Gå til innhold

Hvor mange dager må man ha i legoland?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Med så store barn holder det lenge med en dag.

Parken er ikke så stor, og det som tar tid er når småbarn vil leke de forskjellige stedene. Barna er store nok til å gå alene inn og se akvariet da, det er ganske moro.

Anonymkode: 77cb7...8b6

Kjøp slik ekstra billett så dere slipper stå i kø! Da er det nok med en dag. Ellers så bør jo en voksen stå ute med hunden mens ungene får prøve alt. Hunden kan jo uansett ikke bli med på noen av aktivitetene.

Anonymkode: a7c48...13c

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Vi har med hund så vi kan ikke gå inn om det er innendørs aktiviteter. Barna er 10 og 14 år.

Anonymkode: e7f83...2b1

Hvorfor i all verden tar dere med hund dit?? 

Det kan være nye kø, men siden de et så store holder det kanskje med en dag. Vi bruker alltid 3, men vi har mindre barn som vil alt mulig.

Anonymkode: ccac1...ada

Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Hvorfor i all verden tar dere med hund dit?? 

Det kan være nye kø, men siden de et så store holder det kanskje med en dag. Vi bruker alltid 3, men vi har mindre barn som vil alt mulig.

Anonymkode: ccac1...ada

Hvorfor ikke? 

Vi drar ikke i fellesferien så håper vi slipper veldig mye kø.

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Med så store barn holder det lenge med en dag.

Parken er ikke så stor, og det som tar tid er når småbarn vil leke de forskjellige stedene. Barna er store nok til å gå alene inn og se akvariet da, det er ganske moro.

Akvariet? Det visste jeg ikke var der. 😊

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kjøp slik ekstra billett så dere slipper stå i kø! Da er det nok med en dag. Ellers så bør jo en voksen stå ute med hunden mens ungene får prøve alt. Hunden kan jo uansett ikke bli med på noen av aktivitetene.

Anonymkode: a7c48...13c

Det er vi klar over 😊 Tror ungene blir fort lei, men man vet aldri 😊

Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Holder lenge med 1 dag. Vi var to dager, men siste dagen gikk vi bare til de aktiviteten med mye kø. Så brukte bare ett par timer på dag to

Anonymkode: 983ae...025

Da holder det sikkert med en dag til oss også.

Annonse

Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

Akvariet? Det visste jeg ikke var der. 😊

Tror det het Atlantis, flere akvarier med masse forskjellig fisk, og en sånn glasstunnell du går gjennnom mens fisk og hai svømmer over deg. Jeg likser sånt jeg da, og min entusiasme smitter over på ungene ;)

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Tror det het Atlantis, flere akvarier med masse forskjellig fisk, og en sånn glasstunnell du går gjennnom mens fisk og hai svømmer over deg. Jeg likser sånt jeg da, og min entusiasme smitter over på ungene ;)

Ooohh... kult 😁😁

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Hvorfor ikke? 

Vi drar ikke i fellesferien så håper vi slipper veldig mye kø.

Det er lov å ha med hunden inn i Legoland. Men du kan jo ikke ta den med på noen av de innendørs aktivitetene, ikke i køene og ikke på spisestedene. Så litt upraktisk er det jo når man reiser som familie. 

Anonymkode: 77596...b44

En dag var nok for oss. Veldig mye barna ikke fikk prøvd, fordi mesteparten av tida gikk med til å stå i kø. Gjennomsnittlig 45 min venting på hver aktivitet og også på matstedene. Selv barna fikk nok og ville ikke tilbake. Men vi var der i fellesferien, anbefales ikke. Og stakkars hund, hvis den må være med i et slikt mylder som var der da vi var der. 

Anonymkode: 886af...ba7

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Kommer helt an på barna, mine ville ha sagt hver dag i 2 uker :P

Trenger kun en dag for å komme gjennom alt

Anonymkode: ac20a...bf0

Mine blir fort lei. Er det masse folk blir de lei før vi har gått inn døra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...