Anonym bruker Skrevet 16. mai 2023 #26 Skrevet 16. mai 2023 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Hehe! Vi er godt vant til innlands-Italia om sommeren. Derfor er vi sikre på område. Vi har vært i både Toscana og Umbria mange ganger midt på sommeren. Det er hvilket hus vi skal velge som er greia her. Hi Anonymkode: 579e4...04d så du er egentlig ute etter om vi anonyme her inne synes huset er passende for din ferie? Hvordan i all verden tenker du at vi skal bidra til det? Det kommer jo helt an på familiekonstellasjonen, hvor mange dere er, ønsker og preferanser, hva dere liker å gjøre, hvor mye dere er villig til å betale osv. Hvis dere allerede har bestemt dere for område og egentlig bare skal velge et bosted, så må dere jo velge noe dere selv tenker dere kan trives med. Hva andre her inne mener vil jo være helt likegyldig. Anonymkode: 3827f...8af
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2023 #27 Skrevet 16. mai 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): så du er egentlig ute etter om vi anonyme her inne synes huset er passende for din ferie? Hvordan i all verden tenker du at vi skal bidra til det? Det kommer jo helt an på familiekonstellasjonen, hvor mange dere er, ønsker og preferanser, hva dere liker å gjøre, hvor mye dere er villig til å betale osv. Hvis dere allerede har bestemt dere for område og egentlig bare skal velge et bosted, så må dere jo velge noe dere selv tenker dere kan trives med. Hva andre her inne mener vil jo være helt likegyldig. Anonymkode: 3827f...8af Husene jeg la ut passer det vi er ute etter. Ville i grunn bare ha innspill. Ikke noe mer enn det. Anonymkode: 579e4...04d
ostepop123 Skrevet 16. mai 2023 #28 Skrevet 16. mai 2023 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Innenlands i Italia på sommeren? Det må du ikke finne på. Det er stekende hett. Kommer ikke være en eneste italiener å se. De har vett på å flytte seg til kysten om sommeren. Jeg har bodd i Firenze i to år, og er helt øde med unntak av turister om sommeren. I tillegg synes jeg det var skikkelig dyrt og så drit kjedelig ut. Anonymkode: ccf3e...287 Nå var vel dette ikke dette akkurat supersammenlignbart med Firenze, eller? Innenlands-Italia hvor vi har feriert flere ganger er det så definitivt folk, og dessuten ikke mange turister. Det finnes steder å bade der også, forøvrig.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2023 #29 Skrevet 16. mai 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Husene jeg la ut passer det vi er ute etter. Ville i grunn bare ha innspill. Ikke noe mer enn det. Anonymkode: 579e4...04d Innspill på hva? Du la ut link til ett hus i innlegget ditt. Hvis huset passer alle deres preferanser OG du faktisk liker det, så spiller det vel ingen rolle hva anonyme her inne mener on det? Anonymkode: 3827f...8af
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2023 #30 Skrevet 16. mai 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Innspill på hva? Du la ut link til ett hus i innlegget ditt. Hvis huset passer alle deres preferanser OG du faktisk liker det, så spiller det vel ingen rolle hva anonyme her inne mener on det? Anonymkode: 3827f...8af La ut link til 2. Anonymkode: 579e4...04d
ReneRene Skrevet 16. mai 2023 #31 Skrevet 16. mai 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): La ut link til 2. Anonymkode: 579e4...04d Det siste var ti ganger så fint, minst! Der var det jo fin utsikt også. Når du først vil landlig.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2023 #32 Skrevet 16. mai 2023 ReneRene skrev (1 time siden): Det siste var ti ganger så fint, minst! Der var det jo fin utsikt også. Når du først vil landlig. Ja. Jeg liker nummer 2 veldig godt også. Hi Anonymkode: 579e4...04d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå