ReneRene Skrevet 11. mai 2023 #1 Skrevet 11. mai 2023 Det er påfallende mange som ikke skjønner hvorfor eksen ville skilles, og når du spør så kommer svar som "hun mente" og "hun sa" og hennes grunner. Det er liksom ikke snakk om at de har reflektert over det og kan svare mer gjennomtenkt. Jeg tenker at de ikke må være spesielt intelligente eller interlektuelle for å kunne svare på sånt, men det er den fullstendige mangelen på selvinnsikt som er problemet. Og så er det de som skryter av at de har hatt affærer med 20-åringer. Hva faen? Jeg skjønner at menn vil bruse med fjæra og fremstå attraktive, men det er sykt dårlig innblikk i hvordan damer fungerer. Det er sånt de kan skryte til kompisene over- ikke damer som er voksne. Mest sannsynlig ikke til noen damer. Så dumme menn kan jeg ikke fatte at noen orker. Og så er det de smarte med god utdannelse og høy stilling. De lever og ånder for jobben, og de tror helt seriøst at penger er det viktigste for damer. Status og penger, og det er liksom det de tilbyr mens de sier at jobben krever veldig mye tid. Så er der de mer intelligente som må bli beundret fordi de skjønner så mye. Og de misliker kvinner som har høy intelligens. Da skal det konkurreres. Da skal tredje dagen være et sjakkparti og te, og du som kvinne skal helst ikke vinne. Og skulle de mot alle odds beundre noe av kapasiteten din, så skal det konkurreres i noe annet som du helst bør tape neste gang, og neste gang der igjen. Jeg antar at de fleste her har møtt denne typen menn via nettdating. Jeg visste virkelig ikke at det var så mange like i hver bås. Jeg fatter heller ikke hvordan de faktisk ender opp med noen damer i det hele tatt. Er det egentlig noen som finner vettuge menn via slike sider? Uten at du har interesse for friluft og hjemmehygge?
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2023 #2 Skrevet 11. mai 2023 ReneRene skrev (47 minutter siden): Det er påfallende mange som ikke skjønner hvorfor eksen ville skilles, og når du spør så kommer svar som "hun mente" og "hun sa" og hennes grunner. Det er liksom ikke snakk om at de har reflektert over det og kan svare mer gjennomtenkt. Jeg tenker at de ikke må være spesielt intelligente eller interlektuelle for å kunne svare på sånt, men det er den fullstendige mangelen på selvinnsikt som er problemet. Og så er det de som skryter av at de har hatt affærer med 20-åringer. Hva faen? Jeg skjønner at menn vil bruse med fjæra og fremstå attraktive, men det er sykt dårlig innblikk i hvordan damer fungerer. Det er sånt de kan skryte til kompisene over- ikke damer som er voksne. Mest sannsynlig ikke til noen damer. Så dumme menn kan jeg ikke fatte at noen orker. Og så er det de smarte med god utdannelse og høy stilling. De lever og ånder for jobben, og de tror helt seriøst at penger er det viktigste for damer. Status og penger, og det er liksom det de tilbyr mens de sier at jobben krever veldig mye tid. Så er der de mer intelligente som må bli beundret fordi de skjønner så mye. Og de misliker kvinner som har høy intelligens. Da skal det konkurreres. Da skal tredje dagen være et sjakkparti og te, og du som kvinne skal helst ikke vinne. Og skulle de mot alle odds beundre noe av kapasiteten din, så skal det konkurreres i noe annet som du helst bør tape neste gang, og neste gang der igjen. Jeg antar at de fleste her har møtt denne typen menn via nettdating. Jeg visste virkelig ikke at det var så mange like i hver bås. Jeg fatter heller ikke hvordan de faktisk ender opp med noen damer i det hele tatt. Er det egentlig noen som finner vettuge menn via slike sider? Uten at du har interesse for friluft og hjemmehygge? Oppfatter i tillegg at de bare er interessert i sex og er useriøs. Anonymkode: f2d1d...efc
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2023 #3 Skrevet 11. mai 2023 ReneRene skrev (48 minutter siden): Det er påfallende mange som ikke skjønner hvorfor eksen ville skilles, og når du spør så kommer svar som "hun mente" og "hun sa" og hennes grunner. Det er liksom ikke snakk om at de har reflektert over det og kan svare mer gjennomtenkt. Jeg tenker at de ikke må være spesielt intelligente eller interlektuelle for å kunne svare på sånt, men det er den fullstendige mangelen på selvinnsikt som er problemet. Og så er det de som skryter av at de har hatt affærer med 20-åringer. Hva faen? Jeg skjønner at menn vil bruse med fjæra og fremstå attraktive, men det er sykt dårlig innblikk i hvordan damer fungerer. Det er sånt de kan skryte til kompisene over- ikke damer som er voksne. Mest sannsynlig ikke til noen damer. Så dumme menn kan jeg ikke fatte at noen orker. Og så er det de smarte med god utdannelse og høy stilling. De lever og ånder for jobben, og de tror helt seriøst at penger er det viktigste for damer. Status og penger, og det er liksom det de tilbyr mens de sier at jobben krever veldig mye tid. Så er der de mer intelligente som må bli beundret fordi de skjønner så mye. Og de misliker kvinner som har høy intelligens. Da skal det konkurreres. Da skal tredje dagen være et sjakkparti og te, og du som kvinne skal helst ikke vinne. Og skulle de mot alle odds beundre noe av kapasiteten din, så skal det konkurreres i noe annet som du helst bør tape neste gang, og neste gang der igjen. Jeg antar at de fleste her har møtt denne typen menn via nettdating. Jeg visste virkelig ikke at det var så mange like i hver bås. Jeg fatter heller ikke hvordan de faktisk ender opp med noen damer i det hele tatt. Er det egentlig noen som finner vettuge menn via slike sider? Uten at du har interesse for friluft og hjemmehygge? Veldig bra oppsummert 😅 sitter igjen med samme inntrykk…og gjør minimale forsøk mtp dating- akkurat av samme grunn 🤷♀️ det nytter liksom ikke, og jeg har det fint som singel ☺️ hvis det skulle være en som er verdt forsøket, bør det være et modent og voksent menneske som jeg kan beundre på min egen måte, og ikke som han forventer 👌 Anonymkode: 7c258...276
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2023 #4 Skrevet 11. mai 2023 Har da virkelig aldri behøvd å finne menn via app. Hvorfor føler du at det er nødvendig? Anonymkode: 16ed1...b1a
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2023 #5 Skrevet 11. mai 2023 Ingen generalisering i hovedinnlegget... Anonymkode: df2d0...c18
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2023 #6 Skrevet 11. mai 2023 ReneRene skrev (1 time siden): men det er den fullstendige mangelen på selvinnsikt som er problemet. Krake søker make da vettu. Anonymkode: 7353e...e47
ReneRene Skrevet 11. mai 2023 Forfatter #7 Skrevet 11. mai 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Krake søker make da vettu. Anonymkode: 7353e...e47 Hva betyr det?
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2023 #8 Skrevet 11. mai 2023 ReneRene skrev (51 minutter siden): Hva betyr det? "Like barn leker best". Anonymkode: 5c3f9...1e7
ReneRene Skrevet 11. mai 2023 Forfatter #9 Skrevet 11. mai 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): "Like barn leker best". Anonymkode: 5c3f9...1e Ok.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2023 #10 Skrevet 11. mai 2023 Jeg har helt gitt opp sånne sider. Blir litt skremt av mennene som er der. Og synes jo at jo eldre jeg blir, jo vanskeligere blir det. Og det finnes nok mange flotte menn der ute og, men det store flertallet er i forhold. Eller lykkelige som single. Var en bekjent som ble singel, en mann med veldig middels utseende, lett overvektig. Og bare middels jobb, men ryktet går om hvor bra far og mann hann er. Så han hadde jo en kø med damer som ville date han. Nå har jeg det fint som singel og, så da kan jeg være litt kresen. Anonymkode: afb07...24c
ReneRene Skrevet 11. mai 2023 Forfatter #11 Skrevet 11. mai 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg har helt gitt opp sånne sider. Blir litt skremt av mennene som er der. Og synes jo at jo eldre jeg blir, jo vanskeligere blir det. Og det finnes nok mange flotte menn der ute og, men det store flertallet er i forhold. Eller lykkelige som single. Var en bekjent som ble singel, en mann med veldig middels utseende, lett overvektig. Og bare middels jobb, men ryktet går om hvor bra far og mann hann er. Så han hadde jo en kø med damer som ville date han. Nå har jeg det fint som singel og, så da kan jeg være litt kresen. Anonymkode: afb07...24c Ja, det er helt ok å være singel. Men måtte sjekke ut dette markedet. Er ganske matt etter en måned der, men ja, det fins bra menn. Tror i så fall jeg vil møte den i virkeligheten og ikke via datingapper.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2023 #12 Skrevet 12. mai 2023 Har dessverre samme erfaring som HI. Slår rett og slett fast at de alle er skilt av en grunn, og den dama som forlot dem gjorde helt rett. Menn i mitt alderssegment (40-55) er i tillegg blitt forgubbede og satte før de rakk å komme på at de egentlig ville ha en ny partner. De anstrenger seg veldig, veldig lite for å framstå som sympatiske og brukbare. Anonymkode: 1de32...b62
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2023 #13 Skrevet 12. mai 2023 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Oppfatter i tillegg at de bare er interessert i sex og er useriøs. Anonymkode: f2d1d...efc Ikke alle. Noen er jo genuint ute etter noe langvarig. Men de vet bare ikke hva som kreves for å være i et forhold... Anonymkode: 1de32...b62
kulepenn Skrevet 12. mai 2023 #15 Skrevet 12. mai 2023 Det er jo en grunn til at mennene ble forlatt. Så egentlig er de jo ikke så interessante på markedet. Det som en dame har problemer med har sikkert også neste dame. Tipper problemet ofte er mangel på å bli sett, kommunikasjon og husarbeid. Så da har jo mannfolka her fasiten til å holde på dama.
ReneRene Skrevet 12. mai 2023 Forfatter #16 Skrevet 12. mai 2023 kulepenn skrev (4 minutter siden): Det er jo en grunn til at mennene ble forlatt. Så egentlig er de jo ikke så interessante på markedet. Det som en dame har problemer med har sikkert også neste dame. Tipper problemet ofte er mangel på å bli sett, kommunikasjon og husarbeid. Så da har jo mannfolka her fasiten til å holde på dama. Tildels enig i første utsagn. Vi bør absolutt være obs når menn blir vraket etter forhold/ ekteskap. Det er riktig at de ikke uten videre forandrer seg, og ihvertfall ikke hvis de ikke fatter hvorfor de ble skilt/ dumpa i utgangspunktet. Det fins heldigvis noen unntak, men det er røde lys som oftest.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2023 #17 Skrevet 12. mai 2023 ReneRene skrev (17 minutter siden): Tildels enig i første utsagn. Vi bør absolutt være obs når menn blir vraket etter forhold/ ekteskap. Det er riktig at de ikke uten videre forandrer seg, og ihvertfall ikke hvis de ikke fatter hvorfor de ble skilt/ dumpa i utgangspunktet. Det fins heldigvis noen unntak, men det er røde lys som oftest. Er det alltid mannen som har blitt vraket? Anonymkode: 97583...560
ReneRene Skrevet 12. mai 2023 Forfatter #18 Skrevet 12. mai 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Er det alltid mannen som har blitt vraket? Anonymkode: 97583...560 Nei? Men i de aller fleste tilfellene er det. Og siden jeg er heterofil så er det jo mest aktuelt å snakke om menn i mitt tilfelle uansett.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2023 #19 Skrevet 12. mai 2023 Jeg fant min mann på Tinder! Vi er begge skilte og over 40. Han er nydelig! Kjenner mange andre som har gjort det samme, forøvrig. Man må bare lete litt nøye, så er det gull innimellom. 😉 Anonymkode: 37670...f10
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2023 #20 Skrevet 12. mai 2023 ReneRene skrev (6 minutter siden): Nei? Men i de aller fleste tilfellene er det. Og siden jeg er heterofil så er det jo mest aktuelt å snakke om menn i mitt tilfelle uansett. Hva har legningen din med saken å gjøre? Det er da ikke slik at det som regel er kvinnene som bryter ut av forholdet. Det er også veldig generaliserende å antyde at mennene er forlatt fordi de ikke virker. Anonymkode: 97583...560
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2023 #21 Skrevet 12. mai 2023 ReneRene skrev (14 minutter siden): Nei? Men i de aller fleste tilfellene er det. Og siden jeg er heterofil så er det jo mest aktuelt å snakke om menn i mitt tilfelle uansett. Jeg må si at dette er mitt inntrykk også. Anonymkode: 5c3f9...1e7
ReneRene Skrevet 12. mai 2023 Forfatter #22 Skrevet 12. mai 2023 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Hva har legningen din med saken å gjøre? Det er da ikke slik at det som regel er kvinnene som bryter ut av forholdet. Det er også veldig generaliserende å antyde at mennene er forlatt fordi de ikke virker. Anonymkode: 97583...560 Det er nok flest kvinner som bryter ut, og det man krangler mest om i ekteskap er husarbeid, sex og økonomi. Do the math
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2023 #23 Skrevet 12. mai 2023 ReneRene skrev (2 minutter siden): Det er nok flest kvinner som bryter ut, og det man krangler mest om i ekteskap er husarbeid, sex og økonomi. Do the math Men er det alltid kvinnen som har rett i disse kranglene? Anonymkode: 97583...560
ReneRene Skrevet 12. mai 2023 Forfatter #24 Skrevet 12. mai 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Men er det alltid kvinnen som har rett i disse kranglene? Anonymkode: 97583...560 Men kjære vene, dette er ikke en tråd som omhandler problemer i ekteskap. Det er en tråd om dating. Og hvor lite bevisste mange menn er på hvorfor eksen egentlig ville skilles.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2023 #25 Skrevet 12. mai 2023 ReneRene skrev (13 minutter siden): Men kjære vene, dette er ikke en tråd som omhandler problemer i ekteskap. Det er en tråd om dating. Og hvor lite bevisste mange menn er på hvorfor eksen egentlig ville skilles. Eller så vil de ikke utlevere eksen sin? Anonymkode: 97583...560
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå