Anonym bruker Skrevet 21. mai 2023 #126 Del Skrevet 21. mai 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Du snakker som et barn selv. Dynamikken i familien er ditt ansvar, det holder ikke å si at du ønsker at de skal være venner. Du beskriver svært utilpassede barn som ikke får til livet sitt. Det er ditt ansvar og du har fått mange gode råd i månedsvis, men du holder likevel på helt likt. Som sagt, full sympati for barna, null for deg. Anonymkode: 62415...a10 Hun beskriver jo barn med tildels tunge diagnoser. Å rasere et rom på grunn av feilskåret kakestykke låter som en tung OCD/autismekombinasjon. Vi vanlige dødelige foreldre vet ikke intuitivt hva man skal gjøre med såpass alvorlige utfordringer, altså, eller hvilke tilpasninger som hadde hjulpet. Prøv å bytte ut en psykisk diagnose med en fysisk og kjenn etter om du er like dømmende overfor mor? Hvis ungene hadde hatt henholdsvis astma, barneleddgikt, magesår og lungefibrose, og de alle 4 hadde helt spesifikke plager som var unike for det barnet - ville du fortsatt ha tenkt at det var rett og rimelig at hun greide å sjonglere alle disse uten hjelp fra andre, lindre alle symptomer, regne ut alle medisindoser og gjøre alle tiltak? Den største forskjellen er at unger med fysiske sykdommer får hjelp fra helsevesenet... det får ikke de med psykiske eller nevrodivergente diagnoser. Snakker av erfaring. Anonymkode: 0471f...e5e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440349-jeg-klarer-ikke-mer/page/6/#findComment-149959718 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2023 #127 Del Skrevet 21. mai 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Hi her. Mener dere virkelig at å sykemelde seg er det eneste rette her? Da ordner alt seg?? Bli hjemmeværende? Deres skattepenger skal sponse vår familie? Jeg kommer da til å falle ut av samfunnet.. vi må flytte til noe mye mindre hvor barna kommer til å gå enda mer opp i hverandre. Må dele soverom osv. 1 bad til 5 personer.. er det løsningen ? Anonymkode: 8493b...94b Nei, det er ingen løsning. Avlastning er en løsning, og at faren får hjelp til å funke bedre. HAN bør ha en miljøarbeider i huset, sånn at han kan makte å ha 2 barn i helgene. Han er en voksen mann og bør også ansvarliggjøres, selv om det innebærer ubehag. Anonymkode: 0471f...e5e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440349-jeg-klarer-ikke-mer/page/6/#findComment-149959721 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2023 #128 Del Skrevet 21. mai 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hun beskriver jo barn med tildels tunge diagnoser. Å rasere et rom på grunn av feilskåret kakestykke låter som en tung OCD/autismekombinasjon. Vi vanlige dødelige foreldre vet ikke intuitivt hva man skal gjøre med såpass alvorlige utfordringer, altså, eller hvilke tilpasninger som hadde hjulpet. Prøv å bytte ut en psykisk diagnose med en fysisk og kjenn etter om du er like dømmende overfor mor? Hvis ungene hadde hatt henholdsvis astma, barneleddgikt, magesår og lungefibrose, og de alle 4 hadde helt spesifikke plager som var unike for det barnet - ville du fortsatt ha tenkt at det var rett og rimelig at hun greide å sjonglere alle disse uten hjelp fra andre, lindre alle symptomer, regne ut alle medisindoser og gjøre alle tiltak? Den største forskjellen er at unger med fysiske sykdommer får hjelp fra helsevesenet... det får ikke de med psykiske eller nevrodivergente diagnoser. Snakker av erfaring. Anonymkode: 0471f...e5e Tusen takk for støtten ❤️ usynlige handikap er det ingen som forstår. Jeg og asperger far skulle ut å fly, jeg hadde på forhånd gitt beskjed om diagnosen til flyselskapet. Vi trengte å gå ombord før de andre. Det var oss og ei dame i rullestol. Alle forsto damen og flyttet seg for henne med glede. Oss såg de ned på. Vi fikk stygge blikk. Det var ubehagelig og veldig vondt ! Hi Anonymkode: 8493b...94b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440349-jeg-klarer-ikke-mer/page/6/#findComment-149959722 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2023 #129 Del Skrevet 21. mai 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg klarer faktisk å gi barna mine en god barndom i tillegg til full jobb. Hi klarer ikke det, men vil ikke gjøre endringer som kommer barna til gode fordi hun ikke har lyst. Rett og slett. Anonymkode: 62415...a10 Dårlig leseforståelse igjen... 🙄Hun vil ikke gjøre de endringene som nevnes her, fordi de vil forverre situasjonen. Har ikke noe å gjøre med at hun "ikke har lyst". Hvis du hadde kreft, ville du ha prøvd å medisinere den med en salve mot eksem da? Bare fordi noen besserwissere på nett mente at det var rett medisin? Det du foreslår er ikke rett medisin mot hennes problemer. (Og til din info: at barna dine har en god barndom skyldes ikke at du er klok, snill eller flink. Man trenger bare være noenlunde normaltfungerende og ha få eller ingen utfordringer. Dersom din familie har færre diagnoser, færre barn, eldre barn, flere voksne eller andre ressurser enn HIs familie, så er det ingen heltegjerning å oppdra ungene noenlunde ålreit. Men kom tilbake når du har halvparten så mange hender som unger, og flere av dem har diagnoser, og vær like eplekjekk da...) Anonymkode: 0471f...e5e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440349-jeg-klarer-ikke-mer/page/6/#findComment-149959723 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2023 #130 Del Skrevet 21. mai 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Nei, det er ingen løsning. Avlastning er en løsning, og at faren får hjelp til å funke bedre. HAN bør ha en miljøarbeider i huset, sånn at han kan makte å ha 2 barn i helgene. Han er en voksen mann og bør også ansvarliggjøres, selv om det innebærer ubehag. Anonymkode: 0471f...e5e Helt enig i det med far ! Virkelig! Han nekter å ha noe med barnevernet å gjøre! Han tenker kun på det som er best for han. Han sier han blir altfor sliten av ungene så de må jeg ta meg av. Hi Anonymkode: 8493b...94b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440349-jeg-klarer-ikke-mer/page/6/#findComment-149959724 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2023 #131 Del Skrevet 21. mai 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Dårlig leseforståelse igjen... 🙄Hun vil ikke gjøre de endringene som nevnes her, fordi de vil forverre situasjonen. Har ikke noe å gjøre med at hun "ikke har lyst". Hvis du hadde kreft, ville du ha prøvd å medisinere den med en salve mot eksem da? Bare fordi noen besserwissere på nett mente at det var rett medisin? Det du foreslår er ikke rett medisin mot hennes problemer. (Og til din info: at barna dine har en god barndom skyldes ikke at du er klok, snill eller flink. Man trenger bare være noenlunde normaltfungerende og ha få eller ingen utfordringer. Dersom din familie har færre diagnoser, færre barn, eldre barn, flere voksne eller andre ressurser enn HIs familie, så er det ingen heltegjerning å oppdra ungene noenlunde ålreit. Men kom tilbake når du har halvparten så mange hender som unger, og flere av dem har diagnoser, og vær like eplekjekk da...) Anonymkode: 0471f...e5e Tusen takk. Tusen takk ❤️❤️ Anonymkode: 8493b...94b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440349-jeg-klarer-ikke-mer/page/6/#findComment-149959725 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2023 #132 Del Skrevet 21. mai 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Tusen takk for støtten ❤️ usynlige handikap er det ingen som forstår. Jeg og asperger far skulle ut å fly, jeg hadde på forhånd gitt beskjed om diagnosen til flyselskapet. Vi trengte å gå ombord før de andre. Det var oss og ei dame i rullestol. Alle forsto damen og flyttet seg for henne med glede. Oss såg de ned på. Vi fikk stygge blikk. Det var ubehagelig og veldig vondt ! Hi Anonymkode: 8493b...94b Ungene dine - eller noen av dem - trenger nok å få mye av hverdagen tilrettelagt, og mye skjerming fra uønskede stimuli. Som en begynnelse: kjenner du reguleringsstøttemodellen? Den brukes på alle barn med atferdsutfordringer, også de nevrotypiske. Fokus på FORBEREDELSE, REFLEKSJON og DIALOG. Anonymkode: 0471f...e5e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440349-jeg-klarer-ikke-mer/page/6/#findComment-149959726 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2023 #133 Del Skrevet 21. mai 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Helt enig i det med far ! Virkelig! Han nekter å ha noe med barnevernet å gjøre! Han tenker kun på det som er best for han. Han sier han blir altfor sliten av ungene så de må jeg ta meg av. Hi Anonymkode: 8493b...94b Hva han VIL og hva han har plikt til er jo to ulike ting. Han bør få lest i klartekst at han ikke er i den luksuriøse posisjon at han kan nekte å ha med BV å gjøre. I siste ende kan jo dårlig omsorg for barn være en straffbar handling. Ikke at jeg tror det gjelder for ham, men jeg syns du skal skremme ham litt. Anonymkode: 0471f...e5e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440349-jeg-klarer-ikke-mer/page/6/#findComment-149959727 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2023 #134 Del Skrevet 21. mai 2023 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Ja, det hadde vært en løsning. Det kan jeg få. Problemet er at det ikke er noen familier som kan ha de. Jeg har allerede brukt opp min egen familie. De er også slitne. Og i følge tråden her så er sykemelding eneste løsning... ?? Anonymkode: 8493b...94b Avlastning på institusjon! Har en datter med autisme som har vært på det, var veldig fint der. Hun hadde eget rom med bad, og stedet var innredet som et vanlig hjem, med kjøkken og stue. Veldig koselig. (Men hun nektet etterhvert å være der da... 🙄 ) Men det MÅ du prøve å få til!! Snakk med barneverns-dama neste gang hun kommer til dere! Anonymkode: d1041...faf Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440349-jeg-klarer-ikke-mer/page/6/#findComment-149959737 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2023 #135 Del Skrevet 21. mai 2023 Jo mer jeg leser jo mer tenker jeg avlastningsbolig! Mye til å begynne med, slik st du har sjans til å hente deg inn. Så gjerne dele dem opp litt, slik at du ikke har alle hjemme samtidig. Men gjerne også en helg nå og da hvor alle barna er borte samtidig, slik at du har helt fri! Og få hjelp til hvordan du skal møte barna. Krev utredning. Mulig de utagerer mer hjemme dersom de blir sliten på skole/barnehage. Det gjorde mitt barn. Var ett sant helvete hjemme frem til han fikk tilrettelagt skolehverdag! - Og vi hadde bare 2 barn, hvor en hadde diagnose... Jeg var helt utslitt! Tør ikke tenke på hvordan du har det! Lykke til! Vet det er en kamp. Vet også det ikke egentlig er en trøst, men det blir bedre når de blir større ❤️ Anonymkode: 11757...d43 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440349-jeg-klarer-ikke-mer/page/6/#findComment-149959763 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2023 #136 Del Skrevet 21. mai 2023 1. Far må på banen. Du har valgt å få flere barn med han, han kan ikke velge de vekk. 2. Du må på foreldrekurs, noe er galt i måten du håndterer dine barns forskjellige utfordringer. 3. Hvis det ikke er snarlig bedring bør du overgi omsorg til barnevernet for de barna kommer til å bli ødelagt av å bo hjemme. Anonymkode: 4b083...635 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440349-jeg-klarer-ikke-mer/page/6/#findComment-149959764 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2023 #137 Del Skrevet 21. mai 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hi her. Mener dere virkelig at å sykemelde seg er det eneste rette her? Da ordner alt seg?? Bli hjemmeværende? Deres skattepenger skal sponse vår familie? Jeg kommer da til å falle ut av samfunnet.. vi må flytte til noe mye mindre hvor barna kommer til å gå enda mer opp i hverandre. Må dele soverom osv. 1 bad til 5 personer.. er det løsningen ? Anonymkode: 8493b...94b Det er ingen som mener at du skal være hjemmeværende, men du klarer ikke å være en god mor slik dere har det nå. Din løsning er at andre hjelper (tror du det er gratis, sånn med tanke på skattepengene du er så bekymret