Gå til innhold

Tips til god deodorant/antiperspirant.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig det har med alderen å gjøre, evnt tidlig tegn på overgangsalder (er 45), men synes jeg har begynt å svette så mye mer under armene enn før. Ikke ekstremt hele tida, men så fort jeg blir litt varm, så svetter jeg mer enn vanlig… Gikk en tur på lørdag i det fine, varme været, og hadde mørke svetteringer under armene 😳 Trenger tips til en god deo/antiperspirant, som virkelig holder det den lover. Vanlig butikk-deo holder nemlig ikke lenger…!

Anonymkode: a8aa5...675

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid brukt rimelige fra matbutikken, men da jeg kom i overgangsalderen funket ikke det lenger altså.

Jeg var varm, svettet mer enn før, og luktet skiggelig "høgg".

De sier tenåringssvette lukter ekstra vondt pga hormonendringene i kroppen, og min erfaring er at det også gjelder overgangsalderen altså, hehe.

Jeg synes biotherm fungerer greit, så jeg har byttet til den. Kjøper den på taxfree, der er det gjerne tre for to, men har bestilt den på nett noen ganger også

https://www.blivakker.no/product/3100399?utm_campaign=pmax_group_b_high-margin&gclid=EAIaIQobChMI9bKukJb4_gIVmMvVCh0LDAYKEAQYAiABEgJBdPD_BwE

Anonymkode: c27f6...477

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Jeg har alltid brukt rimelige fra matbutikken, men da jeg kom i overgangsalderen funket ikke det lenger altså.

Jeg var varm, svettet mer enn før, og luktet skiggelig "høgg".

De sier tenåringssvette lukter ekstra vondt pga hormonendringene i kroppen, og min erfaring er at det også gjelder overgangsalderen altså, hehe.

Jeg synes biotherm fungerer greit, så jeg har byttet til den. Kjøper den på taxfree, der er det gjerne tre for to, men har bestilt den på nett noen ganger også

https://www.blivakker.no/product/3100399?utm_campaign=pmax_group_b_high-margin&gclid=EAIaIQobChMI9bKukJb4_gIVmMvVCh0LDAYKEAQYAiABEgJBdPD_BwE

Anonymkode: c27f6...477

Takk for tips! Ja, det lukter ikke godt, så har faktisk begynt å ta med meg deo og vaskeservietter på jobben. Håper en god deo kan gjøre at jeg slipper😊

Skrevet

Jeg bytter på mellom Vichy antistress (med rød kork) og stop-24.

Ingen av dem lukter særlig blomstrete, men de gjør susen. 

Anonymkode: d3eb2...580

Skrevet

Stop24, ingen over og ingen ved siden. Roll on kjøpes på apotek. Den er drøy og varer lenge.

Anonymkode: 69323...42f

Skrevet

Therese Johaug sin, den i rosa er veldig god, og Vichy sine skal være bra mot svette. Ellers bruker jeg noen ganger Perspirex. Da er jeg svettefri i flere dager. 

Anonymkode: 6337e...274

Skrevet

Vichy

Anonymkode: 7b605...120

Skrevet

Takk alle sammen😊Blir nok en tur på apoteket!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...