Gå til innhold

Prime-drikke

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Barna min har ikke smakt dem, og jeg kommer heller ikke til å kjøpe den til dem.

Prime er tilsatt vitaminer og koffein, og importøren har ikke fått godkjent drikken av mattilsynet.
Med den mengden koffein de inneholder er de IKKE beregnet for barn.

https://www.rb.no/mattilsynet-salg-av-energidrikk-fra-prime-er-brudd-pa-norsk-regelverk/s/5-43-2012731

Anonymkode: 26875...0de

Det er ikke koffein i plastflaskene (tror det er i boksene), og bortsett fra vit-A, og innholdet er bedre enn i de fleste sammenlignbare drikkene. Unntaket er vit-A, som jeg ikke fatter hvorfor de har tilsatt, men til den prisen skal det godt gjøres å få forgiftning. 

Anonymkode: 8ddec...e54

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det er ikke koffein i plastflaskene (tror det er i boksene), og bortsett fra vit-A, og innholdet er bedre enn i de fleste sammenlignbare drikkene. Unntaket er vit-A, som jeg ikke fatter hvorfor de har tilsatt, men til den prisen skal det godt gjøres å få forgiftning. 

Prøver igjen, siden jeg tydeligvis har glemt hvordan man skriver:

Det er ikke koffein i plastflaskene (tror det er i boksene), og innholdet er bedre enn i de fleste sammenlignbare drikkene. Unntaket er vit-A, som jeg ikke fatter hvorfor de har tilsatt, men til den prisen skal det godt gjøres å få forgiftning. 

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Har du barn? Rundt 10 års alderen? Bor i tettbebygd strøk? Som har en mobiltelefon der de kan se og høre hva andre i deres alder gjør?

Anonymkode: 4d59e...328

Hi her. 

Ja, har tre barn. På 10, 14 og 20 år. 

10-åringen fikk det at ett familiemedlem, ikke av meg. 14 åringen rister på hodet av hele greia. 20åringen har selvsagt ikke nevnt det engang.

Vi bor I en stor-by, selvsagt har de mobil. 

Anonymkode: fb356...89c

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Jeg er 52 og vet hva begge deler er. Alder er ingen unnskyldning for å ikke følge med. 

Anonymkode: 5216e...ce7

Følge med på influensere?? 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

52 er nettopp en alder der man burde ha lært seg å gi mer faen🙄

Anonymkode: 1b189...4a5

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Å, du store verden så flink og klok du er, med overdose av emoji for å virkelig understreke det. 

Jeg er mor til barn fra 10-22 år og holder meg selvsagt oppdatert på ting som skjer i deres liv. For du trodde ikke at jeg kjøper Prime selv? 

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Ikke har jeg tenåringer, ikke følger jeg en eneste influenser, ikke er jeg noe særlig på sosiale media, alikevel så vet jeg hva Prime er. Jeg synes det er veldig godt gjort å ikke få det med seg.

Anonymkode: d5fe2...c79

• 1 år senere...

Annonse

Anonym bruker skrev (På 5.5.2023 den 18.04):

Altså, det er veldig sjelden jeg reagerer på hva folk ønsker å bruke pengene sine på... men prime... Jeg syntes rett og slett er er Harry. En flaske med saft til mellom 100-150 kr. 

Hvis du sier til ett barn som ønsker seg prime at saften skal helles over i en vanlig saft-flaske, så er nok ikke ønsket så stort allikevel...

Det er ett såkalt "saueflokk-merke" spør du meg...

(Godt ikke folk spør meg, men ut måtte det alikevel🙈 

God helg)

Anonymkode: fb356...89c

Jeg vet tråden er gammel, men jeg synes det er litt komisk at drikken nå koster ei krone! Og folk brukte over 100 lappen på den drikken for bare et år siden bare fordi "alle andre skal ha"! 😂

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/PpdmQX/fra-superhype-til-superflopp-norge-har-faatt-nok

fb19f343-ab07-4f31-abe4-65befab2a83b?for

Anonymkode: 412e3...a38

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jeg vet tråden er gammel, men jeg synes det er litt komisk at drikken nå koster ei krone! Og folk brukte over 100 lappen på den drikken for bare et år siden bare fordi "alle andre skal ha"! 😂

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/PpdmQX/fra-superhype-til-superflopp-norge-har-faatt-nok

Det er vel ganske vanlig med slike hyper. I fjor var de vanskelige å få tak i og da var det stas å få. 

Ser egentlig ikke noe komisk i det, men alt som får folk til å smile er jo bra. 

Litt morsomt at du leita frem tråden kun for å dele dette, da. 

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

😂

Anonymkode: 732fe...609

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Det er vel ganske vanlig med slike hyper. I fjor var de vanskelige å få tak i og da var det stas å få. 

Ser egentlig ikke noe komisk i det, men alt som får folk til å smile er jo bra. 

Litt morsomt at du leita frem tråden kun for å dele dette, da. 

Ja, alt som får folk til å smile er jo bra.

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hehe, panten koster mer enn drikken. Datovare kanskje? De koster over 30 på Meny.

Anonymkode: d5fe2...c79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...