Gå til innhold

Er det voldtekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Ja, det er det hvis hele fremstillingen er fullstendig og korrekt. Om dere frivillig delte seng, pleide å ga sex og begge var beruset da dere la dere er det likevell en så stor sannsynlighet for at han kan ha oppfattet det som at du ønsket det at jeg tror du gjør lurest i å ikke anmelde men holde deg unna mannen for fremtiden.

Anonymkode: 1f3b8...929

Du sitter faktisk her og oppfordrer hi til å ikke anmelde det, skremmende. Du skylder på at de lå i samme seng og at de var beruset, er det fritt frem da altså? Det er sånne som deg som skylder på offeret, som er problemet for hele systemet.

Anonymkode: f5288...026

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har etter det hun skrev allerede vært å pratet ned politiet i dag. Håper det ikke blir henlagt. Føler med Hi❤️

Anonymkode: ec36b...b11

Skrevet

Så bra heier på deg. Håper pratet med politet gikk bra👏🏻💪💪

Anonymkode: 0c7b1...210

Skrevet

Hei, Hi her igjen. 

I går var jeg hos politiet. Det var en veldig slitsom opplevelse. Men jeg følte meg hørt og de tok beslag i meldings logg. Jeg fikk vite at de kom til å ta han inn til avhør. De kunne ikke si når. 

Jeg spurte om det var stor sannsynlighet for at det ble henlagt. Da sa de at det var for tidlig å si noe om, men at mange saker blir henlagt pga manglende bevis. Jeg har heldigvis den meldingen, selv om han ikke sier det rett ut. Men ingen andre tekniske bevis fordi jeg dusja å skrubba meg uten å ha vært innom noen som kunne sikre spor. 

Helt utslitt nå og svinger mellom stolthet og angst for hva som kommer. Men jeg følte at jeg vil si til alle jenter at tenk på å komme seg til politiet eller lege asap. Jo mer bevis jo sterkere sak. I tillegg så er det så viktig å tenke på at noen som voldtar gjør det garantert igjen om de ikke blir stoppet. Jeg skal til legen på fredag å spørre etter psykolog, det er så store ødeleggelser innvendig som jeg vet at må jobbes med. 

Takk igjen for støtten deres, uten det hadde jeg nok kanskje ikke tatt steget med å anmelde! 

Til den/de som synes ikke det var vits, skam dere!!! Dere burde bare skrolle forbi slike innlegg. Håper ikke dere reagerer sånn om deres datter kommer hjem å forteller at hun har blitt voldtatt. Er det en ting som er sikkert så er det at det ikke blir lettere med sånne holdninger i samfunnet. 

Nå vet ikke jeg hva utfallet blir, eller hvor lenge jeg må jobbe for å komme meg videre. Men jeg vet at det hjelper å snakke med noen om det...

Anonymkode: 5ae7f...fb1

Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Hei, Hi her igjen. 

I går var jeg hos politiet. Det var en veldig slitsom opplevelse. Men jeg følte meg hørt og de tok beslag i meldings logg. Jeg fikk vite at de kom til å ta han inn til avhør. De kunne ikke si når. 

Jeg spurte om det var stor sannsynlighet for at det ble henlagt. Da sa de at det var for tidlig å si noe om, men at mange saker blir henlagt pga manglende bevis. Jeg har heldigvis den meldingen, selv om han ikke sier det rett ut. Men ingen andre tekniske bevis fordi jeg dusja å skrubba meg uten å ha vært innom noen som kunne sikre spor. 

Helt utslitt nå og svinger mellom stolthet og angst for hva som kommer. Men jeg følte at jeg vil si til alle jenter at tenk på å komme seg til politiet eller lege asap. Jo mer bevis jo sterkere sak. I tillegg så er det så viktig å tenke på at noen som voldtar gjør det garantert igjen om de ikke blir stoppet. Jeg skal til legen på fredag å spørre etter psykolog, det er så store ødeleggelser innvendig som jeg vet at må jobbes med. 

Takk igjen for støtten deres, uten det hadde jeg nok kanskje ikke tatt steget med å anmelde! 

Til den/de som synes ikke det var vits, skam dere!!! Dere burde bare skrolle forbi slike innlegg. Håper ikke dere reagerer sånn om deres datter kommer hjem å forteller at hun har blitt voldtatt. Er det en ting som er sikkert så er det at det ikke blir lettere med sånne holdninger i samfunnet. 

Nå vet ikke jeg hva utfallet blir, eller hvor lenge jeg må jobbe for å komme meg videre. Men jeg vet at det hjelper å snakke med noen om det...

Anonymkode: 5ae7f...fb1

Veldig bra, Hi!❤️❤️ Håper han blir tatt. Skjønner om du ikke orker, men hold oss gjerne oppdatert. Lykke til videre hos legen❤️

Anonymkode: ec36b...b11

Skrevet

Bra, HI ! Og om han ikke blir dømt eller straffet for dette, så har du gjort noe viktig og riktig likevel. Både for deg selv og for andre som kan bli utsatt for det samme av idioten. Ikke glem det!  (Personlig hadde jeg nok vært så full av F at jeg hadde fortalt det til flest mulig folk rundt meg også. Kanskje ikke akkurat til naboen eller alle kollegene på jobb, men til nære venner og familie. Det er jo ikke sikkert det er siste (eller første) gangen han gjør sånne ting.  

Anonymkode: 36547...34b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...