Anonym bruker Skrevet 16. mai 2023 #26 Skrevet 16. mai 2023 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Bare hyggelig! Det er inspirerende med noen mål. Jeg bruker Lifesum, men kun for å skrive ned vektnedgang hver uke. Gidder ikke logge alt jeg spiser. men, kunnskap om mat er alfa og omega, lær deg hva slags mat som er kalorifattig. Om du kan motivere deg på en sterk måte, hjelper det enormt. Visualiser deg selv i en fin kjole du ønsker deg eller merk hvor mye raskere hjernen går når du beveger deg daglig. Nå må vi sove. Søvn er en nøkkelfaktor i å gå ned i vekt God natt og LYKKE til! Du klarer det om du ønsker å gjøre noe aktivt med ønsket ditt! Anonymkode: 78bbb...4c4 God morgen 😊 Takk for fint innlegg. Ble inspirert av innlegget ditt og skal igjen prøve og håper jeg kan klare det. Ønsker det sterkt egentlig. Lykke til til deg og 😊 Anonymkode: 62eb7...efb
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2023 #27 Skrevet 16. mai 2023 Takk til dere andre og som tok seg tid å svare og gi innspill 😊 Anonymkode: 62eb7...efb
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2023 #28 Skrevet 16. mai 2023 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Ble for mye mat/trøste spising/snacks her. Håper å hanke meg litt inn igjen. Nå er det den årstiden med mindre klær. Anonymkode: 62eb7...efb Hvor mye ønsker du å gå ned i vekt da? Anonymkode: 013c3...9e3
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2023 #29 Skrevet 16. mai 2023 Anonym bruker skrev (40 minutter siden): Hvor mye ønsker du å gå ned i vekt da? Anonymkode: 013c3...9e3 Ønsket er mellom 6-8 kg her. Anonymkode: 62eb7...efb
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2023 #30 Skrevet 16. mai 2023 Anonym bruker skrev (På 15.5.2023 den 13.35): Slutt a. Du kan for lite om temaet. Synser. Anonymkode: e43cd...043 Å slanke seg er jo ikke vanskelig. Det er å holde vekta etterpå som er problemet. Anonymkode: 3da1f...447
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2023 #31 Skrevet 16. mai 2023 Anonym bruker skrev (På 15.5.2023 den 16.23): Takk for fint innlegg. Mye klokt her. Jeg klarer det i perioder. Begynte etter jul. Klarerte da 4 kg ned. Gått opp nå 2 kg igjen. Så gir jeg opp. Trøste spiser og tenker spiller det noen rolle og diverse tanker. Jeg er ikke fornøyd med egen kropp så blir jo en misnøye med det, Anonymkode: 62eb7...efb Men hvis du virkelig ønsker å gå ned, så kan du ikke gi opp. Du må børste det av deg, og fortsette videre, det er vanlig å gå på en smell i blant. 2 kilo opp er ikke noe som burde vippe deg helt av pinnen, ikke bruk det som en unnskyldning for å gi opp, det er jo rene selvplagingen. Hvis du ikke er klar for å slanke deg, så er det kanskje bedre å la det ligge en stund. Anonymkode: 013c3...9e3
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2023 #32 Skrevet 16. mai 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Men hvis du virkelig ønsker å gå ned, så kan du ikke gi opp. Du må børste det av deg, og fortsette videre, det er vanlig å gå på en smell i blant. 2 kilo opp er ikke noe som burde vippe deg helt av pinnen, ikke bruk det som en unnskyldning for å gi opp, det er jo rene selvplagingen. Hvis du ikke er klar for å slanke deg, så er det kanskje bedre å la det ligge en stund. Anonymkode: 013c3...9e3 Takk. Du har rett. Kan ikke la dette stoppe meg til å gå ned mer når jeg er så misfornøyd med sånn jeg er nå. Henger sammen med trivsel. Anonymkode: 62eb7...efb
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2023 #33 Skrevet 16. mai 2023 Bunaden satt som spiket 😳 Anonymkode: 62eb7...efb
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2023 #34 Skrevet 16. mai 2023 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Ønsket er mellom 6-8 kg her. Anonymkode: 62eb7...efb Det er jo ingenting... Rent kosmetisk, og ingen helserisiko i å veie 6 kg for mye. De fleste svarene her handler jo om sykelig overvekt, men du er ikke der i det hele tatt. Anonymkode: d78a0...3a0
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2023 #35 Skrevet 16. mai 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det er jo ingenting... Rent kosmetisk, og ingen helserisiko i å veie 6 kg for mye. De fleste svarene her handler jo om sykelig overvekt, men du er ikke der i det hele tatt. Anonymkode: d78a0...3a0 Jeg har ikke sagt det var sykelig overvekt, Det er snakk om at klærne blir for små og jeg har lagt på meg en god del. Og redd for hvor mye mer det skal bli. Legger til at jeg er meget lav, Anonymkode: 62eb7...efb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå