Gå til innhold

Hjelp.. sliter med synlige hudormer som kommer tilbake hele tiden :(

Anbefalte innlegg

Bruker og rense morning og kveld med 

la roche-posay effaclar og dagskrem bruker jeg spotless oilfree mattifying daily mosturiser og pore strips 1 gang i uken. Men kommer tilbake så fort :( har kombinasjon av tørr og fettete hud, men disse porene får meg til å få dårlig selvbilde og sinnsykt slitsomt at de kommer så fort tilbake og mye :( 

46CF74B9-1FCA-4030-8093-1AEC6FB25E9F.jpeg

296F26C0-2FC2-41E5-8D7C-A4B111525601.jpeg

A8328045-E2BC-4115-A96A-6E2091019F41.jpeg

Anonymkode: 2502f...0c1

Fortsetter under...

Anbefaler å dobbeltrense med renseolje før du vasker med skummende rens. Oljen løser opp talgen og skummende rensen skyller bort. Google dobbeltrens.

Ellers anbafaler jeg oilcontrol pads fra ZO eller acticlear pads fra elixir hver dag. Det renser skikkelig og hundrer sorte prikker effektivt. 

Anonymkode: 8c3fc...ba9

Rens bare en gang i døgnet.
Jeg renser på kvelden, og skyller bare med vann på morgenen. 
Jeg bruker denne i perioder med uren hud, https://lyko.com/no/klar-seifen/klar-seifen-activated-charcoal-face-soap-100-g

og går over til denne når huden stabiliserer seg, https://lyko.com/no/klar-seifen/klar-seifen-sea-salt-face-soap-100-g

Jo mindre greier jeg tilsetter huden i ansiktet, jo finere blir den. Skulle visst det for 20 år siden🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 0455b...bf9

Anonym bruker skrev (På 8.5.2023 den 17.39):

Bruker og rense morning og kveld med 

la roche-posay effaclar og dagskrem bruker jeg spotless oilfree mattifying daily mosturiser og pore strips 1 gang i uken. Men kommer tilbake så fort :( har kombinasjon av tørr og fettete hud, men disse porene får meg til å få dårlig selvbilde og sinnsykt slitsomt at de kommer så fort tilbake og mye :( 

46CF74B9-1FCA-4030-8093-1AEC6FB25E9F.jpeg

296F26C0-2FC2-41E5-8D7C-A4B111525601.jpeg

A8328045-E2BC-4115-A96A-6E2091019F41.jpeg

Anonymkode: 2502f...0c1

Jeg synes ikke dette var mye, det er vel få som går så nær deg at de ser dette? 

Anonymkode: 3ccc9...c04

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Så vidt jeg kan se har du vanlig sunn hud som ikke trenger noen behandling.

Anonymkode: 540ad...907

Det samme tenkte jeg. Tror du er litt kritisk mot deg selv, Hi. Synes du er fin jeg😊

Anonymkode: a393b...db1

Annonse

Du, fotoshoppet og sminket helt glatt og perfekt hud er det ingen som har i virkeligheten altså.

Huden din ser helt normal og frisk ut, ingenting der som skal plage deg eller ødelegge selvtilliten din.

Huden din ser helt normal ut.

Anonymkode: c94a5...970

Enig med de andre i at du ikke har noe å bekymre deg over, huden din er faktisk ganske fin! 

Jeg trodde lenge at jeg hadde både tørr og fettete hud sånn som du sier. Den var veldig tørr og flassete samtidig som jeg ble veldig oljete, jeg brukte fuktighetskremer for fet hud for å prøve å hindre at jeg så blank og fettete ut men det funket aldri. Jeg fikk også en del kviser og hudormer uansett hva jeg gjorde for å hindre fet hud.

Så begynte jeg å behandle huden min som om den var tørr. Til å begynne med virket det feil, jeg kunne nesten ikke bruke dagkrem for jeg så svett ut, så oljete var jeg. Etter en stund kom bedringen, de tørre og flassete områdene forsvant, den fete huden og oljen forsvant, og kvisene ble også borte! Jeg hadde aldri fet hud, jeg har veldig tørr hud som overproduserte olje og talg for å kompensere så den ble kvisete og blank. Nå som jeg tilfører den nok fukt trenger den ikke det lenger og er aldri fet. Kanskje du bruker feil produkter til din hud?

Anonymkode: 40c45...a13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...