Anonym bruker Skrevet 17. mai 2023 #1 Skrevet 17. mai 2023 Liker mye variert. Men ikke for mye overtro og spøkelser. Anonymkode: 3b1b5...b8b
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2023 #4 Skrevet 17. mai 2023 Gåsmamman Broen Exit Anonymkode: e1d7b...7f8
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2023 #7 Skrevet 17. mai 2023 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Ted Lasso❤️ Anonymkode: e6c89...5e1 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): After Life Anonymkode: 2e82f...f64 Hun sa en virkelig god serie, så slutt å kom med dårlige alternativ. Jeg ga henne en virkelig god serie, noe hun takket for. Ferdig arbeid. Anonymkode: cc299...e06
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2023 #9 Skrevet 17. mai 2023 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Hun sa en virkelig god serie, så slutt å kom med dårlige alternativ. Jeg ga henne en virkelig god serie, noe hun takket for. Ferdig arbeid. Anonymkode: cc299...e06 Ja, for alle elsker SOA. Hun vil selvsagt ikke ha flere forslag... Anonymkode: a7444...314
the amazing spidermamma Skrevet 17. mai 2023 #10 Skrevet 17. mai 2023 Reservation dogs (hvis du vil ha quirky, melankolsk humor og drama fra indianerreservat i USA) What we do in the shadows (hvis du vil ha sprø, britisk vampyrhumor) True Detective sesong 1 The Sopranos The Boys (hvis du liker superhelter gone bad) Mr Robot (paranoid og dystopisk, men vanvittig bra) Rain Dogs (deilig britisk skittenrealisme) Glow (sjarmerende drama om kvinnelige fribrytere på åttitallet) Stranger Things The Bear (kritikerrost kokkeserie) The Fall (Gillian Anderson jakter på en creepy seriemorder)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2023 #11 Skrevet 18. mai 2023 Bridgerton-seriene! Anonymkode: ca919...3b2
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2023 #12 Skrevet 18. mai 2023 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Hun sa en virkelig god serie, så slutt å kom med dårlige alternativ. Jeg ga henne en virkelig god serie, noe hun takket for. Ferdig arbeid. Anonymkode: cc299...e06 Å unnskyld jeg visste ikke at din smak var den eneste som gjaldt. Endelig har jeg funnet en som sitter med livets fasit. Da kan du kanskje hjelpe meg med noe siden du sitter på fasiten for livet; - hva liker jeg til middag? Jeg trodde jeg likte sushi fordi jeg syntes det var best. Hvis du liker noe annet, så må jeg bytte. - liker jeg jobben min? Samme begrunnelse som over. Listen blir lang. Nå må jeg hjelpe et av barna mine, eller burde jeg la det være og la dem hjelpe seg selv? O’store guru - hva er fasiten? Anonymkode: e6c89...5e1
Graciegirl Skrevet 18. mai 2023 #13 Skrevet 18. mai 2023 Glow Good Girls Dead to me Cloud 9 Afterlife Jane the Virgin
Graciegirl Skrevet 18. mai 2023 #14 Skrevet 18. mai 2023 the amazing spidermamma skrev (8 timer siden): Reservation dogs (hvis du vil ha quirky, melankolsk humor og drama fra indianerreservat i USA) What we do in the shadows (hvis du vil ha sprø, britisk vampyrhumor) True Detective sesong 1 The Sopranos The Boys (hvis du liker superhelter gone bad) Mr Robot (paranoid og dystopisk, men vanvittig bra) Rain Dogs (deilig britisk skittenrealisme) Glow (sjarmerende drama om kvinnelige fribrytere på åttitallet) Stranger Things The Bear (kritikerrost kokkeserie) The Fall (Gillian Anderson jakter på en creepy seriemorder) The Fall skremte livskiten ut av meg😁! Love, love, love Glow♥️.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2023 #17 Skrevet 18. mai 2023 Takk for alle innspill👌👌 Anonymkode: 3b1b5...b8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå