Gå til innhold

Uanmeldt overnatting i vår seng

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigermor passet ungene i går. Hun skulle overnatte hos oss mens vi var borte. Vi redde opp til henne på rommet til eldstemann. Så får jeg tilfeldigvis vite at også svigerfar og onkel skal overnatte. Og svigers skal da sove i vår seng. Som vi har hatt sex i opptil flere ganger uten å skifte laken ennå 😬. Soverommet vårt kunne også vært mer ryddig, men det var greit nok. Jeg synes det var veldig ubehagelig, men kunne jo ikke gjøre noe med det. Ville dere har reagert på dette? Sagt noe i ettertid?

Anonymkode: 0ac7c...cdb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil jo anta at de tok på rent sengetøy? Og litt rot har de sikkert sett før. Dette synes jeg var veldig lite problematisk. Men jeg hadde kanskje forventet en telefon eller sms om at det kom flere gjester og at de ville bruke flere av rommene.

Anonymkode: 24421...9e5

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Vil jo anta at de tok på rent sengetøy? Og litt rot har de sikkert sett før. Dette synes jeg var veldig lite problematisk. Men jeg hadde kanskje forventet en telefon eller sms om at det kom flere gjester og at de ville bruke flere av rommene.

Anonymkode: 24421...9e5

De tok ikke på rent sengetøy nei. De syntes ikke det gjorde noe. Jeg er bare sjeleglad at vibratoren min ikke lå igjen under madrassen, slik den i blant gjør.

Skrevet

Ha ha, svigers vet vel at dere har sex? Veldig spesielt at de ikke la på rent sengetøy, men det er faktisk deres problem. Det er ikke flaut at man har sex i sin egen seng, altså. 

Anonymkode: c3e63...c2d

Skrevet

Høres helt merkelig ut. Jeg vet neimen ikke hva jeg hadde tenkt eller gjort.  Men jeg hadde ikke likt det. Jeg kan gjerne låne bort soverommet mitt, men da vil jeg vite det på forhånd sånn at jeg kan skifte sengetøy og sjekke at det er ok ut. Tror jeg hadde låst døra neste gang.

Anonymkode: 66b37...6b3

Skrevet

Jeg hadde nok ikke likt det selv, men om ikke svigermor hadde tenkt det gjorde noe så hadde jeg bare latt det gå og skiftet sengetøy😅 De var jo barnevakter så det er jo ikke noe newsflash at dere har sex, akkurat.

Skrevet

Hvis de legger seg i sengetøy som er brukt av andre, så hvorfor skal du reagere? Jeg hadde i det tilfellet hverken brydd meg om rot,vibrator eller noe som helst. Det siste jeg hadde gjort var å legge meg i andres brukte sengetøy.Hudrester, kroppsvæsker og hår fra andre?  Nei, fyfader jeg blir jo kvalm ved bare tanken. 

Skrevet

Jeg reagerer ikke på sånt, tenker vel mer det er min egen skyld å ikke rydde opp dritten min før noen skal innta huset. I flere år har ene ungdommen vært svært langt nede psykisk, noe som gjør at overnatting borte har vært uaktuelt. Er veldig takknemlig for at mine svigerforeldre da tar seg bryet å overnatte her om vi skal noe, de finner seg i våre sære ting. Terskelen er høy for å irritere seg over deres, det er tross alt de som tilpasset seg først ved å komme hit, de hadde sikkert mer lyst til å sitte hjemme i sin egen stue. Er nå hva jeg tenker. 

Anonymkode: c2f75...a99

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

De tok ikke på rent sengetøy nei. De syntes ikke det gjorde noe. Jeg er bare sjeleglad at vibratoren min ikke lå igjen under madrassen, slik den i blant gjør.

Det hadde jo vært kjempegøy for oss som leser dette. 

Anonymkode: 811ed...a31

Skrevet

Det hadde vært et overtramp for meg. Nå har vi flere rom det kan res opp til gjester på, så jeg vil absolutt ikke ha noen andre liggende i vår seng og i hvert fall ikke i vårt sengetøy. Jeg ville ikke ha lagt meg i andres godt brukte sengetøy heller. Ikke fordi jeg tror jeg får pest og fordervelse av det, men fordi det føles som å ta på seg andres brukte truser. 

Skrevet

Ser at de fleste av dere også reagerer. Jeg sa jo ingenting om det, nettopp fordi jeg ikke ville være utakknemlig for hjelp. 

Det hører for øvrig med til historien at svigers dusjer ca en gang i uken, så de har et veldig avslappet forhold til basselusker.

Skrevet

Du mener at de ligger rester av sex i sengen går jeg ut ifra? Siden du nevner det. Hvorfor har dere sengetøy med gammelt gørr i, uansett om svigers sover der el ikke🤢

Anonymkode: edeea...041

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Du mener at de ligger rester av sex i sengen går jeg ut ifra? Siden du nevner det. Hvorfor har dere sengetøy med gammelt gørr i, uansett om svigers sover der el ikke🤢

Anonymkode: edeea...041

Rester og rester. Det er ikke som at vi har sengen full av cum, hvis det er det du mener. Men om en kriminaltekniker sjekket sengen hadde de nok funnet spor av seksuell aktivitet. Det er vel mer det jeg sikter til. 

Det var på tide å skifte på sengen, men har ikke rukket å gjøre det ennå. Blir gjort i kveld, for å si det sånn. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Svigermor passet ungene i går. Hun skulle overnatte hos oss mens vi var borte. Vi redde opp til henne på rommet til eldstemann. Så får jeg tilfeldigvis vite at også svigerfar og onkel skal overnatte. Og svigers skal da sove i vår seng. Som vi har hatt sex i opptil flere ganger uten å skifte laken ennå 😬. Soverommet vårt kunne også vært mer ryddig, men det var greit nok. Jeg synes det var veldig ubehagelig, men kunne jo ikke gjøre noe med det. Ville dere har reagert på dette? Sagt noe i ettertid?

Vår soverom er nettopp VÅRT soverom. Ingen andre hadde fått brukt det, slik er jeg. I dette tilfellet hadde jeg blåst opp en sovemadrass eller lagt madrasser på gulvet til f eks barna.

Anonymkode: ce55b...375

Skrevet
Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Vår soverom er nettopp VÅRT soverom. Ingen andre hadde fått brukt det, slik er jeg. I dette tilfellet hadde jeg blåst opp en sovemadrass eller lagt madrasser på gulvet til f eks barna.

Anonymkode: ce55b...375

Jeg var jo ikke hjemme da de plutselig bestemte seg for dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...