Gå til innhold

Hva synes du om tv-programmet Helsekost Furuseth på NRK?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns fokuset på emosjonell spising er interessant, og noe som har fått for lite oppmerksomhet ellers..

Det at det ikke er alle som klarer å bare «skjerpe seg»

Jeg er ikke sånn selv, men skjønner samboeren min bedre nå

Anonymkode: 7e698...3e5

Annonse

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Fpr å være her inne er så mye mer høyverdig 🤣

Anonymkode: 6ac4f...c7d

😂😂😂 Noen må virkelig tenke seg mer om før de svarer. 👍

Anonymkode: fab8c...d94

Første episoden tenkte jeg, nok ett program om slanking, det finnes det så mangt og meget om fra før. Men jeg er glad jeg ga det en sjanse, for det her var virkelig en fin innfallsvinkel. Selv om fakta er kjent fra før, har jeg absolutt lært noe av denne serien. Jeg sliter ikke med overvekt selv og dette ga meg en bedre forståelse av hvordan det faktisk er å leve med det hver dag. 

Siden jeg skal slutte å snuse, har jeg tatt tipset fra Hesselberg og skrevet en kontrakt. Hvis ikke jeg får det til denne gangen, må jeg gi en gave verdt ett års forbruk til SIAN, noe som er HELT uaktuelt 😆

Anonymkode: e49d2...391

Annonse

Jeg var skeptisk, men elsker det! Det er så ærlig og har et så tydelig budskap også til polikerne. Ikke minst liker jeg at de fokuserer på dette med ulike gener, og at det ikke handler om latskap. Jeg visste dette fra før, men jeg tror og håper mange som ikke visste dette fra før får seg en vekker.

Anonymkode: 439aa...4b9

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg var skeptisk, men elsker det! Det er så ærlig og har et så tydelig budskap også til polikerne. Ikke minst liker jeg at de fokuserer på dette med ulike gener, og at det ikke handler om latskap. Jeg visste dette fra før, men jeg tror og håper mange som ikke visste dette fra før får seg en vekker.

Anonymkode: 439aa...4b9

Ikke sant? Jeg er glad for at både hun og Ronny (ett hardt liv med Ronny) setter fokus på dette. 

Hva skjedde med Kjerkol i den siste episoden egentlig? Hun kunne gjort ett bittelite forsøk på å virke interessert, i stedet for å sparke opp åpne dører med formaning om tobakk. De ble sparket opp i 2004.  

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

(...) Siden jeg skal slutte å snuse, har jeg tatt tipset fra Hesselberg og skrevet en kontrakt. Hvis ikke jeg får det til denne gangen, må jeg gi en gave verdt ett års forbruk til SIAN, noe som er HELT uaktuelt 😆

Det må jo være tidenes motivasjon!! Skal vurdere det samme.

Ekspatt skrev (3 timer siden):

Det må jo være tidenes motivasjon!! Skal vurdere det samme.

Genial løsning, aldri hørt om det før det dukket opp i programmet. Jeg er en mester i å manipulere meg selv, en avtale med meg selv er lite verdt, da blir det fort disp. Bursdag, å da kan jeg kose meg, så blir det plutselig hver fredag, deretter en tirsdag fordi det er så fint vær og en torsdag fordi jeg har ferdigstilt noe på jobben. Sånn går nå dagene. 

Men denne kan jeg bare ikke bryte, å kjøpe den boksen på butikken koster meg dyrt, både i kroner og omdømme 😆

Jeg har inngått kontrakt med mannen. Når jeg har gått ned 12 kg skal jeg reise på besøk til en venninne i usa. Så det er min gulrot, hans jobb er å være streng med at det ikke blir brukt penger (felles økonomi) på tur før jeg når målet. 

Anonymkode: c00c1...1ce

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Jeg har inngått kontrakt med mannen. Når jeg har gått ned 12 kg skal jeg reise på besøk til en venninne i usa. Så det er min gulrot, hans jobb er å være streng med at det ikke blir brukt penger (felles økonomi) på tur før jeg når målet. 

Anonymkode: c00c1...1ce

Lykke til 🤩

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...