Gå til innhold

Dere som har reist på all inclusive

Anbefalte innlegg

Vi har brukt alt fra veldig lite til ganske mye. 

Da ungene var små, var AI veldig greit. Vi oppholdt oss stort sett på hotellområdet, ungene var fornøyd med basseng, strand og lekeplass. Is og drikke når de ønsket var veldig greit, og man slapp å styre ut av hotellet for å finne middag. 

Når ungene ble større ble det litt ensformig å oppholde seg på hotellområdet. Både de og vi ville oppleve mer. Da ble det dyrt og meningsløst med AI. Vi endte opp med spise lunch eller middag andre steder, kjøpe kaffe, drikke osv…..

Anonymkode: aa5c3...a08

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Så trist, å fly mange timer til et annet land, for å tilbringe dagene på et hotell 

Anonymkode: 53f73...2d4

Det som må være trist er å være så snever i tankegangen. 

Anonymkode: 6377e...428

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Vi reiser for å nyte varmen og strandliv. Skal se litt og, men med 1 uke blir det mest strandliv og gjerne en utflukt. Takk for tips om Gyro 😊

Anonymkode: 4c0dd...702

Bare hyggelig😊 håper dere får en flott tur😊. Hvor i Hellas skal dere reise? 

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvor mye jeg brukte? Aner ikke, men vi endte opp med å spise alle måltider utenfor hotellet. Med andre ord brukte vi langt mer enn normalt. 

Anonymkode: 91ad3...ee4

Hva var grunnen til det? 

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Takk for det 😊 Vi skal til Kypros. Har du vært der? 

Ja! En gang. En spennende øy med 2 land. Vel verdt å ta turen rundt for å oppleve litt der ja😊https://www.vg.no/forbruker/reise/i/Kv9J1y/nord-kypros-middelhavets-ukjente-reisemaal

Endret av mamma til adhd gutt<3

Nå er det en god stund siden, prisene er nok en del høyere nå. Men vi hoppet på en tur da jeg studerte, litt utenom ferien, da kostet det oss 18 000 for 4 stk, 5 stjerner hotell i en uke. 

Maten var helt suveren. Langt bedre enn det vi fant på utsiden. Maten er nok varierende fra hotell til hotell, sjekk tilbakemeldingene på hotellet, det pleier å gi en god pekepinne. TripAdvisor er også nyttig, der ligger det ofte bilder fra gjestene, det gir gjerne ett inntrykk av hva du kan forvente. 

Anonymkode: 7df2e...b55

mamma til adhd gutt&lt;3 skrev (På 8.5.2023 den 21.56):

Jeg tenker at det nok kan være fint med litt variasjon i maten og at dere kan finne noe god og enkel mat på lokale steder ute på tur. Ellers er det gull å kjøpe noe brødmat hos det lokale bakeriet. Tilbudet på hotellet høres ganske vanlig ut😊

Man får jo variasjon i maten når det er buffet. Vi vet du er veldig mot all inclusive. 

vi hadde 14 dager på Kreta med all inclusive. Hotellet var rett ved stranden. Vi hadde alle måltid på hotellet og det var god variasjon på maten. Man kunne også spise gratis på søsterhotellet i nærheten.

Vi ville ha en avslappet ferie med små barn. Ungene elsket å spise middag med buffet mens det var show på scenen. De fikk gratis is, drikke og kunne få lunsj når de var sultne. 

Anonymkode: 32d1c...ee4

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Man får jo variasjon i maten når det er buffet. Vi vet du er veldig mot all inclusive. 

vi hadde 14 dager på Kreta med all inclusive. Hotellet var rett ved stranden. Vi hadde alle måltid på hotellet og det var god variasjon på maten. Man kunne også spise gratis på søsterhotellet i nærheten.

Vi ville ha en avslappet ferie med små barn. Ungene elsket å spise middag med buffet mens det var show på scenen. De fikk gratis is, drikke og kunne få lunsj når de var sultne. 

Glemte å svare. Vi brukte vel 2000kr ekstra på ferien og de var litt badeleker, chips og noen ekstra is (en type de ikke hadde på all inclusive) og så noe drikke på flyplassen. 

Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Så trist, å fly mange timer til et annet land, for å tilbringe dagene på et hotell 

Ja man burde holdt seg hjemme i regnet og  gjennomsnitt 12-14 grader i sommerferien.

Har du tenkt at noen ønsker en avslappende ferie med bare bading mens andre ønsker opplevelse?

mamma til adhd gutt&lt;3 skrev (7 timer siden):

Ja! En gang. En spennende øy med 2 land. Vel verdt å ta turen rundt for å oppleve litt der ja😊https://www.vg.no/forbruker/reise/i/Kv9J1y/nord-kypros-middelhavets-ukjente-reisemaal

Takk for link 😊 Ser frem til det 🌞

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Hva var grunnen til det? 

Maten var dårlig, så det la en demper på ferien. Dessuten fant jeg raskt ut at det ikke var noe som var tristere enn å spise alle måltider samme sted. For meg er ferie opplevelse og variasjon, også når det kommer til mat. Det er uansett smak og behag. Jeg kjenner mange som elsker all inclusive, selv om jeg sliter med å forstå det. 

Anonymkode: 91ad3...ee4

Anonym bruker skrev (På 9.5.2023 den 12.24):

Jeg er ikke glad i all inclusive, mest fordi jeg ikke kan fordra buffet. Har derimot ingen problemer med å reise på tur for å ligge forholdsvis vannrett på stranden/ved bassengkanten i en uke. Her på nordvest-landet er ikke varme og strandliv det det blir mest av ila en sommer. Så reise med varme, strand og bassengliv i en uke er nydelig. Andre ganger ønsker jeg mer opplevelser. I år skal familien til Hellas for skikkelig slaraffenliv i en uke. Hverdagen går i et bankende kjør, så total avslapning på hotell og nærliggende strand er ønsket av alle. Men uten all inclusive for vår del da.

HI, vi var på cruise en gang, der var alt inkludert (vi hadde tre små barn og holdt oss på båten alle dagene, ingen utflukter). Da brukte vi nesten ikke penger.

Anonymkode: 3a34b...77b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...