Gå til innhold

Blødning etter brenning av slimhinner i livmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gjorde det også for straks 4 uker siden og slutta å blø ganske tidlig. Hadde gul/oransje utflod en stund og tidvis enda, men det lukter ingenting. Lukter det litt ekkelt eller veldig ekkelt? For da tenker jeg det kanskje kan være en infeksjon? Men jeg fikk beskjed om at det er normalt å blø inntil 6-8 uker etter 

Anonymkode: f7b74...20b

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg gjorde det også for straks 4 uker siden og slutta å blø ganske tidlig. Hadde gul/oransje utflod en stund og tidvis enda, men det lukter ingenting. Lukter det litt ekkelt eller veldig ekkelt? For da tenker jeg det kanskje kan være en infeksjon? Men jeg fikk beskjed om at det er normalt å blø inntil 6-8 uker etter 

Jeg har blødd ganske kraftig ferskt blod i snart 2 uker. Blødd mer enn ved mensen🙄 Det lukter ikke infeksjon heller🤭 

Anonymkode: 53186...e4c

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Jeg har blødd ganske kraftig ferskt blod i snart 2 uker. Blødd mer enn ved mensen🙄 Det lukter ikke infeksjon heller🤭 

Oij, det er jo uheldig da! Du bør nok bestille deg time hos gyn om det fortsetter

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Noen som hadde blødninger etter oprasjon? Hvor lenge? Og hva luktet det? 🙈 er nå på min 4 uke etter oprasjon og blør enda og det lukter litt ekkelt😬 

Blødde masse med en gang etter inngrepet, deretter svært lite i 1-2 uker. Ingen smerter, ubehag eller lukt. Hvis du har blødd såpass lenge og har ekkel lukt bør du ta det opp med legen. 

Anonymkode: d9929...6b1

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Oij, det er jo uheldig da! Du bør nok bestille deg time hos gyn om det fortsetter

Ja har vert der. Fått tabletter som skal stoppe blødning, det har avtatt litt men blør fortsatt. Alt så fint ut på ul. 

Annonse

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Ja har vert der. Fått tabletter som skal stoppe blødning, det har avtatt litt men blør fortsatt. Alt så fint ut på ul. 

Og det har ikke hjulpet? Hvorfor hadde du inngrepet i utgangspunktet da? 

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Og det har ikke hjulpet? Hvorfor hadde du inngrepet i utgangspunktet da? 

Det har hjulpet litt. Pga uregelmessige blødninger. Mensen i 14 dager fks. 

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Det har hjulpet litt. Pga uregelmessige blødninger. Mensen i 14 dager fks. 

Samme som meg da. Blødde omtrent 25 dager i mnd i halvannet år. Men det skal jo bli bedre!! Kirurgen sa til meg at de som ikke var fornøyde var de som var plaget med smerter under mensen, mens resten hadde effekt 

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Samme som meg da. Blødde omtrent 25 dager i mnd i halvannet år. Men det skal jo bli bedre!! Kirurgen sa til meg at de som ikke var fornøyde var de som var plaget med smerter under mensen, mens resten hadde effekt 

Ja får håpe de gjir seg snart. Synst bare det var merkelig og blø MER enn mensen🤭 

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Ja får håpe de gjir seg snart. Synst bare det var merkelig og blø MER enn mensen🤭 

Tror ikke det var hensikten med operasjonen nei. Men kontakt lege/gyn hvis det ikke gir seg 🙏

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Tok du CRP hos legen? Jeg blødde bare litt ca en uke, ingen lukt.

Anonymkode: 567ac...a67

Er de slik bakterieprøve? 🙈 tok ett stikk i fingren, den va på 13. So bittelitt forhøya berre. 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...