Gå til innhold

Dere som har reist på all inclusive

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når vi prøvde det så var vi riktignok på 2 ukers tur , men vi brukte ikke mange dagene før vi la måltidene og opplevelsene utenfor området. Totalen ble ganske mye mer enn det måtte ha vært når man reiser på en slik tur. Ville vurdert hva dere vil ha ut av turen. Skal dere ut å farte, leie bil, være med på vannsport eller ut å spise lokalt i tillegg. All inc varierer også stort. Noen steder er det minimalt inkludert og andre steder er all inc -pakka stappfull. 

Vi bruker litt ekstra på aktiviteter og utflukter, men husker ikke nøyaktig sum. Det blir jo noen måltid utenfor resorten, men vi velger ikke AI pga at det er økonomisk smart, men fordi vi syns det er greit å ha fri tilgang til alt av mat og drikke gjennom dagen. 

Anonymkode: 6377e...428

Ville ikke dratt på mer en  en uke all inclusive da, det tror jeg blir for mye. Og sørge for å dra et sted hvor det virkelig er alt inkludert, og variert mat. Mange tilbyr 1-2 middager byttet til a la carte restaurant inkludert. 

Ekskursjoner og vannsport og sånt er jo oftest utenom uansett. Men skal dere ikke noe sånt trenger dere ikke bruke stort. Litt godis, chips og litt flaskedrikke til å ha på rommet evt.

Anonymkode: 36e35...b74

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvor mye har dere brukt på en uke da? 

Anonymkode: 4c0dd...702

Utenom det som var betalt for all inclusive? Fra 100 til 8000 kr omtrent. Det siste var hovedsakelig for dykkerlappen til ungene.

Anonymkode: 21377...2fd

Annonse

Takker for svar. Aldri prøvd oss på ai før så spent på det. Vi tenker å spise det meste på hotellet om det er mulig å ta med seg noe til lunsj f.eks og da dra litt rundt noen dager. Vurderer en tur, men ikke bestemt oss enda. 

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Takker for svar. Aldri prøvd oss på ai før så spent på det. Vi tenker å spise det meste på hotellet om det er mulig å ta med seg noe til lunsj f.eks og da dra litt rundt noen dager. Vurderer en tur, men ikke bestemt oss enda. 

Jeg tenker at det nok kan være fint med litt variasjon i maten og at dere kan finne noe god og enkel mat på lokale steder ute på tur. Ellers er det gull å kjøpe noe brødmat hos det lokale bakeriet. Tilbudet på hotellet høres ganske vanlig ut😊

mamma til adhd gutt<3 skrev (10 minutter siden):

Jeg tenker at det nok kan være fint med litt variasjon i maten og at dere kan finne noe god og enkel mat på lokale steder ute på tur. Ellers er det gull å kjøpe noe brødmat hos det lokale bakeriet. Tilbudet på hotellet høres ganske vanlig ut😊

Takk for svar og tips der 😊 

Tolker du det som meg at mellom 21-22 er det bare kalde småretter? 

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Takk for svar og tips der 😊 

Tolker du det som meg at mellom 21-22 er det bare kalde småretter? 

Det kan dog stå mer spesifikt på info om hotellet. Under feks måltider😊

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tolker det som dette gjelder for dem som ikke har ai og betaler enkeltvis. Eller tar jeg feil? 

4B0AA41C-E2D7-4D88-9107-6646B4BF4346.jpeg.111acf62db76b6db32f0ac3af217526f.jpeg

Det vil nok spesifiseres godt hvem det gjelder for i beskrivelsen😊

Vi brukte litt. Men det var mest shopping og leie av bil. Vi spiste alle måltider på hotellet. De hadde høy kvalitet på maten og feks på grillaften hadde de kokker som stod å grillet flott kjøtt. Vi elsket det og ungene også. Masse is og brus og som sagt veldig god mat! Det var ny meny hver dag. Gjør det lett igjen, men nå er barna ungdommer og vi velger litt annen type ferie. Men de feriene vi hadde på all inklusive står igjen som fantastiske ferier!!

Anonymkode: 71800...0b4

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor?

Hvis man feks reiser til Hellas så anbefaler jeg på det sterkeste å smake på Gyros. Gresk street-food og mer gresk får man det ikke. En Gyro kan du kjøpe for 2-3 euro og er en super rett til lunsj. Da kan man planlegge utflukter uten å måtte være redd for å blakke seg. Smaker topp og er billig😊

mamma til adhd gutt<3 skrev (4 minutter siden):

Hvis man feks reiser til Hellas så anbefaler jeg på det sterkeste å smake på Gyros. Gresk street-food og mer gresk får man det ikke. En Gyro kan du kjøpe for 2-3 euro og er en super rett til lunsj. Da kan man planlegge utflukter uten å måtte være redd for å blakke seg. Smaker topp og er billig😊

Nu vel. Har smakt mye dårlig gyros med dvask pommes frites. Men man blir mett 😊

Anonymkode: b765f...18a

mamma til adhd gutt<3 skrev (19 minutter siden):

Det trenger man da ikke ut fra hotellet for å smake. Man får ikke nødvendigvis mer genuine restaurantopplevelse i resturantene som ligger på rekke og rad på de typiske turiststedene enn på All inclusive resorten. Skal man smake på det virkelige Hellas må man bort fra allfarvei, noe man som regel ikke prioriteter når man bestiller seg AI. 

Det er litt komisk hvordan du forsøker å få sneket inn at AI ikke er godt nok i alle trådene du deltar i. 

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Det trenger man da ikke ut fra hotellet for å smake. Man får ikke nødvendigvis mer genuine restaurantopplevelse i resturantene som ligger på rekke og rad på de typiske turiststedene enn på All inclusive resorten. Skal man smake på det virkelige Hellas må man bort fra allfarvei, noe man som regel ikke prioriteter når man bestiller seg AI. 

Det er litt komisk hvordan du forsøker å få sneket inn at AI ikke er godt nok i alle trådene du deltar i. 

Det var snakk om at hi vurderte utflukter og hvordan hun skulle gjøre det med mat/lunsj på utflukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...