Gå til innhold

Pollen allergi?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Glemte å skrive: jeg ble ikke plaget før jeg var over 35. Så det kan komme når som helst. 

Anonymkode: 5f527...983

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Ja absolutt. Moren min ble ikke plaget av allergi før hun var 60. 

Bør ta en legetime eller kjøpe allergi medisin på apoteket?

Anonymkode: 9c395...c6f

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Bør ta en legetime eller kjøpe allergi medisin på apoteket?

Du kan sjekke det, hvis det slår ut. Da får du medisinen billigere. Men jeg ville bare tatt medisin og øyedråper. Det er mest sannsynlig bjørk du reagerer på nå, og den sesongen er ikke så lang. 

Annonse

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Du kan sjekke det, hvis det slår ut. Da får du medisinen billigere. Men jeg ville bare tatt medisin og øyedråper. Det er mest sannsynlig bjørk du reagerer på nå, og den sesongen er ikke så lang. 

Zyrtec hjelper?

Ja, absolutt. Det kan dukke opp senere i livet, ikke uvanlig at det endrer seg, spesielt i forbindelse med puberteten, svangerskap eller overgangsalder. 

Nå er det ikke hensiktsmessig å ta test i sesong eller mens du går på antihistaminer. Men det du kan gjøre er å kjøpe en pakke zyrtec, merker du bedring ved å ta disse, er det lurt å sette opp en test til høsten. Da får du det avklart og kan være i forkant av neste sesong. Mye er gjort hvis du starter noen uker før sesong, ikke den dagen du merker det klør. 

Anonymkode: 11814...7b9

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Jeg er 50 år. Har ikke vært plaget med allergi. Men de siste ukene har jeg vært veldig trøtt. Og de siste dagene har øyene klødd litt. Ingen flere symptomer. Kan være allergi?

Har en søster som ikke er allergisk, men reagerer når feks bjørka er på det verste. Altså nå. 

Mannen er heller ikke allergisk, men merker det. 

Det fins reseptfrie medisner. Øyedråper, piller. 

Ett barn i familien har plutselig i år vært plaget, hjalp med reseptfrie alleegitab. 😊

Anonymkode: ccc87...f61

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Zyrtec hjelper?

Og nå skulle jeg tipse deg om å kjøpe zyrtec på apotek 1, for der var den billigere enn andre steder, men den har gått kraftig opp i pris ja, wow. Jeg kjøpte 30 zyrtec på klikk og hent på apotek 1 for 2 uker siden og betalte 97 kroner, nå koster samme pakka 214 kroner, det er jo en helt syk prisstigning.

Anonymkode: 4a8b1...b36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...