for?), mens noen av oss kommer med tips til hvordan du kan få overskudd til å ta deg av dine egne barn. Men det du aller helst vil, men har skamvett til å si rett ut, er at barna skal komme i fosterhjem slik at du kan jobbe, gå tur og se på tv. Anonymkode: 62415...a10 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440349-jeg-klarer-ikke-mer/page/6/#findComment-149959770 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2023 #138 Del Skrevet 21. mai 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hun beskriver jo barn med tildels tunge diagnoser. Å rasere et rom på grunn av feilskåret kakestykke låter som en tung OCD/autismekombinasjon. Vi vanlige dødelige foreldre vet ikke intuitivt hva man skal gjøre med såpass alvorlige utfordringer, altså, eller hvilke tilpasninger som hadde hjulpet. Prøv å bytte ut en psykisk diagnose med en fysisk og kjenn etter om du er like dømmende overfor mor? Hvis ungene hadde hatt henholdsvis astma, barneleddgikt, magesår og lungefibrose, og de alle 4 hadde helt spesifikke plager som var unike for det barnet - ville du fortsatt ha tenkt at det var rett og rimelig at hun greide å sjonglere alle disse uten hjelp fra andre, lindre alle symptomer, regne ut alle medisindoser og gjøre alle tiltak? Den største forskjellen er at unger med fysiske sykdommer får hjelp fra helsevesenet... det får ikke de med psykiske eller nevrodivergente diagnoser. Snakker av erfaring. Anonymkode: 0471f...e5e Barna er utredet og konklusjonen er at de ikke har diagnoser. Men du vet bedre? All innleggene til hi antyder at det er barna sin feil at familien er dysfunksjonell, hun selv gjør jo så godt hun kan, stakkars. Sorry, men jeg kjøper det ikke lenger. Hun har fått råd om å kontakte statsforvalteren om det er slik at barnevernet ikke hjelper, men det gjør hun ikke. Da kan det jo hende at hun selv må ta tak. Flere snakker om mødrehjem, hvordan går det da med jobben hun er avhengig av? Det skal vel noe til at et opphold der lar seg kombinere med å komme seg på jobb? (Jeg er absolutt positiv til mødrehjem eller annen ekstern hjelp, jeg stiller bare spørsmål ved at det da går helt fint å være sykemeldt.) Anonymkode: 62415...a10 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440349-jeg-klarer-ikke-mer/page/6/#findComment-149959774 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2023 #139 Del Skrevet 21. mai 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hva han VIL og hva han har plikt til er jo to ulike ting. Han bør få lest i klartekst at han ikke er i den luksuriøse posisjon at han kan nekte å ha med BV å gjøre. I siste ende kan jo dårlig omsorg for barn være en straffbar handling. Ikke at jeg tror det gjelder for ham, men jeg syns du skal skremme ham litt. Anonymkode: 0471f...e5e Jeg har prøvd ALT med han og. Han prøvde å ta livet sitt pga han følte jeg maste på han om å ta ansvar... så har gitt opp det. 😔😔 hi Anonymkode: 8493b...94b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440349-jeg-klarer-ikke-mer/page/6/#findComment-149959811 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2023 #140 Del Skrevet 21. mai 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Barna er utredet og konklusjonen er at de ikke har diagnoser. Men du vet bedre? All innleggene til hi antyder at det er barna sin feil at familien er dysfunksjonell, hun selv gjør jo så godt hun kan, stakkars. Sorry, men jeg kjøper det ikke lenger. Hun har fått råd om å kontakte statsforvalteren om det er slik at barnevernet ikke hjelper, men det gjør hun ikke. Da kan det jo hende at hun selv må ta tak. Flere snakker om mødrehjem, hvordan går det da med jobben hun er avhengig av? Det skal vel noe til at et opphold der lar seg kombinere med å komme seg på jobb? (Jeg er absolutt positiv til mødrehjem eller annen ekstern hjelp, jeg stiller bare spørsmål ved at det da går helt fint å være sykemeldt.) Anonymkode: 62415...a10 Jeg har klaget til statsforvalteren. Jeg fikk medhold. Jeg kan få mer avlastning, men som sagt så er det ingen å ta av. Har brukt opp alle rundt meg. De blir også svært utslitt av å ha de skjønne fine ungene. Hi Anonymkode: 8493b...94b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440349-jeg-klarer-ikke-mer/page/6/#findComment-149959812 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2023 #141 Del Skrevet 21. mai 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg har klaget til statsforvalteren. Jeg fikk medhold. Jeg kan få mer avlastning, men som sagt så er det ingen å ta av. Har brukt opp alle rundt meg. De blir også svært utslitt av å ha de skjønne fine ungene. Hi Anonymkode: 8493b...94b Jøss. Bare jøss! Anonymkode: 62415...a10 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440349-jeg-klarer-ikke-mer/page/6/#findComment-149959815 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2023 #142 Del Skrevet 21. mai 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er ingen som mener at du skal være hjemmeværende, men du klarer ikke å være en god mor slik dere har det nå. Din løsning er at andre hjelper (tror du det er gratis, sånn med tanke på skattepengene du er så bekymret for?), mens noen av oss kommer med tips til hvordan du kan få overskudd til å ta deg av dine egne barn. Men det du aller helst vil, men har skamvett til å si rett ut, er at barna skal komme i fosterhjem slik at du kan jobbe, gå tur og se på tv. Anonymkode: 62415...a10 Hvor tar du det fra at jeg ønsker å gå tur? Se tv? Jeg har ingen ønsker om det. Jeg ønsker å være med barna mine. I dag var vi ute. 3 ville på trampolinen, plutselig prøvet 5 åringen å kvele storebror. 5 åringen går hardt ut, slår storebror, kaster alt han ser på storebror. Jeg måtte reagere. Tok 5 åringen bort fra situasjonen mens jeg ga eldste en klem og stryk. 5 åringen fortsetter på meg. Slår meg og spenner meg veldig hardt. Hva ville dere gjort her da? Må jo høre med dere. Hi Anonymkode: 8493b...94b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440349-jeg-klarer-ikke-mer/page/6/#findComment-149959816 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2023 #143 Del Skrevet 21. mai 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jo mer jeg leser jo mer tenker jeg avlastningsbolig! Mye til å begynne med, slik st du har sjans til å hente deg inn. Så gjerne dele dem opp litt, slik at du ikke har alle hjemme samtidig. Men gjerne også en helg nå og da hvor alle barna er borte samtidig, slik at du har helt fri! Og få hjelp til hvordan du skal møte barna. Krev utredning. Mulig de utagerer mer hjemme dersom de blir sliten på skole/barnehage. Det gjorde mitt barn. Var ett sant helvete hjemme frem til han fikk tilrettelagt skolehverdag! - Og vi hadde bare 2 barn, hvor en hadde diagnose... Jeg var helt utslitt! Tør ikke tenke på hvordan du har det! Lykke til! Vet det er en kamp. Vet også det ikke egentlig er en trøst, men det blir bedre når de blir større ❤️ Anonymkode: 11757...d43 Tusen takk for at du deler med meg ❤️ det hjelper alltid å få forståelse fra andre ❤️ hi Anonymkode: 8493b...94b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440349-jeg-klarer-ikke-mer/page/6/#findComment-149959817 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2023 #144 Del Skrevet 21. mai 2023 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Hvor tar du det fra at jeg ønsker å gå tur? Se tv? Jeg har ingen ønsker om det. Jeg ønsker å være med barna mine. I dag var vi ute. 3 ville på trampolinen, plutselig prøvet 5 åringen å kvele storebror. 5 åringen går hardt ut, slår storebror, kaster alt han ser på storebror. Jeg måtte reagere. Tok 5 åringen bort fra situasjonen mens jeg ga eldste en klem og stryk. 