Gå til innhold

Bare jeg som hvert år håper Norge IKKE vinner melodi Grand Prix?☀️

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, det er helt sikkert bare deg. Du er den eneste i verden med den revolusjonerende tanken!

Og akkurat hva i Norge blir dårligere av at man ev bruker penger på gjennomføringen av GP? Hva blir bedre nå når vi ikke vant?

Anonymkode: c67da...b1e

Annonse

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Oi, du satt nok litt for lenge oppe i går. Hissigpropp.

hi

Anonymkode: 517ce...97d

Nei, jeg la meg akkurat i passe tid. Men jeg registrere at du ikke vil (kan?) svare på spørsmålene mine, så da antar jeg at svaret er ‘bare fordi’?

Tenk på hvor mye vi tjener også. Hvor mange bedrifter som vil bli leid inn, transportselskaper, hoteller, catering, restauranter, taxinæringen, lydfolk, scener, det ville vært stort for periferinæringen. Som ville tjent masse. Som måtte betalt skatt. Som går til staten. Sirkulær økonomi vet du. 

Anonymkode: b16c5...001

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Tenk på hvor mye vi tjener også. Hvor mange bedrifter som vil bli leid inn, transportselskaper, hoteller, catering, restauranter, taxinæringen, lydfolk, scener, det ville vært stort for periferinæringen. Som ville tjent masse. Som måtte betalt skatt. Som går til staten. Sirkulær økonomi vet du. 

Anonymkode: b16c5...001

Men det tenker de ikke på. De hyler bare opp om skattepengene mine, som om de går til noe som helst annet enn å holde en selv i live 😂

Sånn som politikk fungere mht bevilgning av penger, så er det en viss sum som kan disponeres på ulike områder. Kultur er jo ett for seg selv, og så bevilges penger ut fra et regnestykke på hva som vil bli dekket av inntekter på samme arrangement. Som en annen er inne på over her, så er det også endel bedrifter og firmaer som vil tjene på dette. Å tenke at vi ikke kan betale for dette utfra at det kun vil koste mye, er vel litt enkelt. 

Jeg håper selvsagt at vi vil vinne igjen. 

Endret av ReneRene

Nei, jeg håper også alltid på at Norge ikke vinner. Ikke fordi det er dyrt å arrangere, men fordi hele greia er uinteressant både musikalsk og ellers. Det er kun en håndfull sanger som faktisk har slått gjennom og blitt noe folk hører på. Hvor mange her inne kan på stående fot synge litt av fjorårsvinneren? Eller den som vant i forfjor? Jeg har ikke sett på på flere år og det er ikke et savn. 

Anonymkode: 3cfb2...a55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...