Anonym bruker Skrevet 15. mai 2023 #51 Skrevet 15. mai 2023 Tightsen bør vaskes uansett etter trening, når en har svettet, og sittet på alle de ulike apparatene. Alt dette maset om tarmbakterier er håpløst synes jeg. Folk som ikke vasker seg har ingen ting å gjøre i det offentlige rom. Tightsen sitter mye penere uten truse, kvinner som ikke skjemmes over å vise at de er kvinne er de aller flotteste. m Anonymkode: 0f8eb...10d
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2023 #53 Skrevet 15. mai 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Tightsen bør vaskes uansett etter trening, når en har svettet, og sittet på alle de ulike apparatene. Alt dette maset om tarmbakterier er håpløst synes jeg. Folk som ikke vasker seg har ingen ting å gjøre i det offentlige rom. Tightsen sitter mye penere uten truse, kvinner som ikke skjemmes over å vise at de er kvinne er de aller flotteste. m Anonymkode: 0f8eb...10d Hvem er det som ikke vasker seg? Hva har det med truse eller ikke under tightsen å gjøre`? Anonymkode: 76cab...a11
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2023 #54 Skrevet 15. mai 2023 Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Hvem er det som ikke vasker seg? Hva har det med truse eller ikke under tightsen å gjøre`? Anonymkode: 76cab...a11 Du får spørre de som snubler rundt i tarmbakterier over alt. Anonymkode: 0f8eb...10d
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2023 #55 Skrevet 15. mai 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Du får spørre de som snubler rundt i tarmbakterier over alt. Anonymkode: 0f8eb...10d Tarmbakterier finnes i hopetall uansett om man vasker seg eller ikke de altså. Blir såklart fler uten vask. Men å vaske seg forhindrer ikke at de siver gjennom tightsen når man trener uten truse. Anonymkode: 539c7...138
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2023 #56 Skrevet 15. mai 2023 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Du får spørre de som snubler rundt i tarmbakterier over alt. Anonymkode: 0f8eb...10d Å ikke bruke truse under tughtsen forhindrer ikke tarmbakterier å spre seg altså. Anonymkode: 76cab...a11
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2023 #57 Skrevet 16. mai 2023 Anonym bruker skrev (18 timer siden): Å ikke bruke truse under tughtsen forhindrer ikke tarmbakterier å spre seg altså. Anonymkode: 76cab...a11 Heller ikke ikke truse gjør oss sterile. Bakterier er over alt. Det er bare å leve med dem. Vi kan ikke gå rundt med angst for å leve, eller feks snakke av den grunn. Tenk bare på hvor mye vi spytter samtidig med at vi snakker, vi burde stå 5 meter fra hverandre alltid, når vi prater sammen, dersom angsten skal styre oss. "I vår munn finnes det mer enn 1000 typer bakterier, med om lag 5 milliarder bakterieceller per teskje saliva." Anonymkode: 0f8eb...10d
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2023 #58 Skrevet 16. mai 2023 ReneRene skrev (På 14.5.2023 den 11.34): En ting er at du får med deg "alt", men det trenger vel ikke bli et tema? Ville du klager på duften av naboens tøymykner? Skrevet innlegg om det? Det er jo der en viss forskjell ligger også- at man tror at det er normalt og greit å diskutere andres bekledning fordi man så kjønnshår stikke ut. Vanligvis ville jo ingen ha sagt det høyt eller kommentert det, for der er ikke alt man som voksen tror er greit å diskutere. Men her syns åpenbart flere at det er helt i orden, og ikke bare det, men det normaliseres at man får sånt med seg også. Det er ikke det. Jeg er observant selv, og får med meg mye, men jeg kan ikke huske at jeg har sett i skrittet på damer noengang osv. Hadde jeg gjort det, så hadde jeg ihvertfall ikke skrevet om det. Men nå kom jeg faktisk på at jeg har sett tråder hvor damer gransker andres utseende, også underlivet, så det er nok en ting som er blitt gjort så mye blant noen at de tror det er normalt da kanskje. Hva forsøker du insinuere her? At jeg gransker andres underliv fordi jeg tror det er normalt? Anonymkode: 3a860...b46
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2023 #59 Skrevet 16. mai 2023 ReneRene skrev (På 14.5.2023 den 11.34): En ting er at du får med deg "alt", men det trenger vel ikke bli et tema? Ville du klager på duften av naboens tøymykner? Skrevet innlegg om det? Det er jo der en viss forskjell ligger også- at man tror at det er normalt og greit å diskutere andres bekledning fordi man så kjønnshår stikke ut. Vanligvis ville jo ingen ha sagt det høyt eller kommentert det, for der er ikke alt man som voksen tror er greit å diskutere. Men her syns åpenbart flere at det er helt i orden, og ikke bare det, men det normaliseres at man får sånt med seg også. Det er ikke det. Jeg er observant selv, og får med meg mye, men jeg kan ikke huske at jeg har sett i skrittet på damer noengang osv. Hadde jeg gjort det, så hadde jeg ihvertfall ikke skrevet om det. Men nå kom jeg faktisk på at jeg har sett tråder hvor damer gransker andres utseende, også underlivet, så det er nok en ting som er blitt gjort så mye blant noen at de tror det er normalt da kanskje. Hvis naboens tøymykner plaget meg, skal du ikke se bort ifra at jeg ville lagd et innlegg om det. Det er mye som kanskje ikke diskuteres irl, det betyr ikke at man ikke kan diskutere det anonymt på dib. Jeg har feks sett en nabo ha sex i stua si. Er det innafor å diskutere? Anonymkode: 0c01e...070
ReneRene Skrevet 16. mai 2023 #60 Skrevet 16. mai 2023 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Hvis naboens tøymykner plaget meg, skal du ikke se bort ifra at jeg ville lagd et innlegg om det. Det er mye som kanskje ikke diskuteres irl, det betyr ikke at man ikke kan diskutere det anonymt på dib. Jeg har feks sett en nabo ha sex i stua si. Er det innafor å diskutere? Anonymkode: 0c01e...070 Ja, du bør skrive et innlegg om at duften fra naboens tøymykner plager deg. Spør om råd til hva du bør gjøre med det, for de rådene skulle jeg like å lese. De ville ha kommet- garantert.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2023 #61 Skrevet 16. mai 2023 ReneRene skrev (1 time siden): Ja, du bør skrive et innlegg om at duften fra naboens tøymykner plager deg. Spør om råd til hva du bør gjøre med det, for de rådene skulle jeg like å lese. De ville ha kommet- garantert. Hvis du ikke vet at skyllemiddel er rene djevels verk her inne og at det er laget mange innlegg om det, da har du ikke vært her inne lenge tydeligvis. Anonymkode: 76cab...a11
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2023 #62 Skrevet 16. mai 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hvis du ikke vet at skyllemiddel er rene djevels verk her inne og at det er laget mange innlegg om det, da har du ikke vært her inne lenge tydeligvis. Anonymkode: 76cab...a11 Skyllemiddel ER djevelens verk, det er ikke noe å diskutere. Anonymkode: fbfa5...937
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2023 #63 Skrevet 16. mai 2023 Anonym bruker skrev (På 14.5.2023 den 8.22): Som når kollegaen min lukter mensen lang vei. Det handler ikke om fokus. Er det mulig... Anonymkode: 4cfe8...151
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2023 #64 Skrevet 16. mai 2023 Anonym bruker skrev (På 15.5.2023 den 10.18): Tightsen bør vaskes uansett etter trening, når en har svettet, og sittet på alle de ulike apparatene. Alt dette maset om tarmbakterier er håpløst synes jeg. Folk som ikke vasker seg har ingen ting å gjøre i det offentlige rom. Tightsen sitter mye penere uten truse, kvinner som ikke skjemmes over å vise at de er kvinne er de aller flotteste. m Anonymkode: 0f8eb...10d Og at tightsen sitter pent er et poeng i seg selv fordi det henger sammen med å vise at man er stolt av å være kvinne? Og man viser best at man er kvinne og ikke skjemmes over det når man går uten truse? Logikken din? Anonymkode: 4cfe8...151
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå