Gå til innhold

Noen som har denne sekken eller har lignende å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Næresydtemet ser lite behagelig ut. Jeg ville heller valgt en god tursekk og fått moe som faktisk er godt å nære selv omcdu har med deg mer enn 5 kg. Min tursekk kan åpnes på samme måte i toppen ig har mange fler rom. I tillegg kan den snøres inn slik at den passer også når jeg har med lite. 

En god tursekk koster mer,  men om dette er i øvre slikt av hva du har råd til ville jeg heller valgt en brukt tursekk.

Anonymkode: e7183...543

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Næresydtemet ser lite behagelig ut. Jeg ville heller valgt en god tursekk og fått moe som faktisk er godt å nære selv omcdu har med deg mer enn 5 kg. Min tursekk kan åpnes på samme måte i toppen ig har mange fler rom. I tillegg kan den snøres inn slik at den passer også når jeg har med lite. 

En god tursekk koster mer,  men om dette er i øvre slikt av hva du har råd til ville jeg heller valgt en brukt tursekk.

Anonymkode: e7183...543

Takk for tips, men egentlig ute etter en snerten bagg/sekk som er kjekk når jeg reiser på korte turer. Veldig gjerne som også er i kabin størrelse. Det er ikke et must at den skal være supergod å bære over lange etapper, men at den kan bæres som sekk er da et pluss. Det er ikke alle steder det egner seg med koffert. 😊

Skrevet

Har hatt den og den fungerte ikke. Når det er såpass lite man har med seg som denne rommer blir det ikke kaos i en liten sekk av hvilket som helst merke. Her merka jeg at det var merket man betalte for ikke noe mer. Dårlig kvalitet - en som og en lås røk samt den var utrolig vond på ryggen. Hadde ikke brukt penger på denne. 

Anonymkode: acc73...284

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Har hatt den og den fungerte ikke. Når det er såpass lite man har med seg som denne rommer blir det ikke kaos i en liten sekk av hvilket som helst merke. Her merka jeg at det var merket man betalte for ikke noe mer. Dårlig kvalitet - en som og en lås røk samt den var utrolig vond på ryggen. Hadde ikke brukt penger på denne. 

Anonymkode: acc73...284

Ah!! Da får jeg nok lese meg opp litt mer gitt. Takk for erfaring 

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Admin

Skrevet

Den ser utrolig lite komfortabel ut. Ingen polstring i reimene, ingen avskriving i rygg eller sidevegger. En hvilken som helst dagstursekk ville vært bedre

Anonymkode: f5b35...d7f

Skrevet
Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Den ser utrolig lite komfortabel ut. Ingen polstring i reimene, ingen avskriving i rygg eller sidevegger. En hvilken som helst dagstursekk ville vært bedre

Anonymkode: f5b35...d7f

Ja, selvfølgelig. Meeen da må det være en sekk fra et dyrt merke!!

Anonymkode: 189e1...322

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvorfor det? Kaos er da ikke et spesielt etablert merke når det kommer til sekker. 

Her er den for øvrig på tilbud: https://www.itskaos.com/no/product/weekend-bag-terracotta/?currency=nok&stay=1&country=no&color=967&gclid=CjwKCAjw6vyiBhB_EiwAQJRopskaLb-DK3S4JUqT9StLvi_Ufvy9K7eULAEpqBcrVKocsPZgy2WxNBoC4xIQAvD_BwE

Anonymkode: b492a...2e3

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Hvor får du det fra at det må være dyrt? Synes sekken virket kjekk og praktisk. Det er alt😊

Skrevet

Jeg har ikke tips til sekk, men synes det er lurt å pakke i ulike tøyposer som jeg kan stable i samme rom enten i sekk eller bag. Da blir det god orden og jeg vet at for eksempel undertøy er i blå pose, lader til mobil, høretelefoner i liten rød pose etc.

Anonymkode: ab5cb...042

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Hvorfor må det det? 

Anonymkode: 9ef4d...6ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...