Anonym bruker Skrevet 15. mai 2023 #1 Skrevet 15. mai 2023 Vi har det bra på mange områder men kjenner dette plager meg litt. Vi har vært sammen i snart 1 år og vi sier ikke at vi er glad i eller elsker hverandre. Han mener det kun er ord for hans del og derfor ønsker han ikke å si det til meg. Og han har gitt uttrykk for at han ikke liker at jeg heller sier det til han. Han sender meg heller aldri hjerte-emoji selv om vi ofte sender snapper til hverandre. Hva tenker dere? Hadde dere giddet å bruke tid på dette? Anonymkode: 630bb...280
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2023 #2 Skrevet 15. mai 2023 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Vi har det bra på mange områder men kjenner dette plager meg litt. Vi har vært sammen i snart 1 år og vi sier ikke at vi er glad i eller elsker hverandre. Han mener det kun er ord for hans del og derfor ønsker han ikke å si det til meg. Og han har gitt uttrykk for at han ikke liker at jeg heller sier det til han. Han sender meg heller aldri hjerte-emoji selv om vi ofte sender snapper til hverandre. Hva tenker dere? Hadde dere giddet å bruke tid på dette? Anonymkode: 630bb...280 Å herregud... Slutt å sutre. Anonymkode: 457a3...0bb
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2023 #3 Skrevet 15. mai 2023 Du må akseptere at slik er han, eller så får en finne en annen som gir deg det du trenger. En kan ikke endre andre, kun seg selv og sine tanker. Dersom alt annet fungerer, og han virker til å være veldig glad i deg, men uten bruk av ord og annet. Ja, så er han jo det. Han hadde ikke vært sammen med deg om han ikke var det. Han bare viser det på annet vis enn språk, og emoji. Tipper han viser det med handlinger og med annet kjærlighetsspråk. Aksepter eller forlat. Anonymkode: 377a9...1c1
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2023 #4 Skrevet 15. mai 2023 Uenig med de over. Han trenger ikke p si det ustanselig eller hver dag, men han bør jo klare å uttrykke noe så enkelt hvis han er glad i deg. Det er viktig å høre det, og det er rart at han også misliker at du sier det. Jeg syns det virker enten umodent eller bare sært. Jeg regner med at han er glad i deg og viser det på andre måter, men å uttrykke følelser bør alle klare ihvertfall på et minimum. Anonymkode: 8f4a7...fe8
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2023 #5 Skrevet 15. mai 2023 Jeg hadde ikke kunne være sammen med en sånn mann. At han aldri kan si at han er glad i deg, eller sende et hjerte. Regner og med at da får du ikke høre hvor fantastisk du er, hvor pen, nydelig og smart du er. Jeg var sammen med en mann i 3 år, som ikke klarte å si at han elsket meg. Men han sa jo daglig at han var glad i meg, fortalte hvor forelsket han var i meg, hvor fantastisk jeg var, og en haug med andre komplimenter. Og han viste jo på andre måter at han elsket meg. Så jeg savnet ikke det. Anonymkode: 06d2b...244
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2023 #6 Skrevet 15. mai 2023 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Vi har det bra på mange områder men kjenner dette plager meg litt. Vi har vært sammen i snart 1 år og vi sier ikke at vi er glad i eller elsker hverandre. Han mener det kun er ord for hans del og derfor ønsker han ikke å si det til meg. Og han har gitt uttrykk for at han ikke liker at jeg heller sier det til han. Han sender meg heller aldri hjerte-emoji selv om vi ofte sender snapper til hverandre. Hva tenker dere? Hadde dere giddet å bruke tid på dette? Anonymkode: 630bb...280 Okey.. Jeg har vært sammen med mannen min i snart 20 år. Har vel fått ett hjerte på meld to ganger kanskje. 😂 Han sier aldri "Glad i deg" sånn uten videre heller. Det er når han drar på jobb feks. Men jeg vet at han er en bra mann for det altså. Du bor jo med han. Du vet jo om ham er en fin fyr eller ei. Ikke la en god mann glippe pga en hjerte emoji.. Anonymkode: c647f...67d
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2023 #8 Skrevet 15. mai 2023 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Okey.. Jeg har vært sammen med mannen min i snart 20 år. Har vel fått ett hjerte på meld to ganger kanskje. 😂 Han sier aldri "Glad i deg" sånn uten videre heller. Det er når han drar på jobb feks. Men jeg vet at han er en bra mann for det altså. Du bor jo med han. Du vet jo om ham er en fin fyr eller ei. Ikke la en god mann glippe pga en hjerte emoji.. Anonymkode: c647f...67d Takker for svar alle sammen! Mulig jeg forventer litt ting som ikke alle menn klarer å gi men vi bor ikke sammen nei, er «kun» kjærester. Og som jeg skrev i hi så er det ganske nytt forhold. Vi har derfor ikke en lang historie der vi «vet» at vi hører sammen men et ferskt forhold hvor vi begge har tidligere forhold bak oss. Anonymkode: 630bb...280
