Gå til innhold

Burde glassflasker forbys?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, da blir det mer bokser og det er verre. 

Har du sett hva bokser på avveie kan gjøre med f.eks en ku om den havner i en høyball.

Det er mange ting, f.eks øl, som ikke smaker så godt fra plast. Cola er også bedre fra glass enn plast. Plastforurensningen er også mer enn stor nok, så vi trenger ikke flere plastflasker.

Anonymkode: 688aa...b90

Nei. Da blir det enda fleire aluminiumsboksar i silobalgane, og enda fleir ekstremt smertefulle dødsfall på husdyr.

Idioti som å knuse flasker og kaste frå seg boksar burde forbys. Eller rett og slett idioti på generelt grunnlag. Men eg har ikkje store forhåpningar.

Mener det kunne innføres pant igjen på glassflasker, da vil nok flere heller pante enn å kaste dem i bakken. 
Og panten på alt burde være 3 kr eller mer på både boks og glass( er jo penger en får igjen når en panter)

Her hvor vi bor, er det daglig idioter som kaster flasker fra seg og det florerer med glass skår, dette punkterer dekk, sykler, skader dyr osv .

Anonymkode: a1d90...627

Annonse

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Jeg mener at glassflasker bør forbys.

hva mener du ? 

Anonymkode: ed0fd...627

Nei, panten burde økes. Jeg tenker at minst 8-10 kroner i pant er lurt. Det vil gjøre det attraktivt å ta vare på flaskene. 

Man bør også innføre pant på syltetøyglass, jordbærkurver og andre former for emballasje.

Anonymkode: eb48b...517

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...