Gå til innhold

Har noen av dere som er utdannet helsepersonell jobbet i bemanningsbyrå?

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner at jeg er litt klar for å prøve nye utfordringer men er jo litt skummelt å slutte i en fast jobb som er «trygg». 
Tenkte på å kanskje evt melde meg til bemanningsbyrå for helsepersonell for å få muligheten til å prøve ut ulike steder.

Er det noen av dere som har erfaring med dette? Hvordan synes du det var?

Anonymkode: 25656...a3e

Fortsetter under...

Jeg vet om noen helsefagarbeidere som jobber gjennom byrå, og ikke er særlig fornøyde. Kjenner ingen med høyere utdanning som velger den løsningen. Ville ikke gjort det selv. 

Anonymkode: 530cc...d6b

Ikke bemanningsbyrå, men bemanningsenheten på sykehuset kjenner jeg to stk som jobber. De kan velge akkurat hva de ønsker å takke ja til, og jo mer de tar, jo mer får de. Jeg bruker de endel på jobb selv og ser at de bikker fort 300 timer overtid før høsten kommer, uten at de føler de jobber seg ihjel all den tid de selv velger når de vil jobbe. De er hvertfall fornøyde :)

Anonymkode: 75456...851

Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Ikke bemanningsbyrå, men bemanningsenheten på sykehuset kjenner jeg to stk som jobber. De kan velge akkurat hva de ønsker å takke ja til, og jo mer de tar, jo mer får de. Jeg bruker de endel på jobb selv og ser at de bikker fort 300 timer overtid før høsten kommer, uten at de føler de jobber seg ihjel all den tid de selv velger når de vil jobbe. De er hvertfall fornøyde :)

Anonymkode: 75456...851

Sånn funker ikke bemmaningssenteret på sykehuset her. Her har man en fast turnus, så man vet når man skal på jobb. Så blir man fordelt på avdeling etter behov. Vi har noen som trives veldig godt, og mange som finner det veldig slitsomt. Det er lærerikt, men jeg orka ikke i lengden.

Til ts. Når det gjelder å slutte i fast trygg jobb, så kan det være greit å vurdere det opp mot hva slags utdanning du har, og hvor lett det er å få jobb med den utdanningen. Er du sykepleier er det overhodet ikke noe problem å få ny fast jobb, enkelte andre yrkesgrupper sliter mer. Du kan jo også undersøke om du kan få ulønnet permisjon fra din nåværende stilling, å prøve noe annet f.eks. i et år. 

Anonymkode: 5ff31...116

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...