Anonym bruker Skrevet 12. mai 2023 #26 Skrevet 12. mai 2023 Kunne ikke falle meg inn å droppe truse. Huff så ekkelt. Se for deg utflodsflekkene... Anonymkode: cb7d2...621
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2023 #27 Skrevet 12. mai 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det er foruroligende mange bakteriofobe her. Hvordan lever dere egentlig i verden? Anonymkode: 4cfe8...151 Vi lar bare være å gnikke fittesafter og rumpebakterier rundt om kring, og foretrekker å leve uten andres safter på egen kropp, det går så fint så. Anonymkode: cb7d2...621
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2023 #28 Skrevet 12. mai 2023 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Altså, selv om du vasker deg etter å ha hatt avføring, vil det være tarmbakterier i rumpa di. Det er tarmbakterier som er æsj, ikke underlivet. Anonymkode: 0c01e...070 Selvfølgelig er det tarmbakterier i rumpa. Noe annet ville vørt unormalt og ganske skummelt. Tarmbakterier i rumpa er ikke farlig, liksom. Hvis man, slik mange mener, får tarmbakterier i trusa, fordi bakteriene vandrer fra endetarmsåpningen og til trusa, da er det jo bare logisk at de ikke stopper der, men vandrer videre til f.eks tightsen (som ligger klint inntil trusa). Fortell meg hvordan en truse stopper bakterienes «vandring»? Anonymkode: fbfa5...937
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2023 #29 Skrevet 12. mai 2023 ReneRene skrev (11 timer siden): Jøss. Du snakker om barn og bremsespor. Vi er voksne mennesker her inne, og den du svarer var helt klart inne på noe vesentlige og jeg ventet på et fornuftig svar. Men det som kom var altså om barn. Det er ikke sånn at truser hindrer bakterier. Ikke på noen måte. Som jeg skrev så er man hygienisk, og det vil bla si at man bruker våtservietter istedenfor papir. Blant annet Ellers syns jeg at det er noe spesielt at kvinner skal ha en sånn æsj og spy- innstilling til underlivet sitt. Veldig spesielt. Det er da soleklart at to lag stoff stopper bakterier bedre enn ett. Eksemplet med barn var jo får å belyse det. Bremsesporet "stoppes" av trusa, færre bakterier slipper helt ut. Uten truse ville jo ytterste tøyet tatt støyten og da havner jo bakteriene helt ut. Uansett hvor hygienisk man prøver å være, noe man jo også feiler story på om man dropper trusa, så vil det finnes masse tarmbakterier i rompa. Spesielt når man hopper og tar i og trener og svetter. Så det blir jo helt klart mye mer bakterier på underlaget uten truse enn med. Akkurat det er jo ikke noe å diskutere engang. Det er fakta. At noen ikke bryr seg eller synes dette er ekkelt er jo saken. Synes man det er greit har man jo en ganske annen definisjon på hva god hygiene er. Anonymkode: 539c7...138
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2023 #30 Skrevet 12. mai 2023 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Det er foruroligende mange bakteriofobe her. Hvordan lever dere egentlig i verden? Anonymkode: 4cfe8...151 Hadde ikke tenkt å bry seg så mye om alle fulgte normal hygiene. Men jeg trives ikke i andres tarmbakterier, man kan bli syk av dem også. Det vet du eller? Anonymkode: 539c7...138
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2023 #31 Skrevet 12. mai 2023 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Selvfølgelig er det tarmbakterier i rumpa. Noe annet ville vørt unormalt og ganske skummelt. Tarmbakterier i rumpa er ikke farlig, liksom. Hvis man, slik mange mener, får tarmbakterier i trusa, fordi bakteriene vandrer fra endetarmsåpningen og til trusa, da er det jo bare logisk at de ikke stopper der, men vandrer videre til f.eks tightsen (som ligger klint inntil trusa). Fortell meg hvordan en truse stopper bakterienes «vandring»? Anonymkode: fbfa5...937 Du tuller🤣 Anonymkode: 539c7...138
ReneRene Skrevet 12. mai 2023 #32 Skrevet 12. mai 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Det er da soleklart at to lag stoff stopper bakterier bedre enn ett. Eksemplet med barn var jo får å belyse det. Bremsesporet "stoppes" av trusa, færre bakterier slipper helt ut. Uten truse ville jo ytterste tøyet tatt støyten og da havner jo bakteriene helt ut. Uansett hvor hygienisk man prøver å være, noe man jo også feiler story på om man dropper trusa, så vil det finnes masse tarmbakterier i rompa. Spesielt når man hopper og tar i og trener og svetter. Så det blir jo helt klart mye mer bakterier på underlaget uten truse enn med. Akkurat det er jo ikke noe å diskutere engang. Det er fakta. At noen ikke bryr seg eller synes dette er ekkelt er jo saken. Synes man det er greit har man jo en ganske annen definisjon på hva god hygiene er. Anonymkode: 539c7...138 Jeg syns denne tråden har blitt hysterisk 😂 og veldig lite reflektert. Det er mer bakterier over absolutt alt du både tar på og sitter og ligger på. Veldig rart at du og flere her ikke argumenterer for at folk må bruke hansker egentlig 🙂 hehe
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2023 #33 Skrevet 12. mai 2023 Bruker alltid truse på trening, finner godt utvalg av truser uten søm. Man svetter under trening, jeg vil ha truser i ett materiale som kan vaskes på minimum 60 grader og som ikke er syntetisk. Hjemme går jeg uten truse stadig. Men jeg bruker mye kjole da, blir god lufting av sånt 😁 Anonymkode: 3a860...b46
Admin Skrevet 12. mai 2023 #34 Skrevet 12. mai 2023 Tråden er ryddet for brukerangrep og avsporinger. Admin
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. mai 2023 #35 Skrevet 12. mai 2023 Kunne aldri tenkt meg å gå uten truse noe som helst sted.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2023 #36 Skrevet 12. mai 2023 Anonym bruker skrev (20 timer siden): Hvis tarmbakteriene klarer å komme seg vekk fra tarmen og ned i trusa - hva tilsier at de ikke kommer seg videre fra trusa og til tightsen/buksa/hva enn man har på seg? Er trusa liksom en ugjennomtrengelig barriere? Anonymkode: fbfa5...937 Men truser vaskes jo på minst 60C nettopp for å bli kvitt tarmbakterier. Treningsthights tåler ikke 60C Anonymkode: a7f4e...79b
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2023 #37 Skrevet 13. mai 2023 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Men truser vaskes jo på minst 60C nettopp for å bli kvitt tarmbakterier. Treningsthights tåler ikke 60C Anonymkode: a7f4e...79b Men de burde kanskje gjøre det, så lenge det kommer tarmbakterier i tightsen - fordi en truse ikke er en ugjennomtrengelig barriere? Anonymkode: fbfa5...937
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2023 #39 Skrevet 13. mai 2023 Ja til truse. Personlig bruker deg det alltid på treningssenter. men det er utopi å tro at en liten hyssing av en stringtruse - slik veldig mange bruker under tightsen - beskytter noe som helst. Burde vært påbudt med bestemortruse😆 Anonymkode: 0356e...723
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2023 #40 Skrevet 13. mai 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ja til truse. Personlig bruker deg det alltid på treningssenter. men det er utopi å tro at en liten hyssing av en stringtruse - slik veldig mange bruker under tightsen - beskytter noe som helst. Burde vært påbudt med bestemortruse😆 Anonymkode: 0356e...723 😆 Lån ble jeg sittende å lure på hvordan man skulle praktisert kontrollen av at påbudet ble etterlevd 😂 Anonymkode: 3a860...b46
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2023 #41 Skrevet 13. mai 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): 😆 Lån ble jeg sittende å lure på hvordan man skulle praktisert kontrollen av at påbudet ble etterlevd 😂 Anonymkode: 3a860...b46 Aner ikke hvor lån kom fra. Nå skulle det stå. Anonymkode: 3a860...b46
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2023 #42 Skrevet 13. mai 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): 😆 Lån ble jeg sittende å lure på hvordan man skulle praktisert kontrollen av at påbudet ble etterlevd 😂 Anonymkode: 3a860...b46 Trusesjekk i inngangspartiet på treningssenteret, spennende 😆 Anonymkode: 76cab...a11
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2023 #43 Skrevet 13. mai 2023 Anonym bruker skrev (40 minutter siden): Trusesjekk i inngangspartiet på treningssenteret, spennende 😆 Anonymkode: 76cab...a11 Hva jobber du med? Trusesjekkansvalig ved Evo 🤣🤣 Anonymkode: 3a860...b46
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2023 #44 Skrevet 13. mai 2023 Kjære HI: jeg bruker truse under tightsen. Men egentlig synes jeg det mest foruroligende her er at du legger merke til om andre har truse eller ikke, under buksa/tightsen. Og at du til og med ser at kjønnshår stikker ut av tightsen (!) Hva er formålet ditt med å gå på treningssenteret, egentlig? Kanskje du skulle fokusere mer på egen trening, og mindre på andres rumpe/underliv, så slipper du sånne problemer. Anonymkode: 37d4b...317
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2023 #45 Skrevet 14. mai 2023 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Kjære HI: jeg bruker truse under tightsen. Men egentlig synes jeg det mest foruroligende her er at du legger merke til om andre har truse eller ikke, under buksa/tightsen. Og at du til og med ser at kjønnshår stikker ut av tightsen (!) Hva er formålet ditt med å gå på treningssenteret, egentlig? Kanskje du skulle fokusere mer på egen trening, og mindre på andres rumpe/underliv, så slipper du sånne problemer. Anonymkode: 37d4b...317 Aner ikke hvordan du er skrudd sammen, men jeg er som trådstarter, får med meg irriterende mange detaljer uten å gå inn for det. Hvis jeg ser det, så har jeg sett det. Ikke fordi jeg skal ta noen eller hevde meg når jeg diskuterer med mannen, for denne egenskapen er til hans frustrasjon. Men jeg lukter tøymykner til naboen og ser når kjønnshårene stikker ute av treningstøy. Jeg er født slik. Det er mye jeg lar gå under radaren av hensyn til andre. Som når kollegaen min lukter mensen lang vei. Det handler ikke om fokus. Anonymkode: 3a860...b46
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2023 #46 Skrevet 14. mai 2023 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Kjære HI: jeg bruker truse under tightsen. Men egentlig synes jeg det mest foruroligende her er at du legger merke til om andre har truse eller ikke, under buksa/tightsen. Og at du til og med ser at kjønnshår stikker ut av tightsen (!) Hva er formålet ditt med å gå på treningssenteret, egentlig? Kanskje du skulle fokusere mer på egen trening, og mindre på andres rumpe/underliv, så slipper du sånne problemer. Anonymkode: 37d4b...317 Man har jo øyner i hodet og man trenger ikke glane for å oppdage forskjellig. Det er rarere med dem som påstår at de aldri legger merke til omgivelsene. Anonymkode: 98b22...c61
ReneRene Skrevet 14. mai 2023 #47 Skrevet 14. mai 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Aner ikke hvordan du er skrudd sammen, men jeg er som trådstarter, får med meg irriterende mange detaljer uten å gå inn for det. Hvis jeg ser det, så har jeg sett det. Ikke fordi jeg skal ta noen eller hevde meg når jeg diskuterer med mannen, for denne egenskapen er til hans frustrasjon. Men jeg lukter tøymykner til naboen og ser når kjønnshårene stikker ute av treningstøy. Jeg er født slik. Det er mye jeg lar gå under radaren av hensyn til andre. Som når kollegaen min lukter mensen lang vei. Det handler ikke om fokus. Anonymkode: 3a860...b46 En ting er at du får med deg "alt", men det trenger vel ikke bli et tema? Ville du klager på duften av naboens tøymykner? Skrevet innlegg om det? Det er jo der en viss forskjell ligger også- at man tror at det er normalt og greit å diskutere andres bekledning fordi man så kjønnshår stikke ut. Vanligvis ville jo ingen ha sagt det høyt eller kommentert det, for der er ikke alt man som voksen tror er greit å diskutere. Men her syns åpenbart flere at det er helt i orden, og ikke bare det, men det normaliseres at man får sånt med seg også. Det er ikke det. Jeg er observant selv, og får med meg mye, men jeg kan ikke huske at jeg har sett i skrittet på damer noengang osv. Hadde jeg gjort det, så hadde jeg ihvertfall ikke skrevet om det. Men nå kom jeg faktisk på at jeg har sett tråder hvor damer gransker andres utseende, også underlivet, så det er nok en ting som er blitt gjort så mye blant noen at de tror det er normalt da kanskje.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2023 #48 Skrevet 14. mai 2023 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Kjære HI: jeg bruker truse under tightsen. Men egentlig synes jeg det mest foruroligende her er at du legger merke til om andre har truse eller ikke, under buksa/tightsen. Og at du til og med ser at kjønnshår stikker ut av tightsen (!) Hva er formålet ditt med å gå på treningssenteret, egentlig? Kanskje du skulle fokusere mer på egen trening, og mindre på andres rumpe/underliv, så slipper du sånne problemer. Anonymkode: 37d4b...317 Det er jo ikke foruroligende i det hele tatt. Det er jo nesten umulig å ikke se. Når man sitter på et apparat og noen stiller seg foran deg med underlivet i din nesehøyde så ser man jo buskaset. Det er heller ikke vanskelig å se at noen går uten truse under treningstights. Det er nemlig mange som blir gjennomsiktige når man f.eks. tar knebøy, og tar du det foran noen andre, ja da ser de jo nærmest rett hjem. Kanskje noen ikke har tenkt over det og sjekker tightsen sin, blir litt varm i kinna og tar på truse neste gang etter å ha lest denne tråden? Jeg lar meg forundre over at folk ikke legger merke til sånt. Jeg ser sånt hele tida, men jeg sier sjelden noe. Jeg så f.eks. hun gravide som kom gående mot meg i kort, vid sommerkjole i går. Den var nok passe lang da hun sto stille foran speilet, men med litt motvind så den la seg rundt magen så ble den så kort at jeg så hvilken farge hun hadde på hipsteren. Eller hun som hadde string under skjørtet og der skjørtet gikk inn mellom rumpeballene og hun måtte dra det ut for hvert 10. skritt, eller hun som satt bredbent i miniskjørt på en benk og alle som satt på den andre siden hadde fritt innsyn til skjeggstubb og rosa string. Ser ikke du sånt? Anonymkode: d45ed...f16
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2023 #49 Skrevet 14. mai 2023 Bruker sjelden truse. Verken på trening, hjemme eller på jobb Anonymkode: cdb45...d4c
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2023 #50 Skrevet 15. mai 2023 ReneRene skrev (På 12.5.2023 den 10.45): Jeg syns denne tråden har blitt hysterisk 😂 og veldig lite reflektert. Det er mer bakterier over absolutt alt du både tar på og sitter og ligger på. Veldig rart at du og flere her ikke argumenterer for at folk må bruke hansker egentlig 🙂 hehe Sikkert derfor man ikke ønsker å få tarmbakteriene på nettopp de flatene man tar på og sitter på og ligger på... Anonymkode: cb7d2...621
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå