Anonym bruker Skrevet 6. mai 2023 #1 Skrevet 6. mai 2023 Jeg liker sjokoladekake veldig godt, men kan helt fint spise de fleste andre kaker også. Gulrotkake, bløtkake osv. Men jeg klarer ikke spise suksessterte… det vokser i munnen og jeg blir kvalm. Det er bunnen som jeg absolutt ikke klarer. Synes ikke smaken er god heller Men har inntrykk av at absolutt alle liker den! Lurer derfor på om det er flere enn meg som ikke liker den? :o Anonymkode: 5d0fe...94e
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2023 #3 Skrevet 6. mai 2023 Elsker den når den bar mandelbunn. Men av en eller annen grunn er der noen som har hasselnøttbunn, den er ikke fullt så god. Anonymkode: 95505...e0f
amandine Skrevet 6. mai 2023 #4 Skrevet 6. mai 2023 Elsker den men kan ikke fordra oreokake, er så glad for at det er rom for forskjellig smak og for at kakebord gjerne har et lite utvalg…
sug lut Skrevet 6. mai 2023 #5 Skrevet 6. mai 2023 amandine skrev (1 minutt siden): Elsker den men kan ikke fordra oreokake, er så glad for at det er rom for forskjellig smak og for at kakebord gjerne har et lite utvalg… Oreokake er det jeg liker lite også. Men det er ingen bombe, jeg er ingen fan av oreo som kjeks eller issmak heller.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2023 #6 Skrevet 6. mai 2023 Baker Hansen sin suksessterte 🤤🤤🤤🤤 Anonymkode: e476e...bee
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2023 #7 Skrevet 6. mai 2023 Du kødder ikke med suksessterte 😡😉. Anonymkode: 409d6...374
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2023 #8 Skrevet 6. mai 2023 Jeg kan styre meg for suksessterte, for har egentlig kjent som du hvordan det liksom vokser i munnen. Kan hende jeg tok litt avstand fra den da jeg en mai ett år fikk allergisk reaksjon av den pga mandlene. For enkelte vår når jeg er ekstra allergisk mot pollen utløses kryssallergi mot mandler hos meg. Anonymkode: 78733...580
frk Nilsen Skrevet 6. mai 2023 #9 Skrevet 6. mai 2023 Både suksessterte og oreokake er bannlyst fra mine kakebord. Sammen med alt som har smørkrem i seg.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2023 #10 Skrevet 6. mai 2023 Åsså det som er sååå godt 😋 En av favorittene faktisk! Men Oreokake er grusomt! Greier faktisk ikke få ned en eneste bit. Og jeg er kakemons! Kan ikke forstå at den er så populær! Anonymkode: 4f1a9...a66
Spurvugla Skrevet 6. mai 2023 #11 Skrevet 6. mai 2023 Der er jo mandel eller nøttebunn. Da vil jeg tippe de som ikke liker marsipan og kransekake gjerne ikke liker suksessterte heller.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2023 #12 Skrevet 6. mai 2023 Elsker kremen, men er ikke så glad i nøttebunn. Anonymkode: cdc96...da6
frk Nilsen Skrevet 6. mai 2023 #13 Skrevet 6. mai 2023 Spurvugla skrev (2 minutter siden): Der er jo mandel eller nøttebunn. Da vil jeg tippe de som ikke liker marsipan og kransekake gjerne ikke liker suksessterte heller. Bunnen er god, kremen er grusom.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2023 #14 Skrevet 6. mai 2023 Jeg liker den ikke i det hele tatt. Liker i grunn lite kaker, så kanskje ikke rette personen å måle med 🤭 Irriterer visst enkelte kollegaer at jeg ikke vil spise kakene som de tar med på jobb. Anonymkode: bfc1e...cbf
sug lut Skrevet 6. mai 2023 #15 Skrevet 6. mai 2023 Jeg elsker suksessterte og i bunn og grunn alle andre kaker, kremer og fyll. Har venninne som baker den til meg og er evig takknemlig. Som jeg ville vært for alle andre kaker, forsåvidt, inkl oreo, som det er andre i familien som elsker. Men oreokake skuffer for meg på alle punkter.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2023 #16 Skrevet 6. mai 2023 Spurvugla skrev (14 minutter siden): Der er jo mandel eller nøttebunn. Da vil jeg tippe de som ikke liker marsipan og kransekake gjerne ikke liker suksessterte heller. Hm, det smaker jo helt forskjellig da, så den sammenligningen er jo litt rar. Jeg liker ikke så godt stekt egg med hel plomme, men er veldig glad i bløtkokt egg. Det ene utelukker ikke det andre. Anonymkode: 290af...9a3
Spurvugla Skrevet 6. mai 2023 #17 Skrevet 6. mai 2023 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Hm, det smaker jo helt forskjellig da, så den sammenligningen er jo litt rar. Jeg liker ikke så godt stekt egg med hel plomme, men er veldig glad i bløtkokt egg. Det ene utelukker ikke det andre. Anonymkode: 290af...9a3 Jeg syns at ulike typer nøttekaker smaker ganske likt, men jeg liker det, så det plager ikke meg.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2023 #18 Skrevet 6. mai 2023 Nei, vi er to. Jeg sliter med bunnen, men synes det gule fyllet/toppen er helt ok. Det rare er at jeg elsker nøtter, så det er litt sprøtt at jeg ikke liker nøttebunner. Jeg er egentlig en skikkelig kakemons, men hvis det er suksessterte eller marsipankake/bløtekake, står jeg heller over. Anonymkode: 0e01f...c24
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2023 #19 Skrevet 6. mai 2023 Jeg hater suksessterte. Liker ingen kaker med nøttebunn. Også misliker jeg sterkt pavlova. Anonymkode: b4144...8c1
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2023 #20 Skrevet 6. mai 2023 Suksesskake synes jeg er ok, så lenge det ikke er altfor mye krem. Men jeg er ikke noe glad i ostekake, og det har jeg møtt lite forståelse for Ingen skjønner at det går an å ikke like ostekake liksom. Anonymkode: 9de43...d29
*Miss Marple* Skrevet 6. mai 2023 #21 Skrevet 6. mai 2023 Åh, suksesskake er jo den beste! I tillegg til ostekake, sjokoladekake og gulrotkake. Men oreokake er rett og slett vond og nok den eneste kaken jeg ikke klarer å spise.
Kira Skrevet 6. mai 2023 #22 Skrevet 6. mai 2023 Jeg tror ikke jeg kommer på en eneste kake jeg ikke liker 🙈😂
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2023 #23 Skrevet 6. mai 2023 Ikke min favoritt heller.. Anonymkode: a4f86...339
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2023 #24 Skrevet 6. mai 2023 Synd jeg har nøtteallergi. 😭 Husker da jeg var barn og smakte denne. Husker den som god med magisk krem. Anonymkode: dba02...d7d
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2023 #25 Skrevet 6. mai 2023 Smaken er som baken. Jeg liker ikke mange kaker, men suksessterte er en av dem jeg liker. Pavlova med vaniljekrem og masse bør er det beste jeg får. Jeg misliker alt med vanlig krem - bløtkake og marsipankake spesielt. Ellers synes jeg nesten alle formkaker er uspiselig (de fleste tørre og kjipe for min smakssans). Kjeks rører jeg aldri. Anonymkode: 63c9d...b94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå