Anonym bruker Skrevet 13. mai 2023 #1 Skrevet 13. mai 2023 I går fikk jeg gradvis vondt i halsen/mandlene, hovedsakelig på venstre side. I natt og i dag har det vært såpass at det er skikkelig vondt å svelge. Har kikket på mandlene, men det virker ikke å være noe belegg på dem. Mulig den venstre mandelen er litt hoven. Alt dette kan jo tyde på en form for halsbetennelse, men det merkelige er at jeg har INGEN andre symptomer. Ikke feber, ikke forkjølet, ikke tett, ikke hoste… føler meg HELT frisk, utenom halsvondt. Har prøvd å google, men finner ingenting som kan passe til dette her. Noen som har peiling på hva dette kan være, all den tid jeg er symptomfri, unntatt verk i halsen? På forhånd takk for eventuelle svar :-)! Anonymkode: 466fc...9b0
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2023 #3 Skrevet 13. mai 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Corona Anonymkode: fe824...ef8 Jeg tok test - var negativ :-)! HI Anonymkode: 466fc...9b0
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2023 #4 Skrevet 13. mai 2023 Hadde det samme sist uke. Hoven lymfekjertler som var vond i flere dager. Vondt å ligge på den siden, å svelge snu på hodet. Ble aldri noe mer, forsvant lie plutselig som det kom etter 4-5 dager. Anonymkode: 943f4...5d1
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2023 #5 Skrevet 13. mai 2023 Kan være begynnende halsbetennelse. Anonymkode: 71e4c...354
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2023 #6 Skrevet 13. mai 2023 Jeg har hatt halsbetennelse uten feber og andre symptomer mange ganger. Anonymkode: ead3c...de7
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2023 #7 Skrevet 13. mai 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): I går fikk jeg gradvis vondt i halsen/mandlene, hovedsakelig på venstre side. I natt og i dag har det vært såpass at det er skikkelig vondt å svelge. Har kikket på mandlene, men det virker ikke å være noe belegg på dem. Mulig den venstre mandelen er litt hoven. Alt dette kan jo tyde på en form for halsbetennelse, men det merkelige er at jeg har INGEN andre symptomer. Ikke feber, ikke forkjølet, ikke tett, ikke hoste… føler meg HELT frisk, utenom halsvondt. Har prøvd å google, men finner ingenting som kan passe til dette her. Noen som har peiling på hva dette kan være, all den tid jeg er symptomfri, unntatt verk i halsen? På forhånd takk for eventuelle svar :-)! Anonymkode: 466fc...9b0 Korona. Resten av symptomene kommer om en dag eller to Anonymkode: 75716...a3b
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2023 #8 Skrevet 13. mai 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg tok test - var negativ :-)! HI Anonymkode: 466fc...9b0 Det er nok for tidlig, test igjen om noen dager Anonymkode: 75716...a3b
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2023 #9 Skrevet 13. mai 2023 Hadde akkurat det samme. Andre symptomer kom på dag 4. Anonymkode: 51d45...34a
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2023 #10 Skrevet 14. mai 2023 Kan godt være at Covid-testen blir positiv om ett par dager. Anonymkode: 64a71...551
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2023 #11 Skrevet 14. mai 2023 Tusen takk for svar, alle sammen! Litt godt å høre at flere har opplevd det samme, egentlig… ble jo litt engstelig. Blir «spennende» å se om det dukker opp andre symptomer snart… sukk. Tar også en ny covid-test om et par dager! Takk for hjelpa, alle :-)! HI Anonymkode: 466fc...9b0
prekæs Skrevet 14. mai 2023 #12 Skrevet 14. mai 2023 Kan være allergi. Er tiden for det nå. Selv hadde jeg sår hals over langt tid for mange år siden. Det viste seg være katten jeg reagerte på.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2023 #13 Skrevet 14. mai 2023 Hvorfor driver dere og tester dere for covid? Anonymkode: ead3c...de7
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2023 #14 Skrevet 14. mai 2023 Husk at de testene ikke plukker opp de nye typene da. Sitat However, they are typically not able to identify the specific type of SARS-CoV-2 variant (such as delta or omicron) present in a patient sample. https://www.fda.gov/medical-devices/coronavirus-covid-19-and-medical-devices/sars-cov-2-viral-mutations-impact-covid-19-tests Anonymkode: ebfd4...3ee
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2023 #15 Skrevet 14. mai 2023 Selv om det er corona der ute så fins det andre sykdommer også. Syns det høres ut som en halsbetennelse. Anonymkode: 5c57b...d9f
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2023 #16 Skrevet 14. mai 2023 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Hvorfor driver dere og tester dere for covid? Anonymkode: ead3c...de7 Fordi vi har bestefar med kols på sykehjemmet... Besøker han selvfølgelig ikke med vanlige forkjølelser heller, men med korona er vi fremdeles litt ekstra forsiktig. Anonymkode: 2b990...59d
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2023 #17 Skrevet 14. mai 2023 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Fordi vi har bestefar med kols på sykehjemmet... Besøker han selvfølgelig ikke med vanlige forkjølelser heller, men med korona er vi fremdeles litt ekstra forsiktig. Anonymkode: 2b990...59d Ved luftveissymptomer holder man seg unna uansett. Enten det er korona eller annet virus. Anonymkode: ead3c...de7
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2023 #18 Skrevet 14. mai 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Ved luftveissymptomer holder man seg unna uansett. Enten det er korona eller annet virus. Anonymkode: ead3c...de7 Og hva er problemet ditt. Det at man ikke er pålagt å teste seg betyr ikke at man ikke kan gjøre det dersom man ønsker å vite om det er det man har. Den eneste forskjellen er at nå er det frivillig. Det er frivillig å la være å teste seg, og det er frivillig å teste seg Anonymkode: 5c57b...d9f
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2023 #19 Skrevet 14. mai 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Og hva er problemet ditt. Det at man ikke er pålagt å teste seg betyr ikke at man ikke kan gjøre det dersom man ønsker å vite om det er det man har. Den eneste forskjellen er at nå er det frivillig. Det er frivillig å la være å teste seg, og det er frivillig å teste seg Anonymkode: 5c57b...d9f Har ikke noe problem. Skjønner bare ikke poenget. Anonymkode: ead3c...de7
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2023 #20 Skrevet 14. mai 2023 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Har ikke noe problem. Skjønner bare ikke poenget. Anonymkode: ead3c...de7 Det trenger du heller ikke å skjønne. Anonymkode: 3d2c1...e7b
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2023 #21 Skrevet 14. mai 2023 Kan vær et virus, går over etter ca 1 uke. Lurt å ta 400mg Ibux hver 6 timer og noen sugetabletter for å smøre halsen. Neppe vits i å gå til lege, hvertfall ikke ennå. Går mye halsvondt nå, og hører folk som sier de har ringt lege, ikke får komme inn Anonymkode: b1142...15f
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2023 #22 Skrevet 15. mai 2023 En virus halsbetennelse. Trenger ikke "se" annet enn at man er veldig rød på ene eller begge sider av drøvel. Kan gjøre kjempevondt eller bare "murre" litt. Har det ofte selv,- og går som regel over etter alt fra et par dager til 4.5 dager, Noen gang går det over til forkjølelse,- men har jeg ikke "belegg" på dag en eller to (noe som gjerne tyder på bakteriell sykdom),- så blir det sjelden hverken kraftig halsvondt, feber eller voldsomt til forkjølelse. Anonymkode: cadeb...022
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå