som har sol, og en fin dag videre dere som kanskje ikke har det og.

Noen tar solarium, noen bruker selvruningsprodukter, noen får fort farge når våren kommer og noen har gyllen hud bestandig. Jeg er mye ute og jeg er rask til å sette meg ut i sola og kle av meg litt så fort sola titter frem og jeg får lett farge, så jeg er litt brun allerede nå. 

Anonymkode: a0af7...a88

Skrevet

Jeg bruker Dove gradvis selvbruningsbodylotion. Billig, men fin farge på meg. Det at den er litt forsiktig og brukes annen hver dag gjør at det ikke blir skjolder eller at huden blir gul. Husk vanlig bodylotion på knær, albue og nedre del av føttene først. 

Anonymkode: 36b93...702

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...