ReneRene Skrevet 12. mai 2023 Forfatter #26 Skrevet 12. mai 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Eller så vil de ikke utlevere eksen sin? Anonymkode: 97583...560 Det er nok heller akkurat det de gjør fremfor å snakke om hva de selv har skjønt av problemene 🙂
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2023 #27 Skrevet 12. mai 2023 ReneRene skrev (25 minutter siden): Det er nok flest kvinner som bryter ut, og det man krangler mest om i ekteskap er husarbeid, sex og økonomi. Do the math 2+2 er ikke 5. Anonymkode: 7353e...e47
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2023 #28 Skrevet 12. mai 2023 ReneRene skrev (2 minutter siden): Det er nok heller akkurat det de gjør fremfor å snakke om hva de selv har skjønt av problemene 🙂 Men er det noe man snakker om på date-nivå? Jeg tror du har møtt noen rare menn, de fleste er ikke slik altså. Anonymkode: 97583...560
ReneRene Skrevet 12. mai 2023 Forfatter #29 Skrevet 12. mai 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Men er det noe man snakker om på date-nivå? Jeg tror du har møtt noen rare menn, de fleste er ikke slik altså. Anonymkode: 97583...560 Ja, man snakker om slikt på date-nivå. Jo før jo heller uten at det blir direkte spørsmål som i forhør. Jeg vil gjerne vite hva som gikk feil i forrige forhold, det kan ha veldig mye å si. Om eksen hans "mente at" han var upålitelig og dårlig til å bidra hjemme, så gidder jeg selvfølgelig ikke date videre om han ikke utdyper det. No way. Jeg gidder virkelig ikke de menna som er ute etter hjelp og en organisator altså. Jeg er enig i at jeg har møtt mange rare menn- derav innlegget mitt. Jeg har ingen forutsetning for å mene hvordan "de fleste" er, men at det er for mange "rare" erdet ihvertfall ingen tvil om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå