Gå til innhold

Magnetisk vindusvasker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 🙂 

Noen som har erfaring med magnetisk vindusvasker? Og evt en å anbefale? Har nettopp fått bygget glassveranda i 2.etg og vanskelig å få vaska vindu, før noen plutselig tipset meg om denne innretningen 👍

Anonymkode: 9d93b...b14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan anbefale å la et firma komme å vaske vinduer et par ganger i året😅

Vi har et stort hus over tre etasjer, med masse store vinduer fra gulv til tak, i tillegg til en del innvendig glassrekkverk. Vindusviskeren tar alle glassflater, innvendig og utvendig, for 1300 kroner hver gang. Det er det virkelig verdt. 

Skulle vi vasket selv hadde vi trengt spesialutstyr, vi har så høy takhøyde at vi ikke rekker opp i vinduene inni huset, og i hvert fall ikke på utsiden. I tillegg er det deilig å slippe den jobben både vår og høst, det er mye annet å bruke tiden på. 

Anonymkode: c1e51...5bb

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Jeg kan anbefale å la et firma komme å vaske vinduer et par ganger i året😅

Vi har et stort hus over tre etasjer, med masse store vinduer fra gulv til tak, i tillegg til en del innvendig glassrekkverk. Vindusviskeren tar alle glassflater, innvendig og utvendig, for 1300 kroner hver gang. Det er det virkelig verdt. 

Skulle vi vasket selv hadde vi trengt spesialutstyr, vi har så høy takhøyde at vi ikke rekker opp i vinduene inni huset, og i hvert fall ikke på utsiden. I tillegg er det deilig å slippe den jobben både vår og høst, det er mye annet å bruke tiden på. 

Anonymkode: c1e51...5bb

Hvor i landet er dette? Og hva heter firmaet? Høres fantastisk ut! 

Anonymkode: cb9e8...215

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...