Gå til innhold

Kan dere prøve noe for meg?

Anbefalte innlegg

Har hatt en del smerter i det siste og vært generelt dårlig. Har smerter blant annet under ribbena på høyre side av magen, helt ytterst hele veien fra ribbeina og nedover. Det er altså steinhardt på denne siden, mens på venstre side er det mykt. Har dere det også sånn? Har ikke fordøyelsesproblemer elle noe. Er det vanlig at en side er så steinhard mens andre siden er bløt? 

Anonymkode: 6b5f7...8ff

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440177-kan-dere-pr%C3%B8ve-noe-for-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Takk. Har bestilt time, men var ikke ledig før om 1 mnd. 

Da ringer du legevakten eller ber om å få en hastetime i morgen tidlig hos legen din. 

Anonymkode: c5197...fb4

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det er altfor lenge å vente. Ring legen i morgen og be om hastetime, ev. ring legevakten. 

Anonymkode: 116f9...e98

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Det gjelder vanlige kontroller som ikke haster.

Alle leger har ledige timer til pasienter som blir akutt syke.

Anonymkode: 84414...4ee

Annonse

Ring lege når det åpner i morgen og si du må ha en hastetime. Jeg hadde sånn, det var divertikulitt. Trenger ikek være det hos deg, men det var sånn for meg. Ellers er jo galleblæra der, som kan gi samme symptomer. Jeg gikk i flere år med diffuse smerter fra galleblæra før det slutta å være diffust og den måtte opereres.

Anonymkode: 39728...b52

Anonym bruker skrev (På 10.5.2023 den 22.19):

Har hatt en del smerter i det siste og vært generelt dårlig. Har smerter blant annet under ribbena på høyre side av magen, helt ytterst hele veien fra ribbeina og nedover. Det er altså steinhardt på denne siden, mens på venstre side er det mykt. Har dere det også sånn? Har ikke fordøyelsesproblemer elle noe. Er det vanlig at en side er så steinhard mens andre siden er bløt? 

Har du vært hos lege i dag?

Anonymkode: d5761...eb2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...