Anonym bruker Skrevet 23. mai 2023 #226 Skrevet 23. mai 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Jeg vil virkelig ta tak ! Her har du missforstått! Jeg var på dps i sted, hadde time. Dps sa at jeg TRENGER/MÅ være i jobb ! Hi. Anonymkode: 8493b...94b Ok. Du trenger det. Barna trenger ro, overskudd og stabilitet. Anonymkode: 62415...a10
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2023 #227 Skrevet 23. mai 2023 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Er det jeg ikke vet ! Jeg bare vet at det ikke går 😭 Anonymkode: 8493b...94b Tror ikke noen her kan hjelpe deg, men du har min sympati ❤️ Anonymkode: 0ad77...677
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2023 #228 Skrevet 23. mai 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Tror ikke noen her kan hjelpe deg, men du har min sympati ❤️ Anonymkode: 0ad77...677 Tusen takk ❤️ Ville egentlig bare tømme meg litt ❤️ Anonymkode: 8493b...94b
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2023 #229 Skrevet 23. mai 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ok. Du trenger det. Barna trenger ro, overskudd og stabilitet. Anonymkode: 62415...a10 Barna trenger en oppegående mor! De er uansett på skole og bhg på dagtid. Hi Anonymkode: 8493b...94b
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2023 #230 Skrevet 23. mai 2023 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Tusen takk ❤️ Ville egentlig bare tømme meg litt ❤️ Anonymkode: 8493b...94b Forstår og det kan være godt når man sitter i det ❤️ Anonymkode: 0ad77...677
Admin Skrevet 23. mai 2023 #231 Skrevet 23. mai 2023 Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til dette. Admin
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2023 #232 Skrevet 23. mai 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Forstår og det kan være godt når man sitter i det ❤️ Anonymkode: 0ad77...677 Ja ❤️ Anonymkode: 8493b...94b
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2023 #233 Skrevet 24. mai 2023 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Ok. Du trenger det. Barna trenger ro, overskudd og stabilitet. Anonymkode: 62415...a10 ... som de ikke vil få hvis ikke deres mor har et tålelig liv. Har du vondt for det? Anonymkode: 0471f...e5e
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2023 #234 Skrevet 24. mai 2023 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Hvorfor kommer barna så godt overens i barnehagen da? Hvis de er fullstendig ute av kontroll hjemme så er det jo du som feiler. Anonymkode: 9fc79...67f Der er de sikkert ikke alene på en avdeling med én voksen, en stue og en bror med sterke tics? Anonymkode: 0471f...e5e
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2023 #235 Skrevet 24. mai 2023 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Nei, du har ikke prøvd alt. Du har fått gode innspill som du avfeier med at det ikke er bra for DEG. Du vil ikke få en bedre hverdag før du begynner å sette barna først. Anonymkode: 62415...a10 Innspillene er jo stort sett bare vås. "Send det autistiske barnet på rommet når han har meltdowns", liksom, eller "slutt å jobbe sånn at absolutt HELE din tilværelse handler om unger som slåss" - de som gir slike innspill har så lite kunnskap om den menneskelige psyke at det bare er pinlig å lese. Anonymkode: 0471f...e5e
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2023 #236 Skrevet 24. mai 2023 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Innspillene er jo stort sett bare vås. "Send det autistiske barnet på rommet når han har meltdowns", liksom, eller "slutt å jobbe sånn at absolutt HELE din tilværelse handler om unger som slåss" - de som gir slike innspill har så lite kunnskap om den menneskelige psyke at det bare er pinlig å lese. Anonymkode: 0471f...e5e Det er ingen som mener at hi skal slutte å jobbe, men med full jobb og fire barn Dr det nødt til å være mye praktisk som må ordnes om ettermiddag og helg. Om hun for eksempel hadde én sykemeldingsdag i uken i en periode til å få ordne ting og komme seg litt ovenpå, tror du ikke at hun da ville fått bedre tid og overskudd til barna? Eller har hi flere timer i døgnet enn andre, slik at å handle, lage mat, vaske og rydde ikke spiser av tiden hun bør bruke på barna som sliter så hardt? Anonymkode: 62415...a10
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2023 #237 Skrevet 24. mai 2023 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Der er de sikkert ikke alene på en avdeling med én voksen, en stue og en bror med sterke tics? Anonymkode: 0471f...e5e Bhg sier barna har egne venner. De leker aldri sammen i bhg. Anonymkode: 8493b...94b
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2023 #238 Skrevet 24. mai 2023 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Innspillene er jo stort sett bare vås. "Send det autistiske barnet på rommet når han har meltdowns", liksom, eller "slutt å jobbe sånn at absolutt HELE din tilværelse handler om unger som slåss" - de som gir slike innspill har så lite kunnskap om den menneskelige psyke at det bare er pinlig å lese. Anonymkode: 0471f...e5e Ja, det er akkurat det. Dps mener jeg bør jobbe. Men jeg spurt legen om gradert sykemelding nå pga jeg skal i behandling hos dps ❤️ Anonymkode: 8493b...94b
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2023 #239 Skrevet 24. mai 2023 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Det er ingen som mener at hi skal slutte å jobbe, men med full jobb og fire barn Dr det nødt til å være mye praktisk som må ordnes om ettermiddag og helg. Om hun for eksempel hadde én sykemeldingsdag i uken i en periode til å få ordne ting og komme seg litt ovenpå, tror du ikke at hun da ville fått bedre tid og overskudd til barna? Eller har hi flere timer i døgnet enn andre, slik at å handle, lage mat, vaske og rydde ikke spiser av tiden hun bør bruke på barna som sliter så hardt? Anonymkode: 62415...a10 Jeg har vaskehjelp og miljøarbeider 3 timer i uken. Det er ikke rett at jeg skal være sykemeldt for å ta meg av huset. Men jeg har spurt legen om gradert sykemelding pga behandling hos dps ❤️ Anonymkode: 8493b...94b
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2023 #240 Skrevet 24. mai 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg har vaskehjelp og miljøarbeider 3 timer i uken. Det er ikke rett at jeg skal være sykemeldt for å ta meg av huset. Men jeg har spurt legen om gradert sykemelding pga behandling hos dps ❤️ Anonymkode: 8493b...94b Men du klager over at du aldri får handle, aldri tatt deg en tur eller sett på tv? Det er viktig for den psykisk helsen og noen ganger ha tid til seg selv. Det er supert at du skal begynne på dps, jeg er ganske overbevist om at mye av problemene dine kan ordnes om du får innspill fra andre. Husk at det ikke er barna sin skyld at dere sliter! Lykke til. Anonymkode: 62415...a10
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2023 #241 Skrevet 24. mai 2023 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Men du klager over at du aldri får handle, aldri tatt deg en tur eller sett på tv? Det er viktig for den psykisk helsen og noen ganger ha tid til seg selv. Det er supert at du skal begynne på dps, jeg er ganske overbevist om at mye av problemene dine kan ordnes om du får innspill fra andre. Husk at det ikke er barna sin skyld at dere sliter! Lykke til. Anonymkode: 62415...a10 Nei, klaget ikke. Poengterte bare at jeg aldri prioriterer meg selv, at det eneste jeg gjør for meg selv er å jobbe 😊 Jeg vet at det ikke er barna sin skyld, jeg ønsket bare å forklare hvordan vi har det og at jeg er sliten og ikke makter mer. Jeg strekker ikke til. Men hva mener du? Innspill på hva? Min tankegang? Eller? Hi Anonymkode: 8493b...94b
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2023 #242 Skrevet 24. mai 2023 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Nei, klaget ikke. Poengterte bare at jeg aldri prioriterer meg selv, at det eneste jeg gjør for meg selv er å jobbe 😊 Jeg vet at det ikke er barna sin skyld, jeg ønsket bare å forklare hvordan vi har det og at jeg er sliten og ikke makter mer. Jeg strekker ikke til. Men hva mener du? Innspill på hva? Min tankegang? Eller? Hi Anonymkode: 8493b...94b Ja, innspill på din holdning til barna. Det skinner godt gjennom at den ikke er særlig god, noe som er forståelig mtp situasjonen dere har, men likevel ikke grei. Barna fortjener en bedre hverdag og den er det du som kan gi dem. Anonymkode: 62415...a10
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2023 #243 Skrevet 24. mai 2023 Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Nei, klaget ikke. Poengterte bare at jeg aldri prioriterer meg selv, at det eneste jeg gjør for meg selv er å jobbe 😊 Jeg vet at det ikke er barna sin skyld, jeg ønsket bare å forklare hvordan vi har det og at jeg er sliten og ikke makter mer. Jeg strekker ikke til. Men hva mener du? Innspill på hva? Min tankegang? Eller? Hi Anonymkode: 8493b...94b Du er sliten og makter ikke mer. Vi har prøvd å si at du bør få deg en sykemelding for å hente deg inn igjen……så du ikke er sliten og at du makter mer. Men akkurat dette skjønner du ikke. Løsningen på problemene dine er å få deg opp å gå igjen 100%, da trenger du flere timer i døgnet, noe du får ved en sykemelding da jobb ikke tar tid fra deg (jada vi vet at jobben er viktig for deg og det er veldig bra!). Etterpå kan du starte med topp energi for å løse problemene i familien din. Anonymkode: c186b...44c
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2023 #244 Skrevet 24. mai 2023 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Du er sliten og makter ikke mer. Vi har prøvd å si at du bør få deg en sykemelding for å hente deg inn igjen……så du ikke er sliten og at du makter mer. Men akkurat dette skjønner du ikke. Løsningen på problemene dine er å få deg opp å gå igjen 100%, da trenger du flere timer i døgnet, noe du får ved en sykemelding da jobb ikke tar tid fra deg (jada vi vet at jobben er viktig for deg og det er veldig bra!). Etterpå kan du starte med topp energi for å løse problemene i familien din. Anonymkode: c186b...44c Hva er det med kvinnfolk og troen på at en sykemelding løser alt? Hi er ikke syk! Hun ønsker å jobbe, og fagfolk anbefaler henne å jobbe. Kan vi ikke legge den ballen død? Anonymkode: a2ccb...8a4
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2023 #245 Skrevet 24. mai 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Hva er det med kvinnfolk og troen på at en sykemelding løser alt? Hi er ikke syk! Hun ønsker å jobbe, og fagfolk anbefaler henne å jobbe. Kan vi ikke legge den ballen død? Anonymkode: a2ccb...8a4 Hun sier hun er sliten og makter ikke mer. Så da er løsningen å levere ungene til barnevernet slik at hun kan jobbe? Anonymkode: c186b...44c
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2023 #246 Skrevet 24. mai 2023 Jeg tror rett og slett ikke på at behandleren sier at det er riktig å jobbe fullt, men skjønner godt at det er viktig å jobbe. Å løse det med sykemelding er feil for meg, det virker bedre å ha mindre enn 100% stilling. Uansett er det ikke viktig hva noen her mener. HI vil klage, og takker nei til alle forslag. Det er sikkert resultat av at hun er sliten, og ikke orker å se på ting med nye øyne, men da er det bedre å skrive det. Ønsker ingen råd, jeg vil bare klage. Jeg tenker fortsatt at HI i altfor liten grad er aktør i eget liv, som selv tar ansvar for helheten. Det er alltid noen andre som skal sørge for at regnestykket går i pluss. Anonymkode: 548f1...ae9
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2023 #247 Skrevet 24. mai 2023 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Hun sier hun er sliten og makter ikke mer. Så da er løsningen å levere ungene til barnevernet slik at hun kan jobbe? Anonymkode: c186b...44c Hvor står det at jeg ønsker å gi fra meg barna ? Hvor?! Hi Anonymkode: 8493b...94b
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2023 #248 Skrevet 24. mai 2023 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Jeg tror rett og slett ikke på at behandleren sier at det er riktig å jobbe fullt, men skjønner godt at det er viktig å jobbe. Å løse det med sykemelding er feil for meg, det virker bedre å ha mindre enn 100% stilling. Uansett er det ikke viktig hva noen her mener. HI vil klage, og takker nei til alle forslag. Det er sikkert resultat av at hun er sliten, og ikke orker å se på ting med nye øyne, men da er det bedre å skrive det. Ønsker ingen råd, jeg vil bare klage. Jeg tenker fortsatt at HI i altfor liten grad er aktør i eget liv, som selv tar ansvar for helheten. Det er alltid noen andre som skal sørge for at regnestykket går i pluss. Anonymkode: 548f1...ae9 Hvilke forslag?! Jeg skrev til dere at jeg har bedt om gradert sykemelding!! Dere har ikke kommet med andre forslag enn sykemelding (?) Tviler på at dere faktisk forstår hvor krevende det er å ha barn med utfordringer!! Dere kan aldri forstå! En ting er det fysiske! Men det psykiske er enda mer tøft ! Jeg er helt alene! Jeg har INGEN far som jeg kan drøfte ting med. Samarbeide med ! Dere kan aldri forstå ! Hi Anonymkode: 8493b...94b
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2023 #249 Skrevet 24. mai 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Du er sliten og makter ikke mer. Vi har prøvd å si at du bør få deg en sykemelding for å hente deg inn igjen……så du ikke er sliten og at du makter mer. Men akkurat dette skjønner du ikke. Løsningen på problemene dine er å få deg opp å gå igjen 100%, da trenger du flere timer i døgnet, noe du får ved en sykemelding da jobb ikke tar tid fra deg (jada vi vet at jobben er viktig for deg og det er veldig bra!). Etterpå kan du starte med topp energi for å løse problemene i familien din. Anonymkode: c186b...44c Utfordringer og diagnoser er virkelig IKKE en quik fix ! Tror du alt ordner seg hvis jeg får hvilt noen uker? Jeg var sykemeldt 3 uker i vinter, var ikke løsningen. I 2022 var jeg sykemeldt 6 mnd... sykemelding er virkelig ikke løsningen!! Hi Anonymkode: 8493b...94b
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2023 #250 Skrevet 24. mai 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hvilke forslag?! Jeg skrev til dere at jeg har bedt om gradert sykemelding!! Dere har ikke kommet med andre forslag enn sykemelding (?) Tviler på at dere faktisk forstår hvor krevende det er å ha barn med utfordringer!! Dere kan aldri forstå! En ting er det fysiske! Men det psykiske er enda mer tøft ! Jeg er helt alene! Jeg har INGEN far som jeg kan drøfte ting med. Samarbeide med ! Dere kan aldri forstå ! Hi Anonymkode: 8493b...94b Har du ikke fått andre råd enn sykemelding? Du er jo frekkere enn flatlusa! Anonymkode: 62415...a10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå