Anonym bruker Skrevet 13. mai 2023 #1 Skrevet 13. mai 2023 Noen som har noen tips her? Skal ligge i campinghytte tilknyttet lalandia😊 Anonymkode: 7de4e...fbc
prekæs Skrevet 13. mai 2023 #2 Skrevet 13. mai 2023 Har bodd på en sånn hytte. De var fullt utstyrt, men lurer på om vi tok med sengetøy. Dvs dynetrekk, putevar og laken. Og håndklær. Tror du kan leie det på stedet, men vi tok med fordi vi hadde plass. Hytten vi hadde var forresten veldig fin og moderne.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2023 #3 Skrevet 13. mai 2023 Jeg har alltid med Mills Majones, og kaffefilter til så mange dager vi skal være der, så slipper jeg å kjøpe ny pakke for 5 dager. Ellers er de ganske godt utstyrt. Ha med gode sko hvis dere skal gå rundt i parker. Ladere til mobiler, nettbrett og spillkonsoller. Vi syntes det var avslappende, å sitte og trykke litt på mobilen etter en lang dag i park, så fikk gutten vår spille litt på switch'en før leggetid . Anonymkode: c8f50...b2e
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2023 #4 Skrevet 13. mai 2023 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Noen som har noen tips her? Skal ligge i campinghytte tilknyttet lalandia😊 Anonymkode: 7de4e...fbc Campinghytter?? De har vel bare hytter, dvs fullt innredet, fullt utstyrte hytter. Trenger ikke ha med noe, bare lei sengetøypakke så er det håndklær og sengetøy med. Hyttene har vaskemaskin og tørketrommel. Anonymkode: 70ec5...bd3
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2023 #5 Skrevet 14. mai 2023 Vet du ikke hva som er inkludert der dere har bestilt? Anonymkode: b92df...200
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2023 #6 Skrevet 14. mai 2023 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Vet du ikke hva som er inkludert der dere har bestilt? Anonymkode: b92df...200 Joda. Så nedsnødd er jeg faktisk ikke. Men nå er det gjerne slik at folk ofte har noen tips som man ikke har tenkt på selv. Forbeholder meg retten på å spørre her selv om dette tydeligvis får deg til å stille spørsmål ved intelligensen min😝 Anonymkode: 7de4e...fbc
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2023 #7 Skrevet 14. mai 2023 Du trenger i grunn ikke å ha med så mye, det er ett velfungerende system hvor du også kan hente sengetøy i resepsjonen. «Hyttene» er godt utstyrt, som en liten bolig. Eneste jeg savnet var kaffe, ta gjerne med en i bagasjen. Jeg har alltid med en Nescafé azera på tur, for det er enkelt og godt uansett. Så eneste du egentlig trenger er kortet ditt 😃 Bare å glede seg, fine boenheter og det meste lett tilgjengelig. Du kan kjøpe alt du trenger på stedet, det er faktisk overraskende trivelig der. Anonymkode: dea3a...006
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2023 #8 Skrevet 14. mai 2023 Gode sko til alle sammen, det er mye trasking. Anonymkode: f6b80...df8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå