Gå til innhold

Kjøp av bh til tenåring

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Til de små ripsa kjøpte vi bare vanlig bh på cubus eller hm. Nå er hun 18 og handler selv, men har fortsatt faste pupper så glir inn i hva som helst

Anonymkode: 35893...f21

Fikk dere hjelp til å finne rett størrelse?

Anonymkode: 0ebc8...1e0

Får hjelp av betjeningen. Vil anbefale å ikke kjøpe dem med innlegg som kan tas ut. Jævla pæs å få dem på plass igjen etter vask. Kjøp med fast innlegg

Handler helst på Cubus eller Lindex. Det er de hun liker best

Anonymkode: c57f8...021

Annonse

Denne har mine vært veldig fornøyd med 

https://www.pierrerobert.no/no_NO/bh-oekologisk-bomull/HU34.html?dwvar_HU34_color=Black&dwvar_HU34_size=L&cgid=Bra_NavV2#sz=24&start=1

Så har de etterhvert målt selv og kjøpt på HM og Cubus.

Når du bruker 70A og etterhvert B kan du bruke hva som helst du liker selv. Har bare prøvd i butikken og funnet de som sitter fint.

Anonymkode: 94460...c1b

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

De trenger ikke bh i den alderen. 

Anonymkode: adf71...962

Noen gjør det, og noen vil ha det uansett. For meg spiller det ingen rolle :) Det er ikke en av mine kampsaker. Det er nok av dem med ungdommer i hus ;)

Anonymkode: c57f8...021

Annonse

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Da min var 14 hadde vi samme størrelse i bh så jo, det trenger noen 

Er ikke nødvendigvis størrelsen som avgjør det. Hun hadde sannsynligvis faste, mens du ikke hadde det. 

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Er ikke nødvendigvis størrelsen som avgjør det. Hun hadde sannsynligvis faste, mens du ikke hadde det. 

Hehe ja, men hu hadde også D-cup, typ trekantpupp, så det var ikke spesielt behagelig eller fint å gå uten

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

De trenger ikke bh i den alderen. 

Jo, noen gjør det. De kan f.eks. være plaget med ømhet/sårhet hvis brystene ikke får støtte eller brystvortene gnisser mot genseren, eller ønske å dekke til selve brystvorten hvis de står mye ut eller bare unngå at de blir synlige under hvite, nærsittende plagg. Datteren min på 13 år har brukt BH i 1,5 år nå av overnevnte årsaker først og fremst. Hun har en liteb b-cup, så det er ikke det at de trenger et løft, liksom. 

Anonymkode: f625e...ef2

Sjelden hjelp å få ved HM osv, men det trengs ikke heller, det er bare å prøve seg frem. I den alderen er det kanskje noe bortkastet å dra innom mer damebutikker hvor de måler og prisen er deretter. Det kan endre seg fort. 

Min på snart 14 foretrekker uten spiler, da passer det meste. Enig med hun over, Pierre Robert er overraskende god. Ellers har sloggi en god sømløs variant. Litt blanding av topp og bh. 

Anonymkode: 1f603...244

Til eldste kjøpte jeg to ulike. Hun var ekstremt sjenert før, så være med,å kjøpe og prøve var uaktuelt. Begge to passet og ble brukt. Etter dette kjøpte hun selv, da viste hun størrelsen.

Minste fikk jeg beskjed om hva jeg skulle kjøpe, hun hadde prøvd storsøster sine. Etter første kjøp har hun ordnet det selv. 

Anonymkode: a5d6f...278

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...