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2023 #9 Skrevet 15. mai 2023 Uproblematisk. Så lenge han viser det. Spørsmålet er heller om han orker en needy dame. Anonymkode: 5f6cc...493
ostepop123 Skrevet 15. mai 2023 #10 Skrevet 15. mai 2023 (endret) Hvis dette er needy, da er det virkelig ikke mye som skal til. Jeg hadde aldri klart å være sammen med en som ikke kunne si at var glad i meg en gang? Det er jo bare trist. Nå er vi kanskje spesielt verbale av oss hjemme, men det er raust med elsk og glad i både til hverdag og fest. Det gjør meg trygg, og det er fint å si det også. Og kun ord? Det er jo åpenbart mer enn det, og åpenbart ord han synes er vanskelige. Hadde det kun vært ord hadde det jo vært uproblematisk. Endret 15. mai 2023 av ostepop123
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2023 #11 Skrevet 15. mai 2023 Gud hjelpe... Tror kanskje mannen min sa det et par ganger da vi var nyforelska for "hundre år siden", at han var glad i meg. Nå har vi straks vært gift i 20 år, og jeg vet han er glad i meg. Han trenger ikke å si det. Jeg oppfatter deg som svært needy. Anonymkode: aee6b...783
Himmel og hav Skrevet 15. mai 2023 #12 Skrevet 15. mai 2023 Mannen og jeg sier at vi er glad i eller elsker hverandre så godt som hver dag. For meg hadde det vært vanskelig å være sammen med en mann som ikke klarte/ ville si at han var glad i meg. Om han i tillegg hadde ønsket at jeg skulle tie stille om mine følelser for han så hadde det fått meg til å gå noen runder på om vi er de rette for hverandre. Om han ikke kan si noe som er så positivt som "glad i deg" til en han vet gjengjelder følelsene, så hadde jeg hele tiden lurt på hvilke andre ting han ikke klarte å si. Om du har et behov for å høre at du er elsket og du aldri får det dekket. Kan du venne deg til det?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2023 #13 Skrevet 15. mai 2023 Dette hørtes ikke noe koselig ut. Jeg og kjæresten min bor langt unna hverandre og møtes en helg i måneden, og snakker dermed MYE på telefon. Vi avslutter alle samtalene med å si jeg er glad i deg, og når vi er sammen så sier vi det også ofte når vi kysser og når vi sier god natt. Vi er ikke needy, bare tussete forelsket på 5 året 🤩 Det var han som begynte med dette og jeg fulgte opp tvert fordi det er så koselig. I tidligere forhold har det vært litt forskjellig. De fleste har sagt de er glade i meg ja, også exmannen, men han var likevel litt sparsommelig på det. Han var dog ganske brydd på all intimitet også da. Noen har problem med sånt fra barndommen. Når det gjelder deg hi.. Han må ha uttrykt at han er glad i deg, setter pris på deg og sagt han vil ha deg minst en gang? Smiler han til deg, ser deg i øynene og viser han begjærer deg? For noe må han jo vise? Anonymkode: b96bc...4fe
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2023 #14 Skrevet 15. mai 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Takker for svar alle sammen! Mulig jeg forventer litt ting som ikke alle menn klarer å gi men vi bor ikke sammen nei, er «kun» kjærester. Og som jeg skrev i hi så er det ganske nytt forhold. Vi har derfor ikke en lang historie der vi «vet» at vi hører sammen men et ferskt forhold hvor vi begge har tidligere forhold bak oss. Anonymkode: 630bb...280 Etter et år så hadde jeg stusset veldig over det Anonymkode: 48671...4c1
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2023 #15 Skrevet 15. mai 2023 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Takker for svar alle sammen! Mulig jeg forventer litt ting som ikke alle menn klarer å gi men vi bor ikke sammen nei, er «kun» kjærester. Og som jeg skrev i hi så er det ganske nytt forhold. Vi har derfor ikke en lang historie der vi «vet» at vi hører sammen men et ferskt forhold hvor vi begge har tidligere forhold bak oss. Anonymkode: 630bb...280 Men selvom mannfolk ikke skjønner at vi kvinner trenger slike ting, kan de være alrighte folk for det. Snakk med han. Ikke vær klandrende, men fortell hva du trenger. 😊 Anonymkode: c647f...67d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå