Gå til innhold

Kan man sjekke om man har hatt klamydia tidligere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet det ikke forsvinner av seg selv, ser det var klønete formulert. Men, legen her skriver ut appocilin for klamydia og hvis man har gått på det flere ganger så kan det jo ha tatt en klamydiainfeksjon også… så bare lurte på om det gikk an å se på noe vis om man har gjennomgått en infeksjon tidligere. Er jo så mye annet man kan «se tilbake» på 

Anonymkode: f3d9e...0d6

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Jeg vet det ikke forsvinner av seg selv, ser det var klønete formulert. Men, legen her skriver ut appocilin for klamydia og hvis man har gått på det flere ganger så kan det jo ha tatt en klamydiainfeksjon også… så bare lurte på om det gikk an å se på noe vis om man har gjennomgått en infeksjon tidligere. Er jo så mye annet man kan «se tilbake» på 

Nei, apocillin virker ikke mot klamydia infeksjon, da må en ha antibiotika som f eks Doxylin, azitromax…

Du bør heller gå å ta en sjekk!

Anonymkode: 5bdb2...b00

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nei, apocillin virker ikke mot klamydia infeksjon, da må en ha antibiotika som f eks Doxylin, azitromax…

Du bør heller gå å ta en sjekk!

Anonymkode: 5bdb2...b00

Så rart. Venninna mi fikk det pga klamydia. Men si man har tatt disse tidligere for noe annet da? Jeg har ikke klamydia 😅 men bare lurte på om det gikk an å sjekke 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...