Gå til innhold

Ønsker ikke å være på skolen etc. på 17. mai

Anbefalte innlegg

Jeg har virkelig ikke noe ønske om å delta i noe i år. Jeg er helt utslitt etter tøffe tider på jobb, tøffe tider privat (dette har ordnet seg, men sitter allikevel litt i), barnet vil ikke gå i tog lenger og jeg vil bare ikke være påtvunget sosial i år med aktiviteter på skolen og deretter med hele storfamilien.

Hva kan man finne på denne dagen dersom vi ikke drar på skolen?

Anonymkode: d7192...959

Fortsetter under...

Være hjemme og slappe av med litt god mat og tv som sender 17 mai fra Norge rundt. 

Gå tur i vårskog og nyte solen eller regnvær.

Dra ut og se på folk på avstand. 

Kjøre tur. En av de fineste 17. mai jeg har opplevd var å kjøre 30 mil gjennom by og bygd og se flagg og pyntede mennesker her og der. Stoppet på bensinstasjoner og en cafe og kjøpte is og mat.

Sove. Hvis ungene dine skal ut på egenhånd.

Be hjem andre som ikke orker å feire og spise kaker og drikke champagne.

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Bli hjemme eller gå en tur i skogen. O år kommer det til å bli lavt oppmøte i toget uansett, at ditt barn ikke ikke går gjør liten forskjell. 

Anonymkode: 6ecd2...f0e

Hvorfor lavt oppmøte?

Anonymkode: 487da...28b

Annonse

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg har virkelig ikke noe ønske om å delta i noe i år. Jeg er helt utslitt etter tøffe tider på jobb, tøffe tider privat (dette har ordnet seg, men sitter allikevel litt i), barnet vil ikke gå i tog lenger og jeg vil bare ikke være påtvunget sosial i år med aktiviteter på skolen og deretter med hele storfamilien.

Tusenfryd! 😉

Anonymkode: df19a...227

Anonym bruker skrev (På 15.5.2023 den 21.24):

Vet ikke hva du endte med å gjøre, men dette gjorde jeg: 
Hadde familie på besøk til sein lunch og kakebord.
Gikk på konsert.
Luftet hunden.

Anonymkode: 72923...637

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...