5 åringen fortsetter på meg. Slår meg og spenner meg veldig hardt. Hva ville dere gjort her da? Må jo høre med dere. Hi Anonymkode: 8493b...94b Du MÅ få orden på det som gjør at barna utagerer. Så lenge du legger skylden på barna og mener at alt som hjelper er å sette dem bort så vil ingenting bli bedre. Men jeg orker ikke å engasjere meg mer, selv om hjertet blør for de mistilpassede barna. (Lille vennen på 5 år hadde nok også trengt klem og stryk) Anonymkode: 62415...a10 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440349-jeg-klarer-ikke-mer/page/6/#findComment-149959826 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2023 #145 Del Skrevet 21. mai 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Du MÅ få orden på det som gjør at barna utagerer. Så lenge du legger skylden på barna og mener at alt som hjelper er å sette dem bort så vil ingenting bli bedre. Men jeg orker ikke å engasjere meg mer, selv om hjertet blør for de mistilpassede barna. (Lille vennen på 5 år hadde nok også trengt klem og stryk) Anonymkode: 62415...a10 Hun skriver jo ingen steder at hun VIL sette dem bort, men hun ser at hun ikke strekker til. Det hun vil ha er jo god og profesjonell hjelp! Syns sammenligningen over her var bra, har du 4 barn med forskjellige fysiske diagnoser er det ingen som ville kommentert sånn folk kommenterer her. Og da ville hun også fått hjelp. Mye av det Anonymkode: df195...9f7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440349-jeg-klarer-ikke-mer/page/6/#findComment-149959827 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2023 #146 Del Skrevet 21. mai 2023 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Du MÅ få orden på det som gjør at barna utagerer. Så lenge du legger skylden på barna og mener at alt som hjelper er å sette dem bort så vil ingenting bli bedre. Men jeg orker ikke å engasjere meg mer, selv om hjertet blør for de mistilpassede barna. (Lille vennen på 5 år hadde nok også trengt klem og stryk) Anonymkode: 62415...a10 Lille venn får klemmer og stryk. Men er ikke lett bår han angriper meg totalt. Anonymkode: 8493b...94b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440349-jeg-klarer-ikke-mer/page/6/#findComment-149959833 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2023 #147 Del Skrevet 21. mai 2023 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Hun skriver jo ingen steder at hun VIL sette dem bort, men hun ser at hun ikke strekker til. Det hun vil ha er jo god og profesjonell hjelp! Syns sammenligningen over her var bra, har du 4 barn med forskjellige fysiske diagnoser er det ingen som ville kommentert sånn folk kommenterer her. Og da ville hun også fått hjelp. Mye av det Anonymkode: df195...9f7 Men hi har ikke fire barn med noen som helst diagnoser. Anonymkode: 62415...a10 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440349-jeg-klarer-ikke-mer/page/6/#findComment-149959843 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2023 #148 Del Skrevet 21. mai 2023 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Hun skriver jo ingen steder at hun VIL sette dem bort, men hun ser at hun ikke strekker til. Det hun vil ha er jo god og profesjonell hjelp! Syns sammenligningen over her var bra, har du 4 barn med forskjellige fysiske diagnoser er det ingen som ville kommentert sånn folk kommenterer her. Og da ville hun også fått hjelp. Mye av det Anonymkode: df195...9f7 Helt rett ! Jeg ønsker virkelig IKKE å sette de bort. Jeg innser min begrensning 😭 jeg strekker ikke til 😭 5 åringen har reguleringsvansker, språkvansker og tvangspreget adferd. Hi Anonymkode: 8493b...94b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440349-jeg-klarer-ikke-mer/page/6/#findComment-149959846 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2023 #149 Del Skrevet 21. mai 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Men hi har ikke fire barn med noen som helst diagnoser. Anonymkode: 62415...a10 Og det vet du ? Hi. Anonymkode: 8493b...94b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440349-jeg-klarer-ikke-mer/page/6/#findComment-149959848 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2023 #150 Del Skrevet 21. mai 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Og det vet du ? Hi. Anonymkode: 8493b...94b Det har du fortalt. Tar jeg feil? Anonymkode: 62415...a10 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440349-jeg-klarer-ikke-mer/page/6/#findComment-149959850 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå