Anonym bruker Skrevet 9. mai 2023 #1 Skrevet 9. mai 2023 Hos en venninne. Veldig koselig. Ville dere tatt med noe? Blomst f.eks? Anonymkode: ad9d5...bca
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2023 #3 Skrevet 9. mai 2023 Jeg tar alltid med meg noe når jeg er invitert på mat. Er det vanlig vorse og ikke en spesiell anledning tar jeg ikke med noe. Hva jeg tar med varierer. Blomst, duftlys, en krem, sjokolade, gavepakke med feks kaffe. Er det ikke hyggelig å vise at man setter pris på at noen har gjort noe for deg? Anonymkode: 2fe82...061
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2023 #5 Skrevet 9. mai 2023 Ikke vanlig middag nei. Hadde det vært et middagsselskap med flere gjester og litt pyntet, så ja. Men tar ikke med noe hvis en venninne spør om jeg vil komme å spise lapskaus etter jobb liksom. Da takker jeg bare ja og er glad. Anonymkode: 97273...908
Pobie Skrevet 9. mai 2023 #6 Skrevet 9. mai 2023 Jeg ville spurt om hun vil jeg skal ha med noe. Våre venner foreslår ofte enten dessert eller en flaske vin.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2023 #7 Skrevet 9. mai 2023 Ikke blomst når det er en nedpå invitasjon på en hverdag. Ta heller med noe enkelt til dessert eller drikke som begge liker og kan spise av. To sjokoladepudding i beger eller annet godteri for eksempel, bare ikke overdriv. Anonymkode: dea4a...8d1
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2023 #8 Skrevet 9. mai 2023 Takk 😊 Kanskje jeg skal ta med jordbær da. Anonymkode: ad9d5...bca
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2023 #9 Skrevet 9. mai 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Takk 😊 Kanskje jeg skal ta med jordbær da. Anonymkode: ad9d5...bca Ja, gjør det. En hverdagsinvitasjon trenger man ikke ha med store vertinnegaver til, men en liten ting er hyggelig. Anonymkode: 87422...275
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2023 #10 Skrevet 9. mai 2023 Jorbær er kjempefint å ta med, jeg pleier alltid å ta med noe, men trenger ikke å være så mye, jeg er ikke ofte på middagsbesøk til venner da. Anonymkode: 8cd64...c04
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2023 #11 Skrevet 9. mai 2023 Jeg har alltid med noe. Selv til familie og nære venner. Anonymkode: 2354e...d9c
ostepop123 Skrevet 9. mai 2023 #12 Skrevet 9. mai 2023 Jeg har også stort sett med noe. Om det er en hverdagsmiddag er det perfekt med jordbær, men jeg kan også finne på å ha med en stikling til hagen for eksempel. Ingen store saker altså. Er det helg ville jeg hatt med en flaske vin, eller en liten blomst.
HeiteH Skrevet 9. mai 2023 #13 Skrevet 9. mai 2023 Man tar alltid med noe, men ikke noe voldsomt til en hverdagsmiddag. Sjokolade eller jordbær er supert. Eller god kaffe. Jeg elsker å få god kaffe. Det er en luksus jeg ikke alltid unner meg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå