Gå til innhold

Hvordan tror dere det går med Norge i ESC i kveld?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Utfra hva jeg leser så får jeg inntrykk av at folk liker sangen. Personlig syns jeg den er grusom og hun synger virkelig ikke bra. Mange sure toner. 
Tipper vi havner mellom 11 og 15 

Anonymkode: 7a128...ab5

Vet ikke. Vi skulle ha sendt Atle for å ha sikret oss høy plassering, men Alessandra er veldig søt og sangen er helt ok. Hun er bare ujevn live dessverre, så jeg er usikker. Men vi bør jo komme blant de 11 beste, det syns jeg jo. 

Jeg tror vi havner i midtsjiktet. Sangen er kul, men jeg synes ikke hun har en stemme som klarer å bære helt på en stor arena. Dessuten hadde hun skikkelig dårlig lyd under semifinalen. Med den Kolbotn blir det nok midt på treet tror jeg. Men om lyden blir fikset blir det fort i øvre halvdel av tabellen.

Anonymkode: 062b9...d7d

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg tror vi havner i midtsjiktet. Sangen er kul, men jeg synes ikke hun har en stemme som klarer å bære helt på en stor arena. Dessuten hadde hun skikkelig dårlig lyd under semifinalen. Med den Kolbotn blir det nok midt på treet tror jeg. Men om lyden blir fikset blir det fort i øvre halvdel av tabellen.

Anonymkode: 062b9...d7d

Kolbotn???

Anonymkode: 4f68c...94c

Norge har så godt som ikke noe scenesow, vi burde hatt et bra et., jeg skjønner ikke hvorfor vi ikke har det. Nå er absolutt alt fokus bare på Alessandra, og hvis hun da synger surt igjen, så er det ikke så lett å se forbi det,

Anonymkode: be373...a8a

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvis hun er like god som hun var i norske finalen tipper jeg blant de 10 beste 

Anonymkode: e7b08...930

I Norge brukes autotune. Ikke i europeiske finalen. Derfor ingen sure toner da hun vant i Norge. Føler vi har blitt litt lurt😅

Anonymkode: 95653...461

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

I Norge brukes autotune. Ikke i europeiske finalen. Derfor ingen sure toner da hun vant i Norge. Føler vi har blitt litt lurt😅

Anonymkode: 95653...461

Det tror jeg danskene og føler de er blitt.

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Håper bare vi ikke vinner så vi slipper det sirkuset. Makan til ubrukelig grums skal du leite lenge etter. 

Anonymkode: f50ee...ab7

Det er det neppe noen fare for at skjer, Sverige tar nok seieren hjem til tross for tragisk låt.

Annonse

Tipper femteplass. Tror og håper Sverige kommer til å få det vanskeligere med folkejuryen nå som hele verden kan stemme. Og det er litt gøy. De er en yndlig hos mange i Europa men trenger slett ikke være det i USA og Japan 😁 For all del, sangen er ok og vokalen er bra, men noen vinnerlåt er det ikke.

Anonymkode: 965be...95c

Er det virkelig noen som bruker en hel lørdagskveld på esc fremdeles? 

Personlig synes jeg det er mye mer interessant å sitte ute og se på gresset gro. Men for all del, jammen godt vi er forskjellige! 

Anonymkode: b2733...d2c

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Personlig synes jeg det er mye mer interessant å sitte ute og se på gresset gro. Men for all del, jammen godt vi er forskjellige! 

Du henger på forum på klikk.no. Så fortvil ikke: Du er fortsatt en del av bermen❤️

Anonymkode: 7a128...ab5

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Sitter ikke stand by nei, men har det på, og følger med sånn mer og mindre i bakgrunnen. Konkurranser og show er gøy, og i en verden hvor alt skal være så perfekt og fritt for alt som glitrer og blinger pluss for harryfaktor, så er det en herlig begivenhet som peker litt nese av alle de pretensiøse viktipetterne. Liker humoren og den lille galskapen som kommer fram, og de som opptrer kan jo faktisk få en pangstart på en karriere eller bli mer kjent. Så ja, mange gode faktorer her. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...