Gå til innhold

Rer dere opp sengene hver dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Kun hvis noen utenforstående skal inn på soverommet. Det er helt bevisst. Jeg legger dynene brettet dobbelt helt nederst i sengen og setter putene langs veggen. Da får madrassen og i det minste halve dyna luftet seg og tørket. Vi svetter visst 1/2 dl hver natt og oppredd seng gir supre vekstvilkår for midd. Barnedyna og soveskinnet henges over sprinkelsenga.

Anonymkode: d64c8...0b6

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Vi rer kun opp sengene hvis vi skal ha besøk. Ser ellers ikke poenget med å bruke tid på det. Det er også bevist at det blir bedre forhold for midd hvis sengen res opp. 

Anonymkode: 1b60a...e3c

Nå er det ikke vanlig med midd slik alle tror, men det stemmer. 

Anonymkode: 09981...004

Hver dag

Men ikke med sengeteppe og sånt da. Rister og slår opp puta, rister og snur dyna.

Kan ikke tenke meg å legge meg i en ussete seng, dyna må være ristet og lagt pent.

Og ja, jeg vet at dyna og madrassen må tørke, så når jeg står opp vrenger jeg dyna av meg så siden jeg har hatt mot kroppen luftes og madrassen er bar. Rister opp pute og dyne er noe av det siste jeg gjør hver dag så det ligger et par timer til tørk før det skjer.

Sengeteppe og hundre pynteputer har jeg aldri hatt på soverommet 

Anonymkode: 88439...72e

Himmel og hav skrev (7 timer siden):

Jeg rer ikke opp men slår dyna opp i beinenden og rister puta. Da får senga og dyna lufta seg. 

Dette. Dyna brettet dobbelt i fotenden og dynene ristet opp og plassert fint i hodeenden. Da er sengene godt tørket/luftet, ser ok ut gjennom dagen, og er hyggelig å legge seg i på kvelden. Jeg kaller dettefor å re sengene, men mulig jeg har misforstått?🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 7f71e...1f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...