mamma til adhd gutt<3 Skrevet 8. mai 2023 #26 Skrevet 8. mai 2023 ReneRene skrev (26 minutter siden): Jeg tenker fornuft og ingenting annet. Jeg tenker på hva vi vet om russetiden så langt, og hva vi vet kan skje helt og fullstendig uavhengig av den. Logisk sans tilsier at sønnen til Ts er trygg, og ikke særlig utsatt for noe som helst her, tvert i mot faktisk. Og dette mammapolitiet som liksom sitter våkne med telefonen og edru i full beredskap og forteller om dårlige erfaringer kaster bare skam og helt unødvendige bekymringer på en mor bare hun våger å senke skuldrene og puste. Det er ikke pent gjort, og det er også helt absurd. Noen ganger altså!!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2023 #27 Skrevet 8. mai 2023 mamma til adhd gutt<3 skrev (3 minutter siden): Noen ganger altså!! Det beste er å overse og kvele forsøkene på å overta en interessant tråd 😇 Anonymkode: cd096...358
Twintipp Skrevet 8. mai 2023 #28 Skrevet 8. mai 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Typisk hønemor oppførsel. Anonymkode: b16d5...6b6 Det kan jeg fint leve med! Ikke for at jeg er redd noe skal skje, men ingen destinasjon i verden slår å se ungene være russ, være med dem på store begivenheter i livet. I morgen fylles huset av russ som kommer på grilling. Mannen står i skrivende stund og setter opp paviljong som vi skal pynte og ordne. Grillmat er handlet, brus, velkomstdrikk, flagg og blomster. Ingenting gjør meg mer glad enn å se huset fylles av venner og nydelig ungdom🇳🇴🥳.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2023 #29 Skrevet 8. mai 2023 ReneRene skrev (1 time siden): Ettersom det kun er langhelg så reiser dere ikke akkurat over kontinenter, og hvorfor skal folk hele tiden forvente eller tenke at det verste kan skje? Det er en usunn holdning rett og slett. Man må faktisk veie hva som er sannsynlig og ikke, og hittil i russetiden har det ikke vært særlig mange katastrofale hendelser med unntak av en bilulykke. Sønnen din er ikke på noe kjøretøy, han har festet moderat og har jente ( ja det kan hjelpe ) Det er med andre ord ingenting som tyder på at han er særlig utsatt på noen måte. Det er mange tusen russ, og det har som sagt gått greit i år med få unntak. Politiet er på plass, Røde Kors er på plass samt andre vakter og voksne som følger med der de er mange samlet. Slutt å vær i krise beredskap uten rimelig grunn, og dra med mannen og kos dere på tur sier nå jeg. Så du har stålkontroll på all russ i hele landet??? På LF ble 5 stk innlagt. I Oslo var min russ vitne til slåsskamp mellom 5 busser. De ruser seg på kokain og amfetamin, og ruller hele natta lang. I helga ble 3 jenter dopa ned på privat russefeiring... Men for all del. Er jo bare en ulykke... Anonymkode: e5aa2...dda
ReneRene Skrevet 8. mai 2023 #31 Skrevet 8. mai 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Så du har stålkontroll på all russ i hele landet??? På LF ble 5 stk innlagt. I Oslo var min russ vitne til slåsskamp mellom 5 busser. De ruser seg på kokain og amfetamin, og ruller hele natta lang. I helga ble 3 jenter dopa ned på privat russefeiring... Men for all del. Er jo bare en ulykke... Anonymkode: e5aa2...dda Dette skjer helt uavhengig av russetid og 17.mai også. Du må jo også lese hva Ts skriver om sin sønn og situasjonen, og han er ikke på noe kjøretøy og har festet moderat. Det er han det handler om her. Vi er nok mange som har sønner på den alderen ca mange mil unna oss hver eneste helg, og som bor på hybel pga utdannelse. 17 mai og andre dager det er typisk med fest Det må gå an å tenke ren fornuft her og ikke se en svær blinkende varseltrekant når det gjelder alle mennesker, på en spesifikk dato osv. Hvis noe mot alle odds skulle skje med sønnen til Ts så er det uflaks - ingenting annet som tanker om at hun burde være hjemme og bør bebreide seg selv. Gutten er 18 år og myndig, og ingenting, null og nada tilsier at han er i noen som helst risikosone.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2023 #32 Skrevet 8. mai 2023 ReneRene skrev (Akkurat nå): Dette skjer helt uavhengig av russetid og 17.mai også. Du må jo også lese hva Ts skriver om sin sønn og situasjonen, og han er ikke på noe kjøretøy og har festet moderat. Det er han det handler om her. Vi er nok mange som har sønner på den alderen ca mange mil unna oss hver eneste helg, og som bor på hybel pga utdannelse. 17 mai og andre dager det er typisk med fest Det må gå an å tenke ren fornuft her og ikke se en svær blinkende varseltrekant når det gjelder alle mennesker, på en spesifikk dato osv. Hvis noe mot alle odds skulle skje med sønnen til Ts så er det uflaks - ingenting annet som tanker om at hun burde være hjemme og bør bebreide seg selv. Gutten er 18 år og myndig, og ingenting, null og nada tilsier at han er i noen som helst risikosone. Kan du ikke bare slutte å leke politi fordi folk har andre meninger enn deg, det er så utrolig irriterende at du skal arresterer folk konstant. Hi spør om folk sine meninger, hun spør ikke om din mening om alle andre sine meninger. Anonymkode: 45a4f...6f7
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2023 #33 Skrevet 8. mai 2023 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Bli hjemme. Anonymkode: b394b...2e3 Nei, reis! Anonymkode: b16d5...6b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå