Anonym bruker Skrevet 12. mai 2023 #1 Skrevet 12. mai 2023 Hvis ikke, så er det mye å spare. Jeg har alltid handlet sporadisk der, men nå skal jeg innføre det fast. Trodde Kiwi var billig, men det er det egentlig ikke. Agurk på Kiwi: 23,90. Hos tyrkeren: 15,90. Blåbær kostet 40 kr for to pakker. Det samme for to kurver jordbær og bringebær. Crispisalat kostet 20 kroner. En stor bunt bladpersille kostet 14 kr. Store nydelige tomater som luktet tomater kostet 29 kr per kilo. Jeg fikk to hele poser med frukt og grønt for 350 kroner. Anonymkode: 82b9a...04a
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2023 #2 Skrevet 12. mai 2023 Ja, handler det meste av grønt hos internasjonal butikk. Det er gull! Billigere , og mer smakfullt mye av det. Handler norske varer når det er i sesong, men det har de også der. Anonymkode: 3aeb7...9fb
the amazing spidermamma Skrevet 12. mai 2023 #3 Skrevet 12. mai 2023 Ja. De har som regel både bedre utvalg, bedre kvalitet og er mye billigere enn kjedebutikkene.
ReneRene Skrevet 12. mai 2023 #4 Skrevet 12. mai 2023 Ja, og det er ikke kun fordi det er billigere. De oppbevarer både frukt og grønnsaker mer riktig både ang temperatur og plassering. Mer delikat på den måten. Når det i tillegg blir billigere så er det et lett valg.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2023 #5 Skrevet 12. mai 2023 Ja. Handler det meste av krydder og grønnsaker. Sykt mye billigere. Anonymkode: 2a8c9...c00
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2023 #6 Skrevet 12. mai 2023 Nei, for her er det dårligere kvalitet på frukt og grønt hos den internasjonale butikken. Hvis jeg kjøper noe i den internasjonale butikken, kjøper jeg krydder. Anonymkode: ab8f0...d02
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2023 #7 Skrevet 12. mai 2023 Nei, jeg gjør ikke det. Det er flere årsaker til det. Den ene butikken her dealer dop, det er kjent, jeg vet politiet er varslet om det av flere, men praksisen fortsetter. De som jobber der viser dessuten en så elendig holdning til kvinner at det rett og slett er ubehagelig å gå inn der. Den andre butikken vet jeg selger en god del grønnsaker svart, spesielt persille og andre urter, tomater, agurker og poteter (de produserer det selv hjemme) på sommeren, men også noe gulrøtter og beter. Har hørt dem snakke om det åpent, da de trodde det ikke var kunder i butikken. Det var visst så bra fordi det ga dem så god attåtinntekt og de slapp jo å skatte av det de tok inn på dette. Den tredje butikken, der vanker flere som er kriminelle og voldelige. Den fjerde tror jeg er den mest seriøse av disse fire, ok grønnsaksavdeling, men lite utvalg. Stort utvalg av andre varer, men dårlig og ulovlig manglende merking av varer mtp. innholdsfortegnelser o.l. Anonymkode: eb769...ae8
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2023 #8 Skrevet 12. mai 2023 Det hender, men jeg er nøye på å få kvitering og hvordan merkingen er. Det er mange grunner til at det kan være billig, blandt annet piratimport uten kontroll på hygiene, plantevernmiddelbruk eller arbeidsforhold i produksjonen og skatteunndragelser. Anonymkode: a280e...389
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2023 #9 Skrevet 12. mai 2023 Ja, fantastiske varer (handler også mye annet der, krydder og oljer og sauser og te og oliven osv) og gode priser, samt hyggelig betjening. Anonymkode: c34e7...e14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå