Anonym bruker Skrevet 10. mai 2023 #1 Skrevet 10. mai 2023 Er det vanlig å ikke bruke truse under tightsen? Jeg bruker alltid truse, men jeg ser flere på trening som ikke gjør det. I dag så jeg til og med at kjønnshårene stakk gjennom tightsen på en annen dame. Er det ikke vanlig å bruke truse under? Anonymkode: 7646d...dcf
ReneRene Skrevet 10. mai 2023 #2 Skrevet 10. mai 2023 Bruker ikke truse under noe som helst. Du må nok kanskje rette blikket ditt andre steder?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2023 #3 Skrevet 10. mai 2023 Jeg har ikke greid å finne truser som ikke gnager og klatrer når jeg trener, så jeg dropper dem. Og merket nå at jeg ble litt nervøs for om noen har sett kjønnshårene mine 🙈.Men jeg bruker ganske tykke tights, de er jo mye tykkere enn trusene mine 🤔. Men jeg tror egentlig jeg er uvanlig som ikke bruker truser under. Jeg er generelt glad i å gå kommando. Anonymkode: a5a9d...17d
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2023 #4 Skrevet 10. mai 2023 Jeg har alltid truse under. Anonymkode: d45ed...f16
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2023 #5 Skrevet 10. mai 2023 Alltid truse under Anonymkode: 169d5...fbd
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2023 #6 Skrevet 10. mai 2023 Har alltid truse under. Anonymkode: 76cab...a11
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2023 #7 Skrevet 11. mai 2023 Hvis jeg bruker tights så har jeg alltid truse under. Er en del på saltimer og har aldri sett / lagt merke til noen uten truse. Ser jo spesielt godt til de rett forran meg under styrketrening. Anonymkode: 587e0...eee
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2023 #8 Skrevet 11. mai 2023 Har alltid truse under, bruker truse som ikke synes gjennom. Anonymkode: 6d324...ccb
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2023 #9 Skrevet 11. mai 2023 Treningstights har blitt et «vise seg frem» plagg. Brukes med korte topper slik at alt er synlig. Brukes både ifm trening og ikke. Da er det sikkert finest hvis trusekantene ikke er synlige. Anonymkode: c4761...ee6
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2023 #10 Skrevet 11. mai 2023 Jeg håper fot guds skyld folk bruker truse. Ellers forklarer jo det hvorfor de finner så mye tarmbakterier på treningsapparater. Anonymkode: 539c7...138
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2023 #11 Skrevet 11. mai 2023 Bruker alltid truse under - noe annet er bare ekkelt!!! Anonymkode: 1d52e...1b3
tante grusom master of law Skrevet 11. mai 2023 #12 Skrevet 11. mai 2023 Alltid truse, men bruker string. Synes ikke det er flatterende med trusekanter.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2023 #13 Skrevet 11. mai 2023 Jeg skjønner det ikke, hvorfor i all verden bryr folk seg om andre har trusekant under tightsen sin. Av alle dustete ting man skal mene noe om, så er trusekant høyt oppe på lista. Anonymkode: 76cab...a11
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2023 #14 Skrevet 11. mai 2023 Bruker alltid truse. Noe annet er bare ekkelt og rart. Jeg har endel utflod i perioder, så når jeg trener bruker jeg ALLTID truseinnlegg så ikke mine bakterier skal sette seg på apparatene Anonymkode: ce01d...41f
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2023 #15 Skrevet 11. mai 2023 Bruker ikke truse. Trusekanten er en ting, men trusen bare gnager inni «hytta» eller sitter ikke godt når jeg løper. Alternative er herre bokser med lange lår.. Anonymkode: c129e...866
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2023 #16 Skrevet 11. mai 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Bruker ikke truse. Trusekanten er en ting, men trusen bare gnager inni «hytta» eller sitter ikke godt når jeg løper. Alternative er herre bokser med lange lår.. Anonymkode: c129e...866 Det er bedre det enn å jogge i bare trusen. For det er jo det du gjør. Når du dropper trusen er tightsen din trusa. Ekkelt. Anonymkode: 1d52e...1b3
tante grusom master of law Skrevet 11. mai 2023 #17 Skrevet 11. mai 2023 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Jeg skjønner det ikke, hvorfor i all verden bryr folk seg om andre har trusekant under tightsen sin. Av alle dustete ting man skal mene noe om, så er trusekant høyt oppe på lista. Anonymkode: 76cab...a11 Jeg bryr meg ikke om at andre har trusekant, men jeg vil ikke ha det selv.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2023 #18 Skrevet 11. mai 2023 Og derfor liker jeg ikke å trene på senter! Alle tarmbakterier som blander seg med svetten, som så spres på benker der folk legger handuker de tørker seg i ansiktet med. Pink eye er en for normal ting å få når en trener. Anonymkode: 0f298...848
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2023 #19 Skrevet 11. mai 2023 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Lurer jo på hvordan du vasker buksene dine? Tarmbakterier dør jo ikke på 40C Anonymkode: a7f4e...79b Hvis tarmbakteriene klarer å komme seg vekk fra tarmen og ned i trusa - hva tilsier at de ikke kommer seg videre fra trusa og til tightsen/buksa/hva enn man har på seg? Er trusa liksom en ugjennomtrengelig barriere? Anonymkode: fbfa5...937
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2023 #20 Skrevet 11. mai 2023 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Hvis tarmbakteriene klarer å komme seg vekk fra tarmen og ned i trusa - hva tilsier at de ikke kommer seg videre fra trusa og til tightsen/buksa/hva enn man har på seg? Er trusa liksom en ugjennomtrengelig barriere? Anonymkode: fbfa5...937 Ikke ugjennomtrengelig, men jo, den er jo en barriere som stopper mye. Du har sikkert hatt unger som har fått bremsespor i trusa, men allikevel er det ikke bremsespor i buksa. Det sier vel det meste. Hadde de ikke hatt truse så hadde bremsesporet vært i buksa. Tarmbakteriene følger selvsagt med andre ting som kommer ut. Anonymkode: d45ed...f16
ReneRene Skrevet 11. mai 2023 #21 Skrevet 11. mai 2023 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Ikke ugjennomtrengelig, men jo, den er jo en barriere som stopper mye. Du har sikkert hatt unger som har fått bremsespor i trusa, men allikevel er det ikke bremsespor i buksa. Det sier vel det meste. Hadde de ikke hatt truse så hadde bremsesporet vært i buksa. Tarmbakteriene følger selvsagt med andre ting som kommer ut. Anonymkode: d45ed...f16 Jøss. Du snakker om barn og bremsespor. Vi er voksne mennesker her inne, og den du svarer var helt klart inne på noe vesentlige og jeg ventet på et fornuftig svar. Men det som kom var altså om barn. Det er ikke sånn at truser hindrer bakterier. Ikke på noen måte. Som jeg skrev så er man hygienisk, og det vil bla si at man bruker våtservietter istedenfor papir. Blant annet Ellers syns jeg at det er noe spesielt at kvinner skal ha en sånn æsj og spy- innstilling til underlivet sitt. Veldig spesielt.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2023 #22 Skrevet 11. mai 2023 ReneRene skrev (6 minutter siden): Jøss. Du snakker om barn og bremsespor. Vi er voksne mennesker her inne, og den du svarer var helt klart inne på noe vesentlige og jeg ventet på et fornuftig svar. Men det som kom var altså om barn. Det er ikke sånn at truser hindrer bakterier. Ikke på noen måte. Som jeg skrev så er man hygienisk, og det vil bla si at man bruker våtservietter istedenfor papir. Blant annet Ellers syns jeg at det er noe spesielt at kvinner skal ha en sånn æsj og spy- innstilling til underlivet sitt. Veldig spesielt. Det er ikke en æsj og spy holdning til underlivet, nå må du gi deg! Det er snakk om tarmbakterier, som ikke er hygienisk. Tarmbakterier kan man bli syk av. Jeg hadde utlagt tarm på et tidspunkt. Samtidig måtte jeg kateterisere meg selv. Stor var overraskelsen da jeg fikk uvi og det var e-coli i urinen. Altså, selv om du vasker deg etter å ha hatt avføring, vil det være tarmbakterier i rumpa di. Det er tarmbakterier som er æsj, ikke underlivet. Anonymkode: 0c01e...070
ReneRene Skrevet 11. mai 2023 #23 Skrevet 11. mai 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Det er ikke en æsj og spy holdning til underlivet, nå må du gi deg! Det er snakk om tarmbakterier, som ikke er hygienisk. Tarmbakterier kan man bli syk av. Jeg hadde utlagt tarm på et tidspunkt. Samtidig måtte jeg kateterisere meg selv. Stor var overraskelsen da jeg fikk uvi og det var e-coli i urinen. Altså, selv om du vasker deg etter å ha hatt avføring, vil det være tarmbakterier i rumpa di. Det er tarmbakterier som er æsj, ikke underlivet. Anonymkode: 0c01e...070 Nei, gi deg nå da. Oftest har mennesker faste dorutiner også, det er helt vanlig 🙂 og vasker du så er selvsagt bakteriene borte. Folk går jo på toalett både på treningsenter og jobb og ellers, og da kan du snakke bakterier. Å gå uten truse er ikke mer uhygenisk enn å gå med altså. Med mindre du ikke vasker deg osv. Og jeg regner jo med at voksne folk gjør det Syns jo at de reaksjonene er rare hvis det er sånn men.. nok om det. Jeg går uten truse uansett 😂
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2023 #24 Skrevet 11. mai 2023 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Og derfor liker jeg ikke å trene på senter! Alle tarmbakterier som blander seg med svetten, som så spres på benker der folk legger handuker de tørker seg i ansiktet med. Pink eye er en for normal ting å få når en trener. Anonymkode: 0f298...848 Skulle til å skrive det samme! Treningssentre er sinnsykt ekle ! Jeg spyr nesten bare på tanken på det dere skriver Anonymkode: 3250a...927
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2023 #25 Skrevet 11. mai 2023 Det er foruroligende mange bakteriofobe her. Hvordan lever dere egentlig i verden? Anonymkode: 4cfe8...151
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå