Gå til innhold

Jeg klarer ikke mer!

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Selvsagt må du møte legen. Du må jo forklare situasjonen og hvor sliten du er.

Anonymkode: c186b...44c

Legen kjenner meg og situasjonen min meget godt. Var hun som henviste meg til dps.

Dps skulle også sende legen min beskjed om ar jeg burde bli gradert sykemeldt ! Og en anmodning om å endre dose av medisin. Men fastlegen kunne ikke gjøre noe med det. Hi

Anonymkode: 8493b...94b

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Legen kjenner meg og situasjonen min meget godt. Var hun som henviste meg til dps.

Dps skulle også sende legen min beskjed om ar jeg burde bli gradert sykemeldt ! Og en anmodning om å endre dose av medisin. Men fastlegen kunne ikke gjøre noe med det. Hi

Virker snodig. Jeg har vært sykemeldt for enkeltstående behandlingsdager tidligere. Det var da fastlegen som sykemeldte meg, ikke stedet jeg fikk i behandling. https://www.nav.no/sykmelding-behandlingsdager

Anonymkode: b6ea0...293

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Høres ut som om du enten må møte opp hos legen på en skikkelig time eller bytte fastlege.

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Så lenge du ikke har en behandlingsplan som viser faste behandlingsdagen hos dps ennå, så er det jo naturlig at fastlegen pr nå ikke kan gjøre noe med det! Når det evt kommer fra Dps, kan fastlegen fastlegen agere på informasjonen  

Trenger du en ordinær gradert sykmelding må du selvfølgelig møte opp hos legen!

Anonymkode: d46cd...400

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Høres ut som om du enten må møte opp hos legen på en skikkelig time eller bytte fastlege.

Jeg vurderer å bytte fastlege!  Hun er ekstremt vanskelig på dette med sykemelding! Vanskelig! Hun kjenner meg og min situasjon meget godt! 

En annen ting, hun ønsker ikke å henvise til røntgen/mr. Jeg maste meg til mr i flere mnd pga vondt i ryggen. Viste seg å være prolaps. Noe hun ikke trodde. Har flere eksempler. Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...