Gå til innhold

Skatteoppgjøret, står at det er ferdig behandlet

Anbefalte innlegg

og «skatteoppgjøret sitt ligger klart under «min skatt»», men så ligger det ikke der? Dette gjelder altså inne på Skatteetaten. Har ikke fått noen melding enda, så er bare en glipp i systemet kanskje?

Anonymkode: d8c82...3fa

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

og «skatteoppgjøret sitt ligger klart under «min skatt»», men så ligger det ikke der? Dette gjelder altså inne på Skatteetaten. Har ikke fått noen melding enda, så er bare en glipp i systemet kanskje?

Du får beskjed når det er klart.

Anonymkode: 73a59...376

Jeg var bare innom for noe annet, og så plutselig at jeg hadde to skattemeldinger, derfor ble jeg nysgjerrig. Vet at man får beskjed, lurte bare på hvorfor det står som det står.

Pleier aldri få før «siste pulje», så sitter ikke og venter på pengene akkurat nå 😛

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Du får beskjed når det er klart.

Jeg er ikke hi men hadde bare ett spørsmål. 

Fikk mail idag om "Skatteoppgjeret 2022 er no tilgjengeleg".  Betyr det at jeg får pengene utbetalt iløpet av de neste dagene da?

Anonymkode: 16043...4e1

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Jeg er ikke hi men hadde bare ett spørsmål. 

Fikk mail idag om "Skatteoppgjeret 2022 er no tilgjengeleg".  Betyr det at jeg får pengene utbetalt iløpet av de neste dagene da?

Jeg fikk først en ny mail 5 dager etter den du nevner, og da kom pengene inn på kontoen.

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Jeg fikk først en ny mail 5 dager etter den du nevner, og da kom pengene inn på kontoen.

Pengene var allerede på konto faktisk :D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...