Gå til innhold

Normalt å være så mye sammen?

Anbefalte innlegg

Du bør si fra til han i klartekst at å ta kontakt med dere for sånt mas ikke er aktuelt. Dere må og forklare at om hun ikke svarer med en gang så må han vente. Han høres manipulerende ut, og hun høres enkel ut å lede. Såklart. Hun er 14, er kjærste med en på 16. det er big deal! Er han en normal gutt sånn ellers? Tror min snart 16 åring hadde gnagd av seg armen enn å vært sammen med en på 14. Det er jo pinlig nok å snakke med en i klassen under på den tida der 

Anonymkode: b2d33...3b0

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Du bør si fra til han i klartekst at å ta kontakt med dere for sånt mas ikke er aktuelt. Dere må og forklare at om hun ikke svarer med en gang så må han vente. Han høres manipulerende ut, og hun høres enkel ut å lede. Såklart. Hun er 14, er kjærste med en på 16. det er big deal! Er han en normal gutt sånn ellers? Tror min snart 16 åring hadde gnagd av seg armen enn å vært sammen med en på 14. Det er jo pinlig nok å snakke med en i klassen under på den tida der 

Det har manne gjort flere ganger, svart han at han har faktisk ikke har noe med hvor vi er eller når vi kommer hjem. Ja, han virker som en normal og hyggelig gutt, og som vi sier så er han hjertelig velkommen hit og at vi liker han. Men nå begynner det å bli litt vel mye. 

Jeg heller skjønner ikke hva han ser i en fjortis, riktignok er jentene litt mer modne enn en 14 år gammel gutt, men allikevel. 

Det har skjedd så mye så vi stoler ikke så mye på henne akkurat nå. Nå sa hun at hun skulle møte ei venninne, men vi tviler, så nå skal gubben ut på joggetur. Hun blei sur når vi sa at hun kan heller møte ei venninne en  han.

Ja, det høres sikkert helt sykt ut dette, og det er det nok og, men hun har jugd så mye for oss så vi klarer ikke å stole på henne. For å si det sånn så sliter vi litt nå som familie. Har søkt hjelp for å få ting litt på plass og hjelp.

Hi

Anonymkode: 12524...22c

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Det har manne gjort flere ganger, svart han at han har faktisk ikke har noe med hvor vi er eller når vi kommer hjem. Ja, han virker som en normal og hyggelig gutt, og som vi sier så er han hjertelig velkommen hit og at vi liker han. Men nå begynner det å bli litt vel mye. 

Jeg heller skjønner ikke hva han ser i en fjortis, riktignok er jentene litt mer modne enn en 14 år gammel gutt, men allikevel. 

Det har skjedd så mye så vi stoler ikke så mye på henne akkurat nå. Nå sa hun at hun skulle møte ei venninne, men vi tviler, så nå skal gubben ut på joggetur. Hun blei sur når vi sa at hun kan heller møte ei venninne en  han.

Ja, det høres sikkert helt sykt ut dette, og det er det nok og, men hun har jugd så mye for oss så vi klarer ikke å stole på henne. For å si det sånn så sliter vi litt nå som familie. Har søkt hjelp for å få ting litt på plass og hjelp.

Hi

Så bra at dere har søkt hjelp. Kan jo være lurt. Har denne oppførselen hennes kommet etter at de ble sammen? At hun lyver om hvor hun er?

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Så bra at dere har søkt hjelp. Kan jo være lurt. Har denne oppførselen hennes kommet etter at de ble sammen? At hun lyver om hvor hun er?

Ja, de ble sammen etter sommeren i fjor, men da var de nesten ikke sammen, var mere sms og møttes ikke ofte, men etter jul har det eskalert. Og det er siden februar hun begynte med juginga og den oppførselen.

Hi

Høres ut som sånn vi hadde det med vår datter da hun var 13 og kjæresten 15… han styrte henne og vips en dag etter mye om men satt hun og gråt og fortalte at han hadde mast seg til sex og at hun syntes det var kjempevanskelig. 

