Anonym bruker Skrevet 7. mai 2023 #1 Skrevet 7. mai 2023 Han er 15 år. Virker deprimert over natten. Har ikke sett han spise noe i dag. Han har drukket vann.. Han vil ikke kose med meg, bøyer seg vekk når jeg prøver å stryke på han. Han vil sove i sengen min når jeg bærer han med meg fra stuen. Han har vært ute nå i kveld, løp og koste seg. Drakk vann ute. Rart at han ikke ønsker samme kontakt/kos fra meg.. og at han ikke spiser 😔 han gjorde det i går Anonymkode: 8591d...1bb
Pobie Skrevet 8. mai 2023 #2 Skrevet 8. mai 2023 Med en så gammel katt tar man ikke sjanser og man venter ikke og ser hva som skjer. Dyrlege imorgen. Det kan være så mangt, fra helt ufarlig, f eks kvalme pga noe han har spist, eller det kan være han har smerte/ubhag en plass, eller det kan være mer alvorlig sykdom.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2023 #3 Skrevet 8. mai 2023 Pobie skrev (15 timer siden): Med en så gammel katt tar man ikke sjanser og man venter ikke og ser hva som skjer. Dyrlege imorgen. Det kan være så mangt, fra helt ufarlig, f eks kvalme pga noe han har spist, eller det kan være han har smerte/ubhag en plass, eller det kan være mer alvorlig sykdom. Jeg tok han til dyrlegen i dag. Ingenting galt heldigvis. Han fikk smertestillende og er seg selv igjen ❤️❤️ Anonymkode: 8591d...1bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå