Gå til innhold

Er det veldig feil å dra på Tusenfryd på 17. mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet mange drar til det store tivoliet i nabobyen, har vært der tidligere.
Syns det bare er kø, utrolig dyrt og stoler ikke helt på sikkerheten til attraksjonene på omreisende tivolier.
Kjenner noen som har dratt på Tusenfryd på 17. mai tidligere, og da er det nesten ingen folk der, man skal liksom dra på tivoli dersom man skal gjøre noe slikt.

Syns dere det vil være veldig feil av oss å dra på Tusenfryd etter barnetoget?

Anonymkode: f7597...99b

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg synes dere skal gjøre det som gjør dere glad❤️🇳🇴

Anonymkode: f0355...757

Skrevet

Visste ikke at de var åpne jeg, men om de er det er det vel helt ok å reise dit.

Dere feirer jo sånn som dere ønsker.

Anonymkode: d716f...5e1

Skrevet

Det må dere bestemme selv, helt uavhengig av hva andre skulle mene. Jeg hadde overhode ikke reagert om noen hadde dratt på tusenfryd da. 

Anonymkode: 70f83...c42

Skrevet

Før var det veldig mange som dro på tusenfryd på 17. Mai. Husker korpset jeg spilte i avsluttet med en runde spilling der, for vi skiftet av uniformen og kjørte karuseller til de stengte. 

Anonymkode: c48a5...d3a

Skrevet

Feil for hvem? Hvorfor skulle noen bry seg om at dere gjør det.

Anonymkode: 18ffa...4e8

Annonse

Skrevet

Ååå, det skulle jeg gjerne gjort om jeg hadde vært i nærheten. Og så deilig hvis det er lite folk også, da! Slippe å stå i kø hele dagen!!

Anonymkode: f6a2b...ab4

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Vet mange drar til det store tivoliet i nabobyen, har vært der tidligere.
Syns det bare er kø, utrolig dyrt og stoler ikke helt på sikkerheten til attraksjonene på omreisende tivolier.
Kjenner noen som har dratt på Tusenfryd på 17. mai tidligere, og da er det nesten ingen folk der, man skal liksom dra på tivoli dersom man skal gjøre noe slikt.

Syns dere det vil være veldig feil av oss å dra på Tusenfryd etter barnetoget?

Så lurt! Det må vi gjøre om ett par år, når barna blir ett hakk større. Genialt da! ingen der! 

Anonymkode: 69950...d27

Skrevet

Her er 17.mai toget obligatorisk i form av at de får en halv dag fri senere. Men etter å ha vært her inne i snart 20 år så innser jeg nok at det begrenser seg til vår skole siden dette er ett spørsmål hvert år, og alle syns det er ok. 

Anonymkode: 49770...15a

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Her er 17.mai toget obligatorisk i form av at de får en halv dag fri senere. Men etter å ha vært her inne i snart 20 år så innser jeg nok at det begrenser seg til vår skole siden dette er ett spørsmål hvert år, og alle syns det er ok. 

Nå skrev jeg også at vi drar etter toget.

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Så lurt! Det må vi gjøre om ett par år, når barna blir ett hakk større. Genialt da! ingen der! 

Anonymkode: 69950...d27

Massevis av folk på Tusenfryd på 17. mai. Jeg ville heller dratt en dag med litt dårlig vær hvis du skal unngå folkemengder. 17. mai er Tusenfryd tradisjon for mange!

Anonymkode: 0a088...b23

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

HI

Da er det da absolutt ikke feil, hvorfor skulle det være det? Det hadde ikke vært feil å ikke gå i toget heller, de fleste steder er det frivillig. Vi får alltid beskjed om å si fra hvis barna ikke skal gå, men det er alt.

Anonymkode: 4136d...ae4

Skrevet

For oss er 17.mai en spesiell dag i året med egne tradisjoner vi kun gjør denne dagen. Vi deltar på markeringen/aktivitetene ser barnetog, russetog, traktortog og folketog.

fornøyelsespark kan vi gå i alle andre helger/dager i året. Hver sin smak, men jeg skjønner ikke hvorfor man ikke vil feire og bli glad i denne ene dagen akkurat 17.mai? 
Men jeg skjønner det kanskje er meg som er rar som liker at ulike dager/feiringer har sine egne ting.

Anonymkode: 2edc0...f98

Annonse

Skrevet

Bunad i karuseller? Det ville ikke jeg gjort. 

Anonymkode: 432ec...001

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

For oss er 17.mai en spesiell dag i året med egne tradisjoner vi kun gjør denne dagen. Vi deltar på markeringen/aktivitetene ser barnetog, russetog, traktortog og folketog.

fornøyelsespark kan vi gå i alle andre helger/dager i året. Hver sin smak, men jeg skjønner ikke hvorfor man ikke vil feire og bli glad i denne ene dagen akkurat 17.mai? 
Men jeg skjønner det kanskje er meg som er rar som liker at ulike dager/feiringer har sine egne ting.

Anonymkode: 2edc0...f98

I byen hvor jeg bor er tivoli en av tradisjonene mange har på 17.mai, så tradisjoner varierer fra sted til sted. Her eksisterer verken traktortog eller folketog, så det er ingen tradisjon for oss. 

Anonymkode: c48a5...d3a

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Bunad i karuseller? Det ville ikke jeg gjort. 

Har ikke bunad

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

HI

Beklager!!!! Det overså jeg! Da er det bare å dra å kose seg🤩 vi hopper over lekene på skolen idag fordi vi har knapt med tid. Viktigere å se storesøster i russetog. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Har ikke bunad

HI

Ok, da er Tusenfryd null problem. Gøy for barna! 

Skrevet

Vi var i kongeparken på 17 mai for 2 år siden, veldig kjekt, lite kø, barna storkoste seg 😃. Flagg i sekken og sløyfe på jakken 🙂

Anonymkode: bd6e8...653

Skrevet

Har vært på tusenfryd 17. mai før og det har vært sykt mye folk, så det sluttet vi med. 

Anonymkode: a50e3...4ac

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 16.5.2023 den 8.12):

Massevis av folk på Tusenfryd på 17. mai. Jeg ville heller dratt en dag med litt dårlig vær hvis du skal unngå folkemengder. 17. mai er Tusenfryd tradisjon for mange!

Anonymkode: 0a088...b23

Anonym bruker skrev (På 16.5.2023 den 14.47):

Har vært på tusenfryd 17. mai før og det har vært sykt mye folk, så det sluttet vi med. 

Anonymkode: a50e3...4ac

Det var det IKKE.
Det stedet vi stod lengst i kø stod vi 3 minutter.
Alle andre steder gikk vi rett gjennom.
Ingen kø noen steder, og god plass på parkeringsplassen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...