Anonymkode: 3d88c...d46

Anonym bruker skrev (På 19.5.2023 den 15.22):

Det kan og være. Men er det normalt at han sender meldinger til oss og maser på oss om diverse? Blir sur fordi vi ble lenger enn planlagt. Kjenner jeg er litt sliten av dette. 

Hi

Nei det er ikke normalt.  Ihvertfall ikke når jet var ung. Da hadde jeg sagt klart i fra at det ikke er greit. 

Anonymkode: 3028f...3fe

Annonse

Anonym bruker skrev (På 19.5.2023 den 9.55):

Hi her.

Takk for svar dere. Et eksempel her, de var sammen på 17.mai, hadde frokost her et par stykker. Etter noen timer kom de ned til oss på skolen, hyggelig det. Så skulle vi til min familie etterpå. Vi ble jo der i flere timer, var vel hjemme ca 2030, da hadde mannen min fått melding av kjæresten hennes der det stod at vi måtte komme hjem snart, for de måtte være sammen.... jeg tenker at han kan da ikke bestemme når vi skal dra hjem fra selskap. I går var vi på utflukt hele dagen, som familie, hun maste om å dra hjem, begynte å bli kjedelig, for hun ville være sammen med venner, men så i bilen spør hun når vi er hjemme, for hun vil være med kjæresten. Så blir hun drit sur fordi vi må innom mine foreldre for å hente bikkja, og der fikk vi middag..

Jeg kjenner at dette begynner å ta litt av. Han har sendt mye meldinger til mannen min, maser om ting osv. Syns det er helt sykt til tider. Hun er bare 14 år.

Han er tre år eldre enn henne. Det er ganske mye i den alderen. Slik du beskriver dette, virker han som pådriveren her. Er han spesiell? Min datter hadde en kjæreste som var fem år eldre enn henne da hun var 14. Et er noe rart med gutter som har såpass unge kjærester. Vi så at han var litt needy, og det var ikke sunt. 

Anonymkode: f9610...201

Dette har vi og vært borti. Og det var ingen spøk! Dattera var på den tid 14 og kom sammen med en gutt på samme alder fra nabolaget. De var sammen hele tiden, som ris og erter, ofte også om natten! Og jeg lot det skje! Viste god de hadde samleie, men hva skulle jeg gjøre? Ordnet med preventiver, men ikke betryggende, ikke når man har sex mange ganger om dagen, som min datter. Ikke sikkert nok for meg! Sette forbod mot overnatting, men da fann de bare andre steder å gjøre det på. Det gjekk meg helt på nervene. Tok kontakt med mora til guten. Hun hadde selvsagt fått med seg de vanket mye i hop. Hun hadde også fått med seg de hadde mye sex. (!) Hele tiden som hun sa. Alle som har vært i den alderen veit det ofte er vanskelig når blodet brusa i årene. Ofte er det bare det en tenker på. Forbod er håplaust. Vi ble enige om litt alvorlig prat med våres håpefulle, jeg med mi jente og hun med sin gut. På førehand hadde vi vært enige om hvorledes vi skulle gripe det an. Største skrekken var faren for barn. Jeg kulsa bare ved tanken. Etter snakk med jenta mi forklarte jeg hva vi hadde diskutert! Hun var tydleg på hunn måtte være sammen med gutten, også seksuelt. Det skjønte jeg jo, og  samme hvor mye jeg prøvde å prente inn at dette ikke var bra. Gav opp! Neste dag tok eg dattera mi med til legen og fekk ordna med prevensjon. No ser jeg ikke det helt store  problemet med at de overnatter annenhver natt hos hverandre. Vet de har sex, men hva så? Kjønnsdrifta er vanskelig å temje! Om ikke hjemme så en annen stad jeg ikke hadde kontroll over. Det var alternativet og langt verre!

Anonymkode: 9c61c...48e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...