Gå til innhold

Denimjakke over kjolen 17. mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det innafor å bruke denimjakke ved behov for jakke over kjolen 17. mai? Alternativt blir det allværsjakke😅

Anonymkode: 90293...d6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjole og denimjakke er veldig fint, også 17 mai. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Er det innafor å bruke denimjakke ved behov for jakke over kjolen 17. mai? Alternativt blir det allværsjakke😅

Dongeri heter det. Ja. 

Anonymkode: c2ae9...955

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Dongeri heter det. Ja. 

Jeg kaller det egentlig olajakke🙈 Stod denim når jeg bestilte så prøver bruke rett ord😅

Skrevet

Jeg brukte det for to år siden. Ser bedre ut enn allværsjakka 😅

Anonymkode: 54f75...59b

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Jeg brukte det for to år siden. Ser bedre ut enn allværsjakka 😅

Anonymkode: 54f75...59b

Ja, det jeg tenkte og. Og ser jo at denim er in i år, bare usikker på om det er innafor 17. mai. 

Skrevet

Absolutt innafor. Jeg skal ha kjole med olajakke utenpå i år.

Anonymkode: 8424c...975

Skrevet

Jeg syns egentlig ikke at det er passende på 17. mai, men om alternativet er allværsjakke, så stemmer jeg for dongerijakken. 

Anonymkode: 878f8...f43

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Er ikke det helt vanlig? For 30 år siden og i dag. 😊🇧🇻☀️👏

Anonymkode: bfbf2...d6a

Skrevet

Olajakke er fint over kjole det da. Sett på en 17.mai sløyfe eller noe. Helt perfekt! 🤩

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Dongeri heter det. Ja. 

Dongeri? Sier du jumper også? 

Skrevet

Jeg synes det er kjempefint sammen! Hadde at jeg hatt guts til det hadde det blitt allværsjakke over bunaden i morgen, men må nok heller gå for kald og bløt.. Meldt 6 grader, mye nedbør og liten storm i kastene her i Trondheim.. 

Anonymkode: 372f9...e1a

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Jeg syns egentlig ikke at det er passende på 17. mai, men om alternativet er allværsjakke, så stemmer jeg for dongerijakken. 

Slutter aldri å forundre meg over folk som feirer friheten og demokratiet vårt ved å pålegge andre å gjøre det ene og det andre! Ser du ikke paradokset?

Nå tar jeg på meg vanlig jakke utenpå bunaden og går på dugnad på skolen. Fordi jeg mener det viktigste er å være komfortabel og å bidra med det man kan og vil.

Anonymkode: f0815...af5

Skrevet

Man gå gå med hva man vil. Også på 17 Mai

Anonymkode: 41fdc...6ef

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Slutter aldri å forundre meg over folk som feirer friheten og demokratiet vårt ved å pålegge andre å gjøre det ene og det andre! Ser du ikke paradokset?

Nå tar jeg på meg vanlig jakke utenpå bunaden og går på dugnad på skolen. Fordi jeg mener det viktigste er å være komfortabel og å bidra med det man kan og vil.

Anonymkode: f0815...af5

Jeg svarte på et spørsmål. At det provoserer deg så mye får du faktisk ta på egen kappe. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...