Gå til innhold

Angående utsying av bunad- trenger tips

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Sikkert ok pris. Jeg betalte 2700 kr for å sy en bunad inn og opp. Det var en rimelig pris. Andre skulle ha mye mer. Vet ikke hvor lang tid hun brukte.

Anonymkode: f4bd4...9e2

Jeg betalte vel noe lignende for å sy ut min bunad, muligens noe mer. Veldig fornøyd med jobben som er gjort. Systua har også reparert ett litt musespist forkle, samt sydd ut en annen arvebunad. Selv om det har gått med noen tusen til dette, er det viktig å bruke flinke systuer.

Anonymkode: 6fb81...8f0

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Takk for svar! Hvordan gjorde dere det med betaling? Dette er en privatperson, er det hun som har ansvar for å skatte etc, eller må jeg foreta meg noe?

Anonymkode: a8808...2fb

Det er hennes ansvar, men man kan tjene ganske mye på en hobby før det blir ansett som næring og må betale skatt.

Anonymkode: d4bab...dce

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er hennes ansvar, men man kan tjene ganske mye på en hobby før det blir ansett som næring og må betale skatt.

Anonymkode: d4bab...dce

Tusen takk for svar 😊

Annonse

Ja, skjønner hva dere mener. Jeg spurte hvor lang tid hun pleier å bruke, og hun signaliserte at det ofte koster rundt 2500. Dette er også en ganske enkel bunad, så jeg er optimistisk sånn